ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

31-08-2017

Acne/puistjes

Ik sukkel reeds een jaar met acné, waardoor ik mij heel slecht voelde. Ik dacht dat de acné niet ernstig genoeg zou zijn om naar een dermatoloog te stappen. Heb dit uiteindelijk toch gedaan, omdat ik het niet langer volhield. Het bracht echt mijn humeur naar beneden. Ik kreeg de Differin crème voorgeschreven samen met antibiotica, maar voornamelijk van de crème merk ik dui[lees meer...]delijk het verschil. Na 2,5 weken volledig acne vrij!! Ik heb verder ook geen last van de bijwerkingen. Geen droge huid etc. Gebruik ook slechts een erwtje van grootte bij het aanbrengen. Heel veel spijt dat ik deze stap niet eerder zette, ik ben er heel tevreden van.
05-03-2017

Acne/puistjes

Na 5 jaar hevige tot matige acne ben ik door dit middel in 3 weken bijna helemaal acne vrij. Benzoylperoxide werkte ook, maar droogde mijn huid sterk uit en zorgde ervoor dat mijn huid ging schilferen. Antibiotica werkte ook niet heel goed. Differin heeft de eerste twee weken mijn acne licht verergerd, het brandde echter niet en droogde mijn huid ook niet sterk uit. vanaf [lees meer...]twee weken was het aantal nieuwe puistjes per dag sterk verminderd. Nu gebruik ik het 3 weken en mijn huid heeft er de afgelopen 5 jaar niet zo goed uitgezien.
06-01-2017

Acne/puistjes

Ik ben 13 jaar en in de herfstvakantie begonnen met dit product vanwege wat meer puistjes dan normaal. Na 1 week hele droge huid en meer puistjes. Nu werd mij verteld dat dit bijwerkingen waren die na enkele dagen weg zouden trekken. Na 8 weken gebruik een nog droge huid en veel ontstekingen en puisten in het gezicht. Ben hier heel ontevreden over. Had normaal altijd een v[lees meer...]rij vette huid en nu moet ik het insmeren met vaseline iedere avond omdat ik anders niet normaal mijn gezicht kan bewegen. Ook heb ik op mijn voorhoofd veel meer puisten en ontstekingen. Ben nu 1 keer naar de huidtherapheut geweest en sinds een paar dagen aan de pil. Ook gebruik ik nu een zelfgemaakte tonic met appel cider azijn en water en dat gebruik ik sinds 2 dagen voordat ik ga slapen. Dat lijkt al iets te helpen. Hopelijk trekt het met deze maatregelen wel weg maar die differin is echt een rotmiddel. Ben er in aanraking mee gekomen doordat we de dokter hadden gebeld. Wou aan de pil maar moest eerst dit proberen vanwege leeftijd maar wat een rotmiddel is dit zeg.
12-11-2016

Acne/puistjes

haai, ik ben 17 jaar en heb het product gekregen voor mijn acne. In het begin voelde ik niks geen branderig gevoel ik kon gewoon nog make up zetten en al mijn producten. Na een tijdje begon de differin heel erg te branden kon geen make up niks meer op me gezicht zetten alleen vaseline. Ik smeer het elke avond zoals het hoort maar het brand, ik krijg er een droge huid van [lees meer...]wanneer ik heb gedoucht. Voor mijn doen heeft de gel helemaal geen effect, puistjes blijven komen en gaan niet weg. Ik gebruik het product nu al iets langer dan een maand en het heeft helemaal niet geholpen.
11-08-2016

Acne/puistjes

Haai ik ben 16 jaar en kamp nu denk ik al 2 jaar met vervelende rode vlekken & onderhuidse bultjes. Van alles geprobeerd, maar niks hielp. Altijd bleven de kleine bultjes terugkomen. 9 dagen geleden maar eens naar de huisarts gegaan om te kijken of die er iets tegen kon doen. Ze gaf me Differin in combinatie met inderm (debber) mee. Ik begon toen met 2x per dag inderm & 1x[lees meer...] per dag differin. In het begin leek het niks te helpen en me huid brandde als een gek. Toen ben ik informatie erover gaan opzoeken en zag ik dat het binnen een week minder moest zijn. Ik ben nu een week verder en alles in mijn gelaat is verdwenen. Mijn huid ziet er nu weer goed uit. De bijwerkingen ervan vond ik wel wat minder, want mijn huid ging schilferen, branden en werd vuurrood. Maar qua effect is het een goed product! Een aanrader!
02-07-2016

Acne/puistjes

Acne - gelukkig nu veel en veel minder
19-05-2016

Acne/puistjes

Ik heb dit product voorgeschreven gekregen van de dermatoloog samen met antibiotica. Mijn onderhuidse acne is gestopt. Gelijk na gebruik van beide producten heb k geen nieuwe puistjes gehad. Ik ben zeer tevreden met deze gel, mijn gezicht heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Ik lijk wel 5 jaar jonger en k gebruik het pas 2 weken. Het schilferde in het begin wel een beetje[lees meer...] en jeukt afentoe maar dat zijn de resultaten zeker waard. Mijn poriën zijn superschoon en staan niet open. Alles is een stuk egaler en strakker.
17-04-2016

Pagina 1 van 3

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (425) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (354) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!