Differin

adapaleen

Acne/puistjes (37 meningen)

11-06-2019

Acne/puistjes

Beste mensen, ik ben Gioya Smeets en kom uit Sittard. Ik ben opzoek naar een acné model met 5 witte pustels en 3 mee-eters. Het examen is op 20 juni om 15:15. Wie mee wil en goed wordt gekeurd krijgt een vergoeding. Heb je interesse ?
08-06-2019

Acne/puistjes

Ik heb het 3,5 week geprobeerd maar helaas geen resultaat. De eerste twee dagen leek het even te werken maar mijn acne werd hierna alleen maar erger. N.a.v ervaringen die ik hier had gelezen hield ik er rekening mee dat het tijdelijk erger kon worden. Maar 3,5 week noem ik niet meer tijdelijk dus ben ik er mee gestopt.
06-01-2017

Acne/puistjes

Ik ben 13 jaar en in de herfstvakantie begonnen met dit product vanwege wat meer puistjes dan normaal. Na 1 week hele droge huid en meer puistjes. Nu werd mij verteld dat dit bijwerkingen waren die na enkele dagen weg zouden trekken. Na 8 weken gebruik een nog droge huid en veel ontstekingen en puisten in het gezicht. Ben hier heel ontevreden over. Had normaal altijd een v[lees meer...]rij vette huid en nu moet ik het insmeren met vaseline iedere avond omdat ik anders niet normaal mijn gezicht kan bewegen. Ook heb ik op mijn voorhoofd veel meer puisten en ontstekingen. Ben nu 1 keer naar de huidtherapheut geweest en sinds een paar dagen aan de pil. Ook gebruik ik nu een zelfgemaakte tonic met appel cider azijn en water en dat gebruik ik sinds 2 dagen voordat ik ga slapen. Dat lijkt al iets te helpen. Hopelijk trekt het met deze maatregelen wel weg maar die differin is echt een rotmiddel. Ben er in aanraking mee gekomen doordat we de dokter hadden gebeld. Wou aan de pil maar moest eerst dit proberen vanwege leeftijd maar wat een rotmiddel is dit zeg.
12-11-2016

Acne/puistjes

haai, ik ben 17 jaar en heb het product gekregen voor mijn acne. In het begin voelde ik niks geen branderig gevoel ik kon gewoon nog make up zetten en al mijn producten. Na een tijdje begon de differin heel erg te branden kon geen make up niks meer op me gezicht zetten alleen vaseline. Ik smeer het elke avond zoals het hoort maar het brand, ik krijg er een droge huid van [lees meer...]wanneer ik heb gedoucht. Voor mijn doen heeft de gel helemaal geen effect, puistjes blijven komen en gaan niet weg. Ik gebruik het product nu al iets langer dan een maand en het heeft helemaal niet geholpen.
30-10-2019

Acne/puistjes

Ik kreeg differin gel voorgeschreven samen met inderm lotion. Ik gebruikte het op zowel mijn gezicht, hals en rug. Mijn huid werd hier al heel snel ontzettend geïrriteerd van. Zodra ik buiten in de zon was, verbrande mijn huid bijna direct en ontstonden er brandplekken en blaren. Ik merkte na een aantal weken wel dat mijn acne langzaam verbeterde, maar mijn huid zag er n[lees meer...]og slechter uit door alle droge en schrale plekken en deed veel pijn. Na een aantal maanden ben ik gestopt met de inderm en alleen verder gegaan met de differin. Mijn huid bleef slecht, gevoelig en erg pijnlijk. Zodra ik stopte, kwam mijn acne al snel weer in de hoeveelheid waar het mee begon. Uiteindelijk besloten beide te stoppen en over te gaan op een kuur Roaccuntane capsules van de dermatoloog. Hoewel de cremes voor mij onprettig waren, hielp het wel met mijn acne en geloof ik ook dat het de moeite waard is om te proberen, omdat ik genoeg mensen ken waarbij het wel prettig werkt,
13-01-2019

26-06-2018

Acne/puistjes

Ik gebruik nu meer dan twee weken de differin gel en mijn acne is eigenlijk nog nooit zo erg geweest als nu. Het kan vier weken duren voordat je resultaat ziet en het is normaal dat de acne de eerste weken verergert, maar dit is het bijna niet eens waard.... Hoop echt dat mijn acne binnenkort afneemt anders begin ik er nooit meer aan.
17-05-2012

Differin (adapaleen)

Na de gel voor ongeveer 4 dagen gebruikt te hebben, ging mijn huid erg schilferen, het werd rood en ging jeuken. Na het 2 keer niet opgedaan te hebben zijn de plekken waar ik de gel heb aangebracht nog steeds rood en heb ik jeuk op en rond die plekken. Ik merkte wel dat de mee-eters minder werden. Ik heb een erg gevoelige huid en heb ook nog last van seborroisch eczeem, wa[lees meer...]ardoor ik denk ik sterk reageerde op de gel.
27-09-2011

Acne/puistjes

Door het medicijn last van droge huid, schilvers en rode plekken. Ben er dan ook snel mee gestopt, omdat mijn huid er nog slechter uitzag dan voordat ik was begonnen met het medicijn. Snapte de werking ervan ook niet helemaal, aangezien het alleen aangebracht mocht worden op de acne zelf. Dit zou erop zou wijzen dat het niet preventief werkt, maar alleen de bestaande a[lees meer...]cne behandelt.
31-12-2008
Man

Acne Vulgaris

Zoals de meeste creme's en zalven tegen Acne zijn erg sterk en drogen enorm uit. Hetzelfde geld voor Differin Gel. Het is een zeer sterk middel en geeft bij een gevoelige huid erg veel irritatie. Tip: Als je dit middel gebruikt, gebruik dan daarnaast ook een verzorgende hypoallergene zachte dagcreme en nachtcreme. Ook raad ik aan om een heel zacht reinigingsmiddel te gebru[lees meer...]iken zoals babyzeep. Anders dan zal je erg veel last krijgen van een ruwe, droge, rode en schilferige huid die erg pijnlijk is.
25-03-2018

Acne/puistjes

Gebruiksvriendelijk, en ik zie wel degelijk verbetering. Wel heb ik al 2 weken kang voortdurend last van het vervellen van mijn huid en roodheid/droogte. Ik hoopndat dit nog weg gaat trekkken
17-04-2016

02-10-2014

Acne/puistjes

aan het begin word je huid rood en droog maar dat komt omdat de huid ff moet wennen pas na 1 week gebruiken gaat dat over en dan zul je zien dat het wel werkt.
09-01-2013

Acne/puistjes

Ik gebruik 1 maal daags, in de avond. Leek de eerste 2 dagen te helpen, maar nu lijkt het alleen maar erger en erger te worden.
10-10-2012

Acne/puistjes

Ik heb een erg gevoelige huid en door de differin gel wordt mijn gezicht erg rood en geirriteerd. Mijn huid is verder niet droog geworden (nog steeds erg vet in de T-zone) en de acne lijkt iets te zijn verminderd. De huidstructuur lijkt iets verbeterd en mijn wangen voelen zachter aan. Wel ga ik met mijn arts bespreken of hij iets kan doen aan die roodheid, want ik schaam [lees meer...]me kapot. Ik schrik me soms dood als ik in de spiegel kijk. Ook ben ik aan de anticonceptiepil om de talgproductie tegen te gaan. Tot nu toe merk ik hier vrij weinig van.
21-04-2010
Vrouw