ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

19-10-2017

Acne/puistjes

Ik ben 16jaar en ik slik sinds begin februari deze capsules, ik moet nog een maand en dan ben ik klaar. Bij mij in het begin werd het steeds erger rond de maanden maart/ april, daarna begon het te minderen. Ik zelf heb nu geen acne/ puisten meer en ook weinig rode vlekken / littekens , wel van die hapjes jn je vangen maar die zijn amper zichtbaar. Ik vind het zeker de moei[lees meer...]te waard geweest om roaccutane te slikken doordat het zo erg was bij me dat het gewoon pijn deed en bloedde en echt grote ontstekingen waren, en ik nu helemaal niks meer heb! Wel heb ik zeker last gehad van bijwerkingen, niet alleen droge lippen en droge neus enz. Maar ook dingen zoals angst en hele erge emoties die ik voelde zoals heel verdrietig zijn en later beseffen dat het helemaal nergens voor nodig was, down voelde en snel heel blij heel boos of wat voor soort emotie voelde en dan gwn heel erg. Mensen om mee heen vinden ook dat ik heel anders reageer op dingen en anders doe, ik merk dat zelf niet. Ik ben wel blij als ik klaar ben met die kuur, dan kan ik alle verschillen merken die ik gevoeld heb deze 10 maanden lang. Het is vervelend al die bijwerkingen alleen moet je het er wel echt voor over hebben en doorzetten, wat ik dus wel gedaan heb en doe. Het verschilt natuurlijk ook per persoon wat er gebeurt maar ik vind het zeker de moeite waard.
15-10-2017

Acne/puistjes

Ik heb circa 8 maanden gebruik gemaakt van de medicijn roaccutane. Ik heb een enorme fout gemaakt door deze medicijn / drug te gebruiken. Binnen 3 maanden is mijn leven verwoest en kapot. Het medicijn beloofte meer goeds dan het kapot zou maken. Ik heb mij erg vergist in de bijwerkingen. Bijna alle bijwerkingen die stonden beschreven kwamen bij mij voor. Ongelofelijk wa[lees meer...]t zo een medicijn met een 25 jarige sterke en zeer vrolijke man kan doen. Het begon met fysieke bijwerkingen als; droge lippen, droge huid, droge ogen, slijm in de neus, spierpijn, minder goed horen etc. Alsof dat niet genoeg was begonnen de klachten als stemmingswisselingen, angst, paniekaanval, woede, beroerte, pyschische klachten tot aan depressie!! Door al deze bijwerkingen ben ik letterlijk depressief geraakt waardoor ik ontslag heb ingediend. Ik presteerde slecht, kon mij nergens om concentreren en al mijn collega's hadden snel door dat het mis was met me. Dit heeft zelfs relatie gekost en mijn sociale leven. Mijn tip is dan ook: probeer andere middelen te gebruiken voor je acne/littekens. Begin hier niet aan als je studeert, veel moet leren, veel werkdruk hebt en eerder een (lichte) depressie hebt gehad. Dit is een drug en geen medicijn naar mijn mening. Kijk er aub mee uit lieve mensen.. groetjes
09-10-2017

Acne/puistjes

Gekregen voor behandeling van de hardnekkige acne. Tegenwoordig als behandeling van Acne Rosacea. Zelf de juiste dosering gevonden om optimale evenwicht tussen bijwerkingen en effectiviteit te vinden. Met de juiste begeleiding van de specialist ook 2 keer zwanger geweest - zonder complicaties. Voor mij enige effectieve oplossing van mijn klachten, maar moet wel voorzichtig[lees meer...] mee omgegaan worden.
22-09-2017

Acne/puistjes

Na scheeruitslag kreeg ik van de derma Roaccutane voorgeschreven. Droge lippen, droge keel, droge huid waren de bijwerkingen waar nog mee te leven viel. Na 8 maanden echter kreeg ik een hersenberoerte op de hersen stam. Over de oorzaak waren ze niet zeker, maar het werd in de richting van de Roaccutane gezocht. Voor mij is het puur vergif.
06-09-2017

Acne/puistjes

Heftige kuur, maar voor iedereen weer anders in persoonlijke ervaringen. Ook veelal overeenkomsten & zeker niet simpel. Mijn bijwerkingen: 1e periode 6 maanden . vermoeidheid, rugklachten, uitdroging, droge mond. 2e periode 7 maanden vermoeidheid, uitdroging, bloedneuzen, droge huid, droge mond. Iets heftiger. Als je eraan begint, geef niet op. Go 4 it! Denk aan het beh[lees meer...]alen van je eigen succes. Zeker met positief resultaat...
27-08-2017

Acne/puistjes

Ik gebruik dit nu 2.5 week. En ik zie al langzaam verschil. Wel nu 3 onderhuidse ontstekingen erbij gekregen, maar ik merk dat dit snel weer weg trekt. Tot nu toe zijn de bijwerkingen goed te doen. Schilfers hoofdhuid wat veel jeukt, velletjes naast mijn neus, velletjes op de kin, snel wondjes, droge lippen maar niet extreem. Maar ik denk dat ik na 2.5 week ook nog niet v[lees meer...]eel kan vertellen. Tot nu toe bevalt het mij goed!
26-08-2017

Acne/puistjes

ik ben het beginnen gebruiken want niets anders hielp. in het begin had ik schrik voor de bijwerkingen maar al bij al vielen ze goed mee. alleen vaak hoofdpijn en droge lippen en in het begin was mijn huid nog slechter dan ervoor maar daarna is het zo goed geworden.
22-08-2017

Acne/puistjes

Persoonlijk had ik niet echt acné. Ik had last van kleine onderhuidse bultjes waar ik vanaf wilde. Differin en antibiotica hielpen hier niet tegen dus kreeg ik isothetrine voorgeschreven. Ik was eerst heel bang voor de bijwerkingen, maar al met al viel het hartstikke mee. Ik ben nu een maand bezig en bijna mijn hele gezicht is weer egaal en schoon. Een geweldig middel dit.
Pagina 1 van 3

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!