Dexmethylfenidaat

Medikinet (115 meningen)

14-03-2016

12-10-2015

ADD

Begin van inname een extreem vrolijk en blij gevoel. Na een aantal dagen werden mijn emoties op een lijn getrokken (neutraal) ik werd niet meer enthousiast maar ook niet meer somber. Dit duurde echter voor maar 2 dagen. Kort samengevat, de eerste 5 dagen hadden een redelijk positief effect. Daarna alleen nog maar negatieve klachten: buikpijn, hoofdpijn, spontane huilbuien,[lees meer...] kokhalsen (regelmatige drang tot overgeven), vermoeidheid, somberheid en een droge mond.
28-11-2014

ADD

sinds 2 weken slik ik methylfenidaat (2 x 10 mg driemaal daags). ik merk in mijn werk dat ik rustiger werk (als de pil is ingewerkt) op school merk ik er niets van , ik kan me nog steeds niet concentreren en ben vaker met andere dingen bezig dan de les. ik heb een aantal bijwerkingen die niet weg gaan zoals : eerste uur droge mond drink veel water, ik ben de hele dag misse[lees meer...]lijk , ben suf, ben vaak aan het trillen en heb af en toe huilbuien. ik kan ook erg heftig reageren op dingen die mensen zeggen, ben niet mezelf. ik ga vragen voor een ander medicijn want denk niet dat dit het juiste is voor mij.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum