Ervaringen met Grazax

Slit one (3 meningen)
Itulazax (3 meningen)

01-06-2011 | Man | 28
Hooikoorts graspollen
EINDELIJK!! Er is een medicijn wat HELPT!!! Al 17 jaar heb ik ernistige hooikoorts en kon ik eigenlijk niet genieten van het voorjaar/zomer. Vooral de maanden waarin de graspollen actief zijn was voor mij een hel. totdat het medicijn Grazax op de markt kwam. Het eerste jaar nauwelijks klachten gehad en nu slik ik het al ruim een jaar. Ik kan genieten in het gras zonder te[lees meer...] niezen, zonder extreem dichte neus, geen astma mee en nauwelijks jeukende ogen. Wat een genot! Ik kan wqeer genieten van de zomer en dat doe ik dan ook met volle teugen. Het innemen van het medicijn is heel makkelijk een tabletje per dag onder je tong leggen. Ik ben mijn huisarts super dankbaar dat hij mij dit heeft gegeven. Ik was en ben de eerste die het in zijn praktijk gebruikt en hij is ook verrast door het goede resultaat. Wetenschappers /onderzoekers BEDANKT!!!

29-04-2011 | Man | 44
Hooikoorts
Vanaf mijn vroege jeugd allergisch geweest voor graspollen. Tot een paar jaar geleden betekende dat veel medicijngebruik in de zomer (Beconase neusspray, Prevalin oogdruppels en Zyrtec anti-histamine pillen). Drie jaar geleden begonnen met Grazax kuur en ben net klaar met de kuur. Eerste jaar al beduidend minder klachten en vorige zomer al zo goed als klachtenvrij. Voor he[lees meer...]t eerst in mijn leven heerlijk buiten in het gras picknicken. Dit had er 20 jaar geleden al moeten zijn!

11-03-2011 | Man | 44
Tegen hooikoorts allergie
Ik heb bijna mijn hele leven veel last gehad van hooikoorts. Soms zo erg dat ik een dagdeel in bed moest blijven. Mijn allergie is echt voor bloeiend gras in de maanden juni, juli en augustus.Veel verschillende medicijnen geprobeerd maar geen enkele gevonden waarmee ik 100% hooikoorts vrij was. Ben in februari 2009 Grazax gaan gebruiken en was gelijk al bijna die hele zo[lees meer...]mer hooikoorts vrij. Moet nu nog een jaar maar ben heel erg blij met het goede resultaat.