Grazax

Slit one (3 meningen)
Allergovit (1 mening)

05-12-2014

Hooikoorts

Mijn zoon van 7 is eind augustus gestart met Grazax. In eerste instantie ruim een week last van griep verschijnselen en keelpijn. We dachten dat dat het was, maar heel langzaam is er een steeds erger wordende allergische reactie van de huid ontstaan. Jeukende bulten, ontstonden in de uren na inname en na het sporten. Toen wij eindelijk de link vermoedden tussen deze allerg[lees meer...]ische huid klachten en de Grazax zijn we gestopt om te zien of dit minder zou worden. Helaas niet. Zojuist weer uit het niets (wel warm gehad) vreselijke urticaria op armen benen rug en gezicht. Maandag afspraak maken bij de KNO arts.
01-06-2014

Hooikoorts

5 jaar lang geslikt. Ging aanvankelijk goed ieder jaar wat minder klachten in juni. Ik kon zelfs weer een wandelingetje maken bij mooi weer in juni. Echter na 5 jaar gestopt, het is tenslotte heel duur. Dit jaar weer evenveel hooikoorts als vroeger in juni. GEEN immuniteit gekregen dus. Ik ga weer op zoek naar een goede anti histamine.
29-03-2014

Hooikoorts

Ik kon niet genieten in het voorjaar en vooral de maanden juni, juli en augustus waren een drama. Niezen, jeukende ogen, jeukende keel en een potdichte neus. Gevolg slecht slapen en er letterlijk ziek van zijn. Elk jaar keek ik of er iets was voor hooikoorts totdat mijn huisarts die gespecialiseerd is in imuuntherapie met dit middel Grazax kwam. Ik slik het nu vier jaar om[lees meer...]dat ik nog niet helemaal hooikoorts vrij ben, maar ik kan eindelijk genieten van de zomer en het voorjaar. Dit middel heeft mijn leven veranderd in positieve zin en dan maakt mij die 350 euro eigen risico niet uit. Top middel voor mij!
28-11-2013

Allergie

Ik slik nu 2 jaar Grazax en bij mij heeft het afgelopen jaar al enorm geholpen. Ik ben er erg blij mee. Doodmoe werd ik van alle niesbuien in het pollenseizoen. Nog 1 jaar slikken heb ik er graag voor over. Het is wel een duur middel..
27-06-2013

Allergie

Voor dat ik met Grazax begonnen ben had ik veel last van Hooikoorts, ook met gebruik van medicijnen, Nu 3 jaar later bijna geen last meer.
17-05-2013

Hooikoorts

Mensen, let op! Dit product kost 3,50 euro per pilletje!! Ik kreeg dus een rekening van 350 euro (eigen risico was nog niet gebruikt)
03-12-2012

Darmproblemen - diarree

Sinds ik Grazax gebruik heb ik echt vreselijke darmklachten en zelfs is er een voedsel allergie ontstaan of erger geworden....Mijn darmen zijn echt een hel.....Ben blij dat ik er nu zelf achter kom.....Zelfs koorts aanvallen gehad zo beroerd!!!
19-11-2012

Hooikoorts

na het gebruik van Grazax kreeg ik overal exceem, vooral onder aan mijn voeten, dit duurt nu al maanden en is nog steeds niet over. Zijn er meer mensen met die ervaring?
13-06-2012

Hooikoorts

Nog nooit ben ik zo zo ziek geweest en zo lang niet kunnen werken als gevolg van het gebruik van grazax. Na 3 tabletten werd ik met ademhalingsklachten en hartritme stoornis opgenomen op de eerste hulp waar een longontsteking werd vastgesteld. Daarna een lange periode van bezoeken naar longarts, kno arts en neuroloog. Echt een ramp voor iemand die niet rookt, drinkt en gez[lees meer...]ond leeft. Ik zal dit niemand aanbevelen. na 6 mnd zit ik nu dagelijks aan de seretide (pompje).
27-04-2012

Allergie

Kwam vandaag tot de conclusie dat Grazax bij mij het tegenovergestelde effect heeft! Had vorig jaar heel lang, veel allergieklachten. Dit jaar ook al in maart. Voor Grazax alleen in juli/augustus. Na maart begon ik te denken. Heb in hetafgelopen jaar ook allerlei kwalen en klachten gehad, die eigenlijk gewoon bijwerkingen van Grazax. Helaas hebben ook de artsen geen link g[lees meer...]elegd tussen Grazax en de klachten. Dus ik heb me 1,5 jaar gif toegediend en het zal nu ook nog maanden duren voor m'n lijf daar weer van hersteld is, aangezien het hooikoortsseizoen nog moetbeginnen
29-01-2012

Hooikoorts

Ik gebruik het nu 18 dagen, en helaas nog steeds bijwerkingen. Met name mijn klieren onder mijn tong zwellen enorm op. Vervolgens kan ik moeilijk praten en slikken. Erg vervelend zo dik onder je tong. Hopelijk werkt dit wel!
01-06-2011

Hooikoorts graspollen

EINDELIJK!! Er is een medicijn wat HELPT!!! Al 17 jaar heb ik ernistige hooikoorts en kon ik eigenlijk niet genieten van het voorjaar/zomer. Vooral de maanden waarin de graspollen actief zijn was voor mij een hel. totdat het medicijn Grazax op de markt kwam. Het eerste jaar nauwelijks klachten gehad en nu slik ik het al ruim een jaar. Ik kan genieten in het gras zonder te[lees meer...] niezen, zonder extreem dichte neus, geen astma mee en nauwelijks jeukende ogen. Wat een genot! Ik kan wqeer genieten van de zomer en dat doe ik dan ook met volle teugen. Het innemen van het medicijn is heel makkelijk een tabletje per dag onder je tong leggen. Ik ben mijn huisarts super dankbaar dat hij mij dit heeft gegeven. Ik was en ben de eerste die het in zijn praktijk gebruikt en hij is ook verrast door het goede resultaat. Wetenschappers /onderzoekers BEDANKT!!!
29-04-2011

Hooikoorts

Vanaf mijn vroege jeugd allergisch geweest voor graspollen. Tot een paar jaar geleden betekende dat veel medicijngebruik in de zomer (Beconase neusspray, Prevalin oogdruppels en Zyrtec anti-histamine pillen). Drie jaar geleden begonnen met Grazax kuur en ben net klaar met de kuur. Eerste jaar al beduidend minder klachten en vorige zomer al zo goed als klachtenvrij. Voor he[lees meer...]t eerst in mijn leven heerlijk buiten in het gras picknicken. Dit had er 20 jaar geleden al moeten zijn!
11-03-2011

Tegen hooikoorts allergie

Ik heb bijna mijn hele leven veel last gehad van hooikoorts. Soms zo erg dat ik een dagdeel in bed moest blijven. Mijn allergie is echt voor bloeiend gras in de maanden juni, juli en augustus.Veel verschillende medicijnen geprobeerd maar geen enkele gevonden waarmee ik 100% hooikoorts vrij was. Ben in februari 2009 Grazax gaan gebruiken en was gelijk al bijna die hele zo[lees meer...]mer hooikoorts vrij. Moet nu nog een jaar maar ben heel erg blij met het goede resultaat.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum