Ervaringen met Oralgen

Slit one (3 meningen)
Itulazax (3 meningen)

27-12-2012 | Vrouw | 28
Huisstofallergie
Oralgen huisstofmijt en gras- en boompollen gebruik ik nu alweer ruim 4 jaar, de klachten lijken wat te zijn verminderd maar nog niet zoveel als ik had gehoopt. Ik overweeg om ermee te stoppen, lijkt me heerlijk om ipv 4 dagen gewoon geen enkele dag meer druppels te hoeven slikken. Mijn nacontrole en evaluatie bij de huisarts is erg slecht.

14-04-2013 | Vrouw | 45
Huisstofallergie
Ik gebruik Oralgen huisstofmijt nu ruim 2 jaar. Voor de klachten zelf gebruik ik xyzal en Flixonase Nasule drops, de laatste ben ik gelijk met de start van Oralgen gaan gebruiken en dat geeft heel veel verlichting. Na een jaar gebruik van Oralgen dacht ik wellicht een lichte vermindering van de klachten waar te nemen, echter inmiddels heb ik dat gevoel niet meer. Innam[lees meer...]e van de druppels is zeer eenvoudig. Na de wenningsperiode waarin er een wat brandend gevoel was, zou ik het typeren als niet belastend. De enige nadelen die ik zou kunnen noemen zijn dat je eraan moet denken en je tijdens de minuut onder de tong houden niet kunt praten. Sinds juni 2012 gebruik ik op advies van allergie consulent Oralgen dagelijks 20 druppels. Op mijn vraag waarom de verhoogde dosering, was het antwoord: voortschrijdend inzicht. Echter van deze verhoogde dosering is nergens iets terug te vinden. Niet in de bijsluiter als ook niet op het internet. Ik zal deze week proberen meer duidelijkheid te krijgen over dit voorschreidend inzicht, en de bevindingen in dit forum publiceren.

06-09-2012 | Vrouw | 52
Huisstofallergie
Ik gebruik nu al een aantal jaren oralgen Huismijtdruppels. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Geen loopneus, jeukende ogen en niesaanvallen meer. Geen holteontstekeningen meer. Gebruikte elke dag pufjes voor mijn luchtwegen en allergiedruppels. Sinds 1 jaar gebruik ik deze medicijnen allemaal niet meer. Heb ook gelezen dat de volgens de studie het medicijn niet zou h[lees meer...]elpen, maar ik heb er erg veel baat bij. ben inmiddels ook gestart met graspollen en katten. Inderdaad is het gebruik van de medicijnen niet handig. Soms ben ik al aan mijn ontbijt bezig en kan ze dan niet meer innemen. Ik raad het in ieder geval ook anderen aan.De flesjes zijn duur maar het is voor maximaal 5 jaar en alle luchtwegmedicatie en allergiemedicijnen kosten op termijn meer en je zit je hele leven er aan vast. Ik hoop straks overal van af te zijn.