Ervaringen met Allerfre

Allergie (9 meningen)
Netelroos (1 mening)

10-11-2021 | Vrouw | 39
loratadine (10mg)
Ik ben allergisch voor onze honden en ik heb huisstofmijt allergie. Gister gebruikte ik Aerius en mijn keelpijn en verstopte neus verdwenen al snel. Merkte wel wat hartkloppingen maar vandaag neem ik het weer in en kijk ik of ik hetzelfde ervaar. Anders ga ik weer terug naar allerfre.

18-05-2021 | Vrouw | 22
Hooikoorts
Ik wilde dit proberen i.v.m. hooikoorts en huisstofmijtallergie. S’avonds genomen maar ik kreeg na 15/30 minuten al een verhoogde hartslag en werd misselijk waardoor ik bijna niet in slaap kon vallen. S’ochtends was ik juist weer erg moe met een enorme droge mond.

20-02-2021 | Vrouw | 31
loratadine (10mg)
Werkte eerst goed. Maar na jaren deed het niks meer bij mij.

29-07-2020 | Vrouw | 43
Hooikoorts
Ik neem hem ‘s avonds in voor het slapen gaan. En dan heb ik vrijwel direct geen last meer van loopneus, tranende / jeukende ogen en niesbuien. Voor mij dus het ideale middel tegen deze klachten. Ik ervaar niet de door anderen genoemde dufheid.

26-10-2017 | Vrouw | 58
loratadine (10mg)
Tijdens een lichte aanval van mijn allergie op een moment dat het beslist niet uitkwam nam ik een Allerfree. Dat heb ik geweten! Binnen een kwartier was mijn lichte aanval een (voor mij) zware. Jeukende ogen en neus, niesen, etc. Na een uur zakte het gelukkig weer weg. De volgende dag weer een Allerfree genomen, maar nu als test. En weer met hetzelfde resultaat als de dag [lees meer...]ervoor. Voor mij is Allerfree dus absoluut niet geschikt. Maar weer naar de huisarts voor een recept Aerius.

13-10-2017 | Vrouw | 8
Allergische reactie
Mijn dochter reageert overgevoelig op muggebeten, ze heeft daar altijd dikke, harde en blauwe bulten van. Ze wordt er hangerig van, het doet pijn en het jeukt, al met al niet prettig. Sinds we allerfree gebruiken is de jeuk en pijn dragelijker, een verlichting dus.

27-03-2017 | Vrouw | 21
Netelroos
Ik heb jaarlijks bij het begin van de Lente/zomer last van een allergische reactie van de zon waar ik erge huiduitslag (netelroos) bij kreeg. Sindsdien slik ik telkens bij het begin van de lente/bij de eerste sterke zonnestralen allerfre en heb ik geen huiduitslag meer, dus het helpt erg goed tegen de netelroos.

16-04-2016 | Vrouw | 60
Hooikoorts
Ik heb dit middel een paar keer gebruikt maar het maakt mij erg slaperig. zelfs 's avonds ingenomen ben ik de volgende dag duf.

20-04-2011 | Vrouw | 32
Allergische reactie op muggenbeten
heb allerfre geslikt omdat ik af en toe zeer heftig reageer op muggenbeten. krijg grote harde bulten die soms tot wel 2 weken blijven zitten, ooit zelfs een bult ter grootte van een flink ei in mijn gezicht die mij zo misvormde dat ik kinderen aan het huilen bracht van schrik :)... niet fijn dus. heb tijdens 'de festivalmaand' allerfre geslikt, meestal direct zodra ik een [lees meer...]muggenbult ontdekte, en dit ondedrukte de reactie duidelijk. erg tevreden.

13-10-2010 | Vrouw
Diverse allergieen
Naast mijn huidige voorgeschreven medicatiegebruikt. Geen verbetering!

13-05-2009 | Vrouw
Hooikoorts (berk)

24-08-2020 | Man | 54
loratadine (10mg)
Na enkele dagen gebruik kreeg ik last van ernstige slapeloosheid en onrustig nerveus gevoel,ik nam allerfre ter bestrijding jeuk ,pijn muggenbult met allergische reactie, voor mij totaal ongeschikt

27-05-2020 | Man | 55
Hooikoorts
Gebruik het nu al een paar jaar. Werkt heel goed, kan weer lekker naar buiten :-) De dufheid herken ik, ik viel overdag tijdens het werk gewoon in slaap... Op advies huisarts daarom voor het slapen gaan innemen. Gevolg is dat ik slaap als een roosje, en overdag geen enkele bijwerking meer ervaar. Het begint bij mij pas echt te werken na een paar dagen slikken, maar d[lees meer...]an ook vrijwel geen last meer. In extreme periodes gebruik ik ook nog prevalin spray en oogdruppels.

20-02-2019 | Man | 80
Allergische reactie
gebruik bij hooikoorts, vroeger liep ik hijgend en puiffend met tranende ogen op de golfcourse, met allerfre helemaal last meer en geen bijwerkingen.

01-06-2017 | Man | 33
Hooikoorts
Allerfre, het werkt wel, maar je wordt er behoorlijk slaperig van. Allerfre is gauw uitgewerkt en door die 2e pil te nemen, wordt het effect versterkt van de 1e en ben je er wat langer vanaf. Daarom gebruik ik nu Prevalin Direct Plus, werkt goed en lang en maakt niet slaperig.

03-04-2015 | Man | 57
loratadine (10mg)
Vanwege allergie voor pollen Allerfre geprobeerd omdat ik mijn gebruikelijke medicijn niet kon vinden. Na drie dagen gestopt omdat ik geen enkel effect merkte. De allergische reactie werd niet minder. Weggegooid geld.