ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
26-11-2018

Longkanker

Door de longkanker krijg in immunotherapie. Het medicijn wat ik krijg toegediend heet pembrolizumab. De zeldzame bijwerking van een loopneus maar dan de hele dag was bij mij van toepassing. Na het slikken van Cetrizine heb ik daar geen last meer van.
23-10-2018

Allergische reactie

Doordat ik extreme allergische reacties heb door mijn kou naar warmte allergie op zoek gegaan naar een oplossing. Eerst andere hooikoortstabletten geprobeerd, hier ging ik mij erg vreemd van voelen. Overgegaan naar deze, eerst werkte het heel goed. Daarna begon ik te merken dat ik problemen kreeg met spraak en zelfs typfouten ging maken, kwijt was hoe ik woorden moest schr[lees meer...]ijven en het vaak verkeerd uitsprak. Zeker geen alcohol erbij drinken want 1 wijntje versterkte dit en voelde ik me erg vreemd. Dus ik besloot te stoppen. Nu is de warmte allergie erger dan ooit. Zelfs als ik in de auto stap, onder de dekens ga liggen, een wijntje drink, stofzuig, direct heftige allergische netelroos op mijn hele lichaam. Word er nu nog gekker van. Ik raad dit dus af. Her lichaam raakt gewend aan de anti histamine waardoor je nog allergischer raakt! Achteraf gezien was ik ook heel kortademig (op de seh ervoor gelegen), nu ik gestopt ben is dat ook voorbij. Ik vind het absurd dat zo'n medicijn zonder recept notabene verkrijgbaar is terwijl het inspeelt op je hersenen!
04-09-2018

Hooikoorts

Na drie dagen kreeg ik bij de minste inspanning druk op mijn borst, uitstraling naar mijn armen en een zeer hoge hartslag! Na stoppen met deze pilletjes weer alles normaal.
14-08-2018

Allergie

Pijnlijke steken Pezen zitten vast en doen pijn Vingers zitten vast Zenuwachtig hoge bloeddruk Jammer Helpt wel voor mijn Chronische rhinitis
09-08-2018

Allergie

Ik heb al twee jaar huisstofmijt allergie het is eender welke medicatie ik neem mijn niezen lopende neus brandende ogen verminderd wel maar heb nadien ontstekingen op luchtwegen en de longen waar ik dan antibiotica moet nemen .Dus ik neem geen enkel medicatie tegen allergie meer in.
04-08-2018

Allergie

Ik gebruik dit al vele jaren. Heb tnt geen bijwerkingen ervan ervaren. Mijn klachten zijn onder controle
30-07-2018

Allergische reactie

In eerste instantie kreeg ik de cetirizine 10 mg tabletten voorgeschreven voor mijn hooikoortsklachten. Ik ben allergisch voor Bomen en grassen. Dus ik slikte ze van februari tm oktober. Tot ik een keer onverwacht 5 maanden lang een flinke allergische uitslag over mijn hele lichaam (van voet tot nek) had. Die uiteindelijk door lichttherapie verdween. Daarna kreeg ik het a[lees meer...]dvies van de Dermatoloog de Cetirizine het hele jaar rond te gaan innemen. Tot nu toe is het bij kleine opvlammingen gebleven die ik snel weer onder de knie kreeg door niet te krabben en jeukstillende en verkoelende crèmes te gebruiken
02-07-2018

Allergie

Ik heb cetrizine via de aphotheek gekregen. Zodra ik word gestoken door een mug onstaat er een grote schrijf, die onwijs jeuken en pijnlijk zijn. Sinds ik cetrizine neem is de jeuk en pijn heel erg verminderd. Wel word ik wat moe en sufjes als ik het net ingenomen heb, maar dit is goed te doen en gaat 2 uur na iname weer langzaam weg. Ik kan dit middel dus zeker aanbevelen[lees meer...]!
Pagina 1 van 7

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!