Allergie (67 meningen)
Jeuk (8 meningen)
Astma (6 meningen)
Netelroos (4 meningen)

Levocetirizine (144 meningen)
Cetirizine Tabletten (134 meningen)
Desloratadine (77 meningen)
Xyzal (75 meningen)
Tavegil (69 meningen)

31-05-2020 | Vrouw | 18
Hooikoorts
Ik neem Aerius al een aantal jaren, sinds hooikoorts is vastgesteld. Dit helpt heel goed tegen klachten als niezen en een loopneus.

15-04-2020 | Man | 66
desloratadine (5mg)
wanneer ik arius gebruik moet ik veel meer niezen

25-03-2020 | Vrouw | 72
Netelroos
Ik gebruik het nu al 35 jaar. Soms probeert de apotheek een ander merk. Maar direct aantoonbaar onacceptabel. Steeds weer via de huisarts terug naar het bekende merk.

13-09-2019 | Vrouw | 59
Allergische reactie
Krijg hier gelukkig nog de originele Aerius. Bij het gebruik van diversen andere merken is er door de hulpstoffen die men gebruikt het al een paar keer fout gegaan. Zeker als men als hulpstof E110 in de tabletten heeft zitten roept het bij mij astma aanvallen op

01-07-2019 | Man | 71
Allergie
Nadat Aerius niet meer vergoed werd moest ik van Aerius naar desloratadine. Dit generieke middel van Aurobindo werkte totaal niet. Waardeloos maar wel goedkoper. Ik moest er een antihoest middel bij gebruiken en een neusspray ziehier de kosten besparing ??

25-04-2019 | Vrouw | 53
Allergische reactie
Vanwege een allergische reactie op kaneel, cacao en banaan nam ik Aerius. Na inname verdwenen de klachten (jeuk, galbulten) binnen 20 minuten. Zeer tevreden over Aerius. Helaas werd Aerius vervangen door Desloratadine. Ook effectief maar minder naar mijn gevoel. Geen bijwerkingen bij beide middelen.

11-08-2017 | Vrouw | 52
desloratadine (10ml)
Allergie
Overgestapt naar cetirizine ivm steeds vocht achter de trommelvlies.

16-09-2016 | Man | 9
Allergische reactie
Na 1 pilletje klacht verholpen!

30-06-2016 | Vrouw | 50
Allergie
Fijn middel, waar je niet suf van wordt, zoals andere medicijnen die ik heb gebruikt. Soms breekt de allergie wel door de medicatie heen, maar over het algemeen houdt hij m onder controle.

24-01-2016 | Vrouw | 15
desloratadine (0,5mg/ml)
Allergie
Onze dochter kreeg dystonie van de Desloratidine, ze heeft een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht, het was enorm schrikken en angstig om te zien. Komt zeldzaam voor bij deze medicatie, wij vinden het echt troep dus, voor ons deze zooi nooit meer!

20-08-2015 | Man | 26
Allergie
Beste mensen k was paar weken terug op vakantie in turkije en deze pillen krijg je daar zonder recept in de apotheek voor 4 euro per pak 30 stuks,Gelijk paar pakken meegenomen voor mensen die op Vakantie gaan naar turkije eff langs de apotheek . šŸ‘

12-05-2015 | Vrouw | 50
Hooikoorts
ik werd er na een dag of drie, enorm suf van en kon alleen nog maar slapen. Ik had het gevoel mezelf kwijt te zijn. Ik ben een actieve ADHD'er zonder medicijn gebruik. Dit medicijn is nog erger dan de kwaal.

25-04-2015 | Man | 39
Hooikoorts
Kleine tabletjes, geen bijwerkingen zoals sufheid. Goed effect tegen hooikoorts en andere allergieƫn.

21-04-2015 | Vrouw | 44

14-01-2015 | Man | 10
Astma
Mijn oudste zoontje heeft dit jaren gebruikt. Ik merkte meteen dat zijn gedrag serieus veranderde, heel druk en opvliegend. Andere druppels gekregen maar nog erger. Geen keus ivm ernst allergie. Toen mijn 3e zoontje ook dit spul kreeg, echt weer hetzelfde te merken aan gedrag. Inmiddels was mijn oudst depressief! Ik had er deze zomer genoeg van en heb het spul de deur uit [lees meer...]gedaan. Eerlijk waar.. mijn oudste kijkt weer vrolijk en ze hebben beiden geen terugval gehad. (nu is Montelukast blijkbaar een goed alternatief, zijn tabletjes, wel prijzig -hier in Belgiƫ toch) Ik werd niet serieus genomen door de longspecialist van mijn oudste, goh hoor je niet vaak hoor.

17-10-2014 | Vrouw | 68
Jeuk
Had meer dan 30 jaar afwisselend weinig tot extreem veel jeuk, krabde me over heel mijn lichaam dan open. Had er vroeger 2 maanden voor in een academisch ziekenhuis gelegen, alle denkbare therapieen gehad, niets hielp ook maar in 't minst. Veel dermatologen gezien, onderzoeken gehad, alles zonder enig resultaat. De meeste antihistamine tabletten waren zeer versuffend, hie[lees meer...]ld toch nog jeuk. Desloratadine (Aerius) hielp mij binnen een half uur.... onvoorstelbaar. Ik mag er tot 6 per dag ! Is niet eens nodig. Mijn man kreeg netelroos, hem hielpen ze ook enorm goed. Nu heb ik Desloratadine van Actavis, helpt ook goed. Ik kan nu toe met 1 per dag, gebruik al 3 jaar dagelijks de Desloratadine, maar als ik stop begint de jeuk na enkele dagen weer...Dus stoppen gaat (nog) niet, maar ik ben er laaiend enthousiast over, het heeft mijn leven veranderd !!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum