Ervaringen met Reactine

cetirizine

lichte duizeligheid misselijkheid vermoeidheid slaperigheid

Hooikoorts (15 meningen)
Allergie (3 meningen)
Huisstofallergie (0 meningen)

08-07-2015 | Man | 39
cetirizine (10mg)
Hooikoorts
Na jaren andere medicijnen zonder veel effect (o.a. claritine) waar ik erg moe van werd eindelijk iets waar ik gelukkig geen bijwerking mee heb. Wel tijdens de heftigste perioden soms in de middag nog een licht branderig gevoel in m'n ogen (ik zal de gesplitste dosering nog proberen).

11-08-2013 | Man | 19
Hooikoorts
Deze pilletjes werken prima tegen hooikoorts, maar na het innemen van een pil ben ik heel de dag moe ... Bovendien heb ik minder concentratie (bijgevolg van vermoeidheid), voelt mijn keel droog aan en doet mijn hoofd pijn . Nu kun je het voor het slapen gaan innemen, maar tijdens het slapen heb ik juist de minste klachten van hooikoorts. Bovendien blijft het vermoeiend[lees meer...]e effect een kleine dag volharden, waardoor je alsnog moe wakker wordt. Aangezien ik voor een tentamen aan het leren ben, slik ik liever de hooikoortssymptomen, dan een Reactine pilletje.

06-06-2013 | Man | 33
Hooikoorts
Mijn behoorlijk zware hooikoortsklachten worden goed door Reactine onderdrukt. Toch neem ik het maar niet meer, want ik krijg last van extreme moeheid, een algeheel pijnlijk lijf, chagrijnigheid, concentratieverlies en vergeetachtigheid (kan zelfs mijn pincode ineens niet meer onthouden). Ook ligt een knallende migraine constant op de loer. Mijn advies als je ook meteen de[lees meer...]ze klachten ervaart: stoppen en probeer iets anders want ook na een aantal dagen gebruiken wordt het niet beter... eerder slechter.

31-05-2013 | Man | 43
Hooikoorts
Na inname van 1 tabletje: extreme vermoeidheid, duizelingen, koortsig, loomheid, Oververmoeidheid, hoofdpijn. Heeft totaal geen werkzaamheid vwb bestrijden van hooikoorts symptomen (brandende ogen, niezen, jeukende keel). Reactine is zeer gtemakkelijk inneembaar, kleine harde tabletjes. En dat is ook het enige positieve. Totaal geen enkele verbetering van Hooikoortsklacht[lees meer...]en, Zelfs 's avonds voor het slapen innemen helpt niet, volgende dag nog steeds last van de zware bijwerkingen.