Ervaringen met Telfast

Hooikoorts (4 meningen)
Netelroos (0 meningen)

10-05-2016 | Vrouw | 35
fexofenadine (120mg)
Heb al sinds ik me kan herinneren allergie voor (katjes-) bomen, grassen, huisstofmijt en katten. (en enkele kleine voedsel allergieën, oa. kersen en abrikozen). TIP: Er staan 2 goede luchtzuiveraars en bevochtigers in mijn huis wat ook enorm helpt (slaapkamer/woonkamer)! Het medicijn werkt goed, alleen bij mijn kattenallergie komt het dan na een half uur er toch doorheen [lees meer...]met benauwdheid en hoesten, waarvan ik dan uren bij moet komen. Het stopt bij mij echter wel het lekken van de neus en altijd alle jeuk. Krijg er af en toe wel droge mond en ogen van, maar dat neem ik graag op de koop toe.

15-11-2015 | Vrouw | 56
fexofenadine (180mg)
Ik gebruikte eerder andere middelen tegen de vele allergieën. Deze antihistamine voldoet prima. Bijwerkingen heb ik nooit ervaren .

13-04-2013 | Vrouw | 46
fexofenadine
Ik ben nu 25 jaar bekend met een scala aan allergieën en dit is eigenlijk het enigste medicijn waar ik echt baat bij heb. Geen beperking voor wandelen tussen de weilanden of wandelen in het bos. Waar ik bij eerder medicijnen toch nog last mee had. Wat erg lastig is als je zelf in het buitengebied woon vlakbij bos. Immuun maken d.m.v. injecties heeft bij mij geen zin omdat[lees meer...] ik teveel allergieën heb.

16-02-2011 | Vrouw | 46
Allergie hooikoorts
100% tevreden

27-04-2010 | Vrouw
fexofenadine
perfect medicijn, in het begin word je er duf van.

17-03-2010 | Vrouw
fexofenadine
Perfect middel! Als ik 1 keer mis merk ik het meteen. Klachten aanzienlijk afgenomen. Geen bijwerkingen van, hoewel ik van alle andere pillen wel altijd bijwerkingen had. Echter, alleen Telfast (r) werkt goed, de goedkopere fexofenadine werkt niet/minder! Beide versies worden echter geheel vergoed gelukkig, dus tip: probeer de echte Telfast eens!

25-05-2009 | Vrouw
Epilepsie
Dit medicijn slik ik al vanaf mijn 14e en ben nu 42. Hierna heb ik nog 3 soorten erbij gekregen en het helpt nog niet goed genoeg. Ook heb ik een Nervus Vagus Stimulator waarvan ik soms denk dat ie wel helpt en dan weer niet want er is geen regelmaat in mijn aanvallen.

01-07-2011 | Vrouw | 35
Hooikoorts + voedselallergie
Ik heb telfast 3 volle jaren gebruikt. In het pollenseizoen vaak enorme hoofdpijn, als of alles onderdrukt werd en daar wordt je erg moe van.Tegen m'n voedsel allergie werkte het minimaal, bij acute aanvallen werkte het niet echt. Nu over op Aerius, dat werkt geweldig, werkt sneller, hoewel bij grote aanvallen deze niet helemaal afdoende is, maar daar valt goed mee te leve[lees meer...]n.

12-12-2009 | Man
Allergische klachten
allergische klachten verminderden wat.

31-08-2009 | Man
fexofenadine
Ik kan in de zomer gewoon weer naar buiten.....Ik eb nu overal Telfast liggen.....op mijn werk in de auto etc. etc. Ik kan niet meer zonder.

03-04-2009 | Man

12-12-2008 | Vrouw
fexofenadine
Onderdrukt lang niet al mijn allergische reacties; maar heeft wel een grote verbetering opgeleverd. Ervaar geen bijwerkingen. Tabletten zijn vrij groot; vind ik niet vervelend... anderen misschien wel.

08-04-2010 | Vrouw
Allergie huisdieren
Ik heb een jaar of 5 met veel baat Telfast genomen. Het ging SUPER! Tot het "ineens" niet meer werkte? Niemand snapt het. Nu over op Aerius maar niet tevreden. Ik heb dezelfde ervaring als die van degene die dit schreef: Echter, alleen Telfast (r) werkt goed, de goedkopere fexofenadine werkt niet/minder! Beide versies worden echter geheel vergoed gelukkig, dus tip: p[lees meer...]robeer de echte Telfast eens! Vraag dus om de originele!! Ik ben blij dat ik lees dat iemand anders het ook heeft want mijn arts en ook de apotheker verklaarden me voor gek, ik heb echt moeten strijden om weer Origineel te krijgen nadat het ineens veranderd was.

27-05-2009 | Vrouw
Hooikoort
"Kan nog steeds niet naar buiten als de graspollen rondvliegen.

11-05-2009 | Vrouw

09-04-2009 | Vrouw