Ervaringen met Zyrtec

Huisstofallergie (0 meningen)
Netelroos (0 meningen)

31-08-2019 | Man | 56
cetirizine (10mg)
Raar maar waar, het helpt tegen allergie, maar ik gebruik 1 pilletje in het weekend. Dan kan ik tenminste lang slapen, dus 8 tot 9 uur. Unicum voor mij. Maar wel de volgende dag wat moeier dan normaal. Verder helpt het bij mij wel tegen de allergie.

13-04-2017 | Man | 30
cetirizine (10mg)
Dit spul is effectief tegen hooikoorts maar de bijwerkingen kunnen verschrikkelijk zijn. Ik werd er suïcidaal van, het veranderde mijn persoonlijkheid compleet. Doodeng. Ik sluit ook niet uit dat het mijn tinnitus erger gemaakt heeft vanwege de toxiteit van het middel. Je kunt er een binnenoor vergiftiging van krijgen. Ik vind het een schande dat dit spul zonder recept v[lees meer...]erkrijgbaar is. Begin er niet aan.

21-04-2016 | Vrouw | 68
cetirizine (10mg)
Dit middel heel lang gebruikt hielp goed. Vorige jaar stoppen advies huisarts. Nierfunctie verminderde. Gebruik nu Desloratidine 5MG (Aerius) voorgeschreven huisarts. Werkt minder goed dan Zyrtec (Cetrizine)

06-04-2016 | Vrouw | 26
Hooikoorts
De eerste dag erg veel vermoeidheid.

21-07-2014 | Man | 18
cetirizine
Ik neem Zyrtec ongeveer 10 jaar schat ik, maar sinds kort heb ik dystonie (samentrekkende spieren) waarschijnlijk door Zyrtec. Een zeer vervelende aandoening is dit! Verder ook geregeld wat diarree, maar dat valt best mee. Het is wel redelijk effectief.

01-05-2013 | Man | 58
cetirizine
Ik gebruik het sinds een paar weken maar eigenlijk had ik eral veel eerder mee moeten beginnen. FANTASTISCH!!!! Niet 1 keer last van jeuk of bulten. Niks is zo erg als jeuk! Ik laat het altijd halen door mijn colega in België maar dat kan ook niet meer zonder recept. JAMMER!!

01-12-2012 | Vrouw | 49
cetirizine
Zyrtec helpt bij mij goed, ik gebruik het al jaren. echter sinds kort heb ik het generieke product gebruikt. En dat werkt niet goed. Daarom wil ik weer het originele product gaan gebruiken. ik hoop dat zorgverz. daar aan mee wil werken.

28-06-2012 | Man | 45
cetirizine
Dit werkt en helpt mijn beterder dan Tavegil daar werd ik een zombie van

25-06-2012 | Vrouw | 41
Hooikoorts
Niet tevreden, werkte niet, op ander hooikoortsmedicijn overgestapt.

14-04-2012 | Man | 23
cetirizine
Ik neem dit medicijn sinds jaren in lage dosering, maar sinds 3 maanden heb ik de dosis verhoogd en de bijwerkingen zijn te merken, het is verschrikkelijk. Ik word agressief, buitensporig, met dipjes in mijn humeur. Ik zie alles heel extreem zonder heel depressief te zijn. Het is jammer, want zonder dit middel is mijn leven een hel, maar met dit medicijn wordt het le[lees meer...]ven van anderen een hel.

12-01-2012 | Vrouw | 51
cetirizine
alleen zyrtec a merk werkt bij mij goed.

01-06-2011 | Man | 28
Hooikoorts graspollen
Er was eigenlijk geen middel op de markt waardoor mijn hooikoortsklachten minder werden. Zyrec verlicht alleen een heel klein beetje, maar hield last van jeukende ogen, keel en neus. En mijn verstopte neus bleef maanden verstopt. Groot nadeel van dit medicijn was dat ik er ontzettend moe van werd en dat ervaarde ik als zeer vervelend.

17-03-2010 | Man
Hooikoortsd
het werkt goed opzich alleen af en toe niet

16-10-2009 | Vrouw
Jeuk
Ik heb dit gebruikt tegen zonne-allergie. De eerste keer hielp het uitstekend. Ik heb het een kleine week gebruikt. De tweede keer, een maand later, had het geen enkel effect meer. Ik zal vandaag Loratadine proberen.

26-09-2009 | Vrouw
cetirizine
Dit voorjaar te weinig effect, daarom nog neusspray erbij gebruikt. dosering 1/2 tablet: 2x per dag.

03-05-2009 | Man
Hooikoorts(gras) en kattenahrenallergie
Zyrtec helpt na ca 30 minuten al! Dus op het moment van de klachten neem ik een tablet in en vermindert al snel de klachten. Helemaal weg gaan ze niet, maar het is zeker draagbaar, ipv rode ogen en continu loopneus en snuiten kan ik nu gewoon ademhalen en naar buiten. Jammer is dat veel apotheken Zyrtec niet hebben, maar een surrogaat cetirizine, en die helpt bij mij niet.[lees meer...] Ook al is de werkzame stof hetzelfde, de hulpstoffen zijn anders en daar zal het wel in zitten.