lees de ervaringen

Pagina 1 van 1

01-05-2013
Man (58)

Tevredenheid over:
Ik gebruik het sinds een paar weken maar eigenlijk had ik eral veel eerder mee moeten beginnen. FANTASTISCH!!!! Niet 1 keer last van jeuk of bulten. Niks is zo erg als jeuk! Ik laat het altijd halen door mijn colega in België maar dat kan ook niet meer zonder recept. JAMMER!!
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

01-12-2012
Vrouw (49) - Allergie

Tevredenheid over:
Zyrtec helpt bij mij goed, ik gebruik het al jaren. echter sinds kort heb ik het generieke product gebruikt. En dat werkt niet goed. Daarom wil ik weer het originele product gaan gebruiken. ik hoop dat zorgverz. daar aan mee wil werken.

28-06-2012
Man (45)
Algehele tevredenheid: 1

Tevredenheid over:
Dit werkt en helpt mijn beterder dan Tavegil daar werd ik een zombie van

25-06-2012
Vrouw (41) - Hooikoorts
Algehele tevredenheid: 1

Tevredenheid over:
Niet tevreden, werkte niet, op ander hooikoortsmedicijn overgestapt.

14-04-2012
Man (23) - Allergie
Algehele tevredenheid: 2

Tevredenheid over:
Ik neem dit medicijn sinds jaren in lage dosering, maar sinds 3 maanden heb ik de dosis verhoogd en de bijwerkingen zijn te merken, het is verschrikkelijk. Ik word agressief, buitensporig, met dipjes in mijn humeur. Ik zie alles heel extreem zonder heel depressief te zijn. Het is jammer, want zonder dit middel is mijn leven een hel, maar met dit medicijn wordt het le[lees meer...]ven van anderen een hel.

12-01-2012
Vrouw (51) - Allergie
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
alleen zyrtec a merk werkt bij mij goed.

01-06-2011
Man (28) - Hooikoorts gr...
Algehele tevredenheid: 2

Tevredenheid over:
Er was eigenlijk geen middel op de markt waardoor mijn hooikoortsklachten minder werden. Zyrec verlicht alleen een heel klein beetje, maar hield last van jeukende ogen, keel en neus. En mijn verstopte neus bleef maanden verstopt. Groot nadeel van dit medicijn was dat ik er ontzettend moe van werd en dat ervaarde ik als zeer vervelend.

17-03-2010
Man - Hooikoortsd
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
het werkt goed opzich alleen af en toe niet

16-10-2009
Vrouw - Jeuk
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
Ik heb dit gebruikt tegen zonne-allergie. De eerste keer hielp het uitstekend. Ik heb het een kleine week gebruikt. De tweede keer, een maand later, had het geen enkel effect meer. Ik zal vandaag Loratadine proberen.

26-09-2009
Vrouw - Allergie
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
Dit voorjaar te weinig effect, daarom nog neusspray erbij gebruikt. dosering 1/2 tablet: 2x per dag.

03-05-2009
Man - Hooikoorts(gr...

Tevredenheid over:
Zyrtec helpt na ca 30 minuten al! Dus op het moment van de klachten neem ik een tablet in en vermindert al snel de klachten. Helemaal weg gaan ze niet, maar het is zeker draagbaar, ipv rode ogen en continu loopneus en snuiten kan ik nu gewoon ademhalen en naar buiten. Jammer is dat veel apotheken Zyrtec niet hebben, maar een surrogaat cetirizine, en die helpt bij mij niet.[lees meer...] Ook al is de werkzame stof hetzelfde, de hulpstoffen zijn anders en daar zal het wel in zitten.

Pagina 1 van 1

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (350) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum