prazepam

Angst & paniekstoornis (1 mening)

15-01-2023 | Man | 55
prazepam (10mg)
Reapam was/ is niet meer te leveren. Andere medicatie voorgeschreven gekregen. Dat was niet echt een succes. Zelf actie ondernomen recept gevraagd voor reapam bij de huisarts . En gekregen. Ik had al contact gezocht met een apotheek in België met de vraag...kunt u reapam wel leveren. Antwoord, ja hoor alleen is de naam dan prazepam en een andere leverancier a[lees meer...]ls Reapam maar 100% identiek in samenstelling en werking. Naar België gelden en 4 doosjes prazepam opgehaald, probleemloos. Werken exact het zelfde als reapam.. Nou, misschien heeft iemand wat aan deze info. M.vr.gr

01-11-2022 | Man | 61
prazepam (10mg)
Reapam is plotseling uit de handel genomen, waardoor ik ben moeten overstappen op een ander medicijn, Tranxéne. Absoluut geen pretje om deze overstap zo plotseling te moeten doen. Veel ontwenningsverschijnselen, concentratie problemen, hartkloppingen, slechter slapen. Ik neem nu 3 x 5mg per dag. Nog meer mensen die zijn moeten stoppen met reapam?

17-04-2015 | Man | 36
prazepam (10mg)
Ik gebruik het nu 2 maanden 10 tot 20mg en voel tien keer beter. Had dit veel eerder moeten hebben. Eerst Lorazepam gehad, deed niets, Oxazepam was ook niks.. Wou alleen maar slapen en nog eens slapen. Angsten en paniekaanvallen zijn verminderd en voel me er goed bij. Wel enkele bijwerkingen zoals; vergeetachtigheid en wanneer ik 20mg neem wat slaperig. Maar de bijwerki[lees meer...]ng neem ik wel voor lief, als het maar helpt is het belangrijkste! Daarnaast gebruik ik nog Seroquel 200mg XR, en Lexapro 10mg (escitalopram)

12-09-2011 | Man | 58
prazepam
Exstreme onrust
ik gebruik reapam ongeveer 1 jaar en heb me in 31 jaar niet zo goed gevoeld het probleem is dat ik er een beetje impotent van krijg .als ik de dosering verlaagt dan gaat het beter.dan ga ik van 30 mg naar .dat doe ik alleen als ik op vakantie gaat naar verre streken daar voel ik me beter en rustiger heb minder nodig. ik gebruik ook lithium 20 jaar lang maar reapam is 100%[lees meer...] beter

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (566) - Antibiotica - penicillines breedspectrum