lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

30-12-2015

Xanax (alprazolam)

ik heb last van erg gespannen spieren, pijnlijk dus eerst sertraline geslikt, maar daar kon ik helemaal niet tegen. Arts heeft Xanax retard voorgeschreven: de eerste 2 maanden werkte het geweldig, daarna kwamen de klachten langzaam terug. Tegen kerst ook heel veel nervositeit op mn maag, arts heeft dosis verhoogt, omdat ik ook weer ging trillen. nu ben ik bang dat ik er no[lees meer...]oit meer afkom (arts zegt van wel), al met al: Ik vind het moeilijk dit "nodig"te hebben.
28-10-2015

Xanax (alprazolam)

Wat een drugs! Ik vind het fout spul. Helpt niet eens en je voelt je een zombie. Ik wilde dood. Zelfmoord of anderen meppen. Echt slecht!
08-10-2015

Alcoholverslaving

07-10-2015

Xanax (alprazolam)

ik heb een angstoornis en ook adhd en hooggevoelig, dat wil zeggen dat ik ook alles opslorp van andere mensen, ik ben echt moegestreden van het vechten tegen mijn angststoornis, ik heb nu xanax en moet dit nemen, geen enkele antidepressivum helpt. Ook ben ik niet depressief, maar gewoon op nu. Natuurlijk voel ik me zo moe met de xanax. Nu over verslaving iedere medicijn i[lees meer...]s verslaafd, het is hoe je er mee om gaat. nu ik hoop dat die moeheid over gaat, ook vitamines erbij en uit de diepste van mijn hart hoop ik dat ik weer de oude word, voor de rest kan ik zeggen geen bijwerkingen behalve de vermoeidheid.
21-09-2015

Xanax (alprazolam)

na een paar maanden sertraline geprobeerd te hebben, ben ik op advies vd huisarts overgegaan op xanax retard 1 mg. heb veel last van spanningen (ben hoog sensitief, dus pik ze ook op van andere mensen om me heen). Nu gaat het weer heel goed met me: de scherpste kantjes zijn ervan af, kan weer "normaal" leven. kortom zeer tevreden!! (en dat het verslavend zou zijn: jammer d[lees meer...]an, beter een wat relaxter bestaan, dan constant onder hoogspanning staan).
18-06-2015

Xanax (alprazolam)

Na vele benzo's gehad te hebben en allen geen adequate werking gaven behalve vele bijwerkingen, is Xanax een paardenmiddel! Al gebruik ik maar 0,5mg elke dag, het werkt goed, weinig tot geen bijwerkingen. Veel meer rust in mn hoofd, meer energie, betere concentratie, en reactievermogen en mn angsten/paniekaanvallen zijn tot bijna nul gelimiteerd! Na twee weken gebruik v[lees meer...]an dezelfde dosis mag je weer autorijden. Hiervoor gebruikte ik Prazepam (Reapam) en sliep hele dagen, zo lam als wat.. Daarvoor Oxazepam hetzelfde liedje, hele dagen slapen en tot niets in staat zijn. Xanax daarentegen doet wat het moet doen en voel me er super goed bij, geen klokken rond meer slapen, op tijd op kunnen staan, energie hebben en vooral weinig tot geen angsten! Toppie medicijn, had het veel en veel eerder moeten krijgen.
26-05-2015

Xanax (alprazolam)

de psychiater adviseerde mij, omdat oxazepam niet meer genoeg doet, nu alprazolam te starten, 3 keer per dag 0,5. Om zo een handvat te hebben acuut. Nu ben ik benieuwd of jullie alprazolam net zo goed vinden als de originele xanax. Ik heb namelijk toch maar tegen bijbetaling gekozen voor xanax. ik heb continu de angst om dood te gaan en drukkend gevoel in me hoofd en hart [lees meer...]en hoofd die in conclaaf staan met elkaar, heel erg zwaar gewoon zo, vooral de nachten. Is er iemand die me wat info kan verschaffen hoe t jullie vergaat en of t snel helpt en ook t verschil tussen deze twee soorten medicaties aub. alvast bedankt, groetjes imelda.
20-04-2015

Hyperventilatie

ik kreeg dit medicijn nadat ik 2 keer in het ziekenhuis werd opgenomen met ambulance. Ze konden niks vinden, was gewoon helemaal ingestort, vandaar de xanax.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (273) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.