Ervaringen met Metronidazol

metronidazol

Bacteriële infectie (35 meningen)
Tandvleesontsteking (20 meningen)
Darmontsteking (7 meningen)
Kaakontsteking (6 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Bacteriële parotitis (3 meningen)
Blaasontsteking (2 meningen)
Ontsteking (mond) (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)

04-02-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
1 maal daags 7 dagen 500 mg. Ik voelde me helemaal prima todat ik de reacties op internet las haha. Ik kan wel wat hebben dus ga niet klagen over van alles en nog wat. Wel merkte ik op dat ik wat vermoeider ben, slapen was wat onrustiger en ik was iets emotioneler. Een aantal huilbuien gehad terwijl ik die in geen 5 jaar kan herinneren. Maar dan weet ik nu dat het da[lees meer...]arvan is. En iets minder eetlust. Maarja ik zie dat als een voordeel ben toch bezig met afvallen ;) Vind de reacties hier wel erg negatief. Vond het persoonlijk reuze meevallen! Maar ben ook nooit zo'n klager Dus eng die horor verhalen hier! Of het werkt is een 2e.. daar moet ik nog achter komen.

27-01-2021 | Vrouw | 23
metronidazol (250mg)
Vaginale schimmelinfectie
Na de bijwerkingen te hebben gelezen erg bang om in te brengen. Voor het slapen gaan ingebracht. Na een uur wakker geworden van helse pijn. Dit kwam door jeuk en een branderig gevoel. Meteen onder de douche gestaan om te spoelen. Hielp niet. Ook natte washanden en doeken geprobeerd ook zonder effect. Plassen was een hel!!!! Ontzettend branderig gevoel daar beneden. Na +- 1[lees meer...]0 uur gingen de bijwerkingen afnemen. Voor mij NOOIT meer dit medicijn!!!

12-11-2020 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege aanhoudende schimmelinfectie kreeg ik eenmalig 4 tabletten voorgeschreven. Na een dag kreeg ik als bijwerking allemaal rode bulten in de vagina. Dit werden vervolgens blaasjes. Inmiddels dag 4 na inname van metronidazol en ik heb pijn bij het plassen vanwege de kapotte blaasjes en de vocht die hieruit komt.

21-05-2019 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Ik moest 4 tabletjes van 500mg in een keer innemen voor mijn vaginale inefectie vrij direcht voelde ik mij moe worden en kreeg ik een metaal smaak in mijn mond dit bleef aanhouden de volgende dag was ik ontzettend misselijk he overgegeven maagpijn en ontzettende hoofdpijn dit heeft heel de dag aangehouden ik ben hier behoorlijk ziek van geworden heb heel de dag in bed ge[lees meer...]legen niet wetend waar ik het zoeken moest vreselijk was het werking is minimaal

14-04-2016 | Vrouw | 27

22-11-2014 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Na behandeling van chlamydia met antibiotica kuur. Afscheiding die erg sterk rook. Na doen van vaginale infectie thuistest kwam gardnerella eruit. Naar huisarts gegaan en blijkt dat door de antibiotica de ph waarde / flora in de vagina verstoord is. Nu dag 1: 4x 500mg en dag 3 ook dezelfde dosering. Bijwerkingen zijn wel vervelend moet ik zeggen. Enorme hoofdpijn, metaalsm[lees meer...]aak in m'n mond waar je niet tegenop kunt water drinken, moe, hangerig.

22-09-2014 | Vrouw | 74
metronidazol
Vaginale schimmelinfectie
heel veel last van hoofdpijn, misselijkheid, daarnaast diarree en ben al 3 kg. afgevallen, probeer nu de kuur af te maken over meerdere dagen, daarnaast enorm duizelig.