nitrofurantoine

Fosfomycine (4 meningen)
Xcyst (1 mening)

10-09-2017 | Man | 70
Urineweginfectie
Mijn bijwerkingen: Pijn in het hele lichaam, zwakte, slecht zicht, buikpijnen, ernstige vermoeiheid, verward, onzeker, tremors, hoofpijn ernstig, benauwd. Maw ik vind het geen goede ab, deze maakt je hele lijf ziek en psychisch ook!!

06-09-2017 | Vrouw | 53
Urineweginfectie
Furabid werkte direct, heb geen bijwerkingen ervaren

18-08-2017 | Vrouw | 61
Urineweginfectie
Extreem misselijk, heel veel hoofpijn, overal spierpijn, extreem moe, koude rillingen, gewoon doodziek. Ben ik de ervaringen gaan lezen. En ik sluit me aan bij velen. Ik vind dit gewoon rommel. Heus wel meer kuren gehad, zwaarder dan deze nooit last. Uit de handel nemen.

12-08-2017 | Vrouw | 38
nitrofurantoine (50mg)
Urineweginfectie
Voorgeschreven gekregen bij heftige blaasontsteking, na 1 dag medicijnen al bijna geen klachten en na 3 dagen helemaal geen klachten meer!

09-08-2017 | Vrouw | 15
Urineweginfectie
Ik liep al dagen met last en ging naar de dokter, ik had geen blaasontsteking maar wel klachten dus moest ik langs het laboratorium. Hier moest ik in een potje plassen en na 3 dagen kwamen ze erachter dat ik een urineweginfectie had. Ik kreeg dit medicijn en na de 1e dag werden de klachten minder. Ik schrok wel een beetje van mijn urinekleur, dat was namelijk heel erg geel[lees meer...]. dit bleek normaal te zijn.

12-06-2016 | Vrouw | 62
Urineweginfectie
10 jaar geleden gekregen en zeer heftige huidreactie, huisarts herkende het niet, dachten aan netelroos. Ik bleek uiteindelijk netelroos met oedeem (enorme bobbels met vocht in de huid) te hebben gekregen door dit middel en ook met gewrichtsontstekingen. Maandenlang getobt en met steeds weer oplevingen. Afgelopen maand door fout van apotheek toch weer dit middel gekregen. [lees meer...]Een enorme reactie gekregen, alsof iemand kokend water over me heen had gegoten. Gelukkig had ik een histaminemiddel in huis en kon dat innemen. Nu nog steeds last van opvlammingen. Meld het niet alleen je huisarts en apotheek, maar blijf altijd alert, de apotheek heeft het niet op het beginscherm staan dat je allergisch bent, maar op een ander scherm en niet elke juffrouw is zo slim om goed op te letten. Voor mij nooit meer dit middel ik ben er al 10 jaar ziek door.

16-10-2015 | Vrouw | 33
Urineweginfectie
Het middel werkt snel tegen de verschijnselen van de infectie. Heel vervelend zijn de bijwerkingen, al snel het gevoel een rauwe keel te hebben, hoesten omdat mn keel geprikkeld is, duizeligheid en vreselijk moe, en druk op de oren.

05-08-2015 | Man | 35
Urineweginfectie
Na inname zeer snel vermindering van plasklachten. Het nadeel van deze medicatie bij mij is misselijkheid,duizeligheid en een raar gevoel hebben in het hoofd bij staan en lopen. Deze bijwerkingen ontstaan vrij snel na het innemen van de capsule.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum