ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

03-08-2017

Blaasontsteking

Hallo, Heb vanmiddag(15:30) Monuril 3000mg/8gram gehad. Liefst willen ze dat je het 's avonds inneemt. Maar mijn vraag of het dan wel effect heeft? Maak het wat uit dat ik het vanmiddag heb genomen??
03-08-2017

Blaasontsteking

Voor een blaasontsteking kreeg ik in eerste instantie Furabid voorgeschreven. Bij verschillende antibiotica ben ik heel gevoelig voor de bijwerkingen. Jammergenoeg bleek dat bij Furabid ook zo te zijn. In overleg met de huisarts de kuur voortijdig afgebroken. Na twee dagen kwam de blaasontsteking weer terug. Een week lang heel veel gedronken, citroenen en extra vit.C geb[lees meer...]ruikt. Het mocht echter niet baten. De huisarts schreef mij Monuril voor. Ik ben er heel tevreden over. Blaasontsteking is nu weg en totaal geen last van enige bijwerking gehad.
04-07-2017

Blaasontsteking

Vanaf september al last. Had al twee keer aan kuurtje gehad, maar dat hielp niet. Na veel slapeloze nachten(elke keer wakker om te plassen). Monuril 3000 voor geschreven gekregen. Gister avond ingenomen, en minder water gedronken. Wel beter geslapen en er maar 2 keer uit geweest. Maar merk nu eigenlijk geen verbetering. Misschien dat het nog verder moet in werken?? Verder[lees meer...] geen bij werking en makkelijk om in te nemen.
22-06-2017

Bacteriële infectie

Een gewone E- Coli bacil . Altijd juiste richting papiergebruik op de toilet . Bij sex ligt alles wat dichterbij dan bij onze mannelijke collega's . Komt ook wel voor bij mannen , maar meer bij vrouwen . Foutje van de natuur .......
19-06-2017

Blaasontsteking

Monuril 3000 na 1 maal innemen al effectief, zeer blij! Loop al 6 maanden te tobben met een zogenaamde blaasontsteking, veel aandrang, veel plassen en donkere urine. Onderzocht door de uroloog; bij de blaas zijn geen afwijkingen gevonden en op camerabeelden is niets te zien. In urine is een E-Coli bacterie gevonden, volgens artsen kan dat overal vandaan komen, ik doe ni[lees meer...]ets fout zegt men. Ik heb BRMO indicatie, moet in ziekenhuis apart liggen. Bloed met te hoge Ph waarde en beeld van verminderde nierfunctie. Eerdere kuren hielpen niet, Monuril is laatste medicijn alvorens men een ziekenhuisopname gaat overwegen om infuus te plaatsen, duur 10 dagen. Men is bang voor resistentie tegen antibiotica, een steeds groter probleem. Ook volgens bijsluiter nauwelijks bijwerkingen te verwachten. Goede hoop dat dit nu eindelijk werkt! Overigens werk ik gewoon fulltime en voel me prima.
30-05-2017

Blaasontsteking

heeft goed gewerkt voor de blaasontsteking de urine was na inname geheel schoon.
11-05-2017

Blaasontsteking

Deze gekregen omdat ik op vakantie zou gaan dezelfde dag. Zou zo het snelste ervan af zijn. Maar wat heb ik een spijt gehad! Blaasontsteking was de dag erna wel weg maar Ik ben 2 weken ziek geweest. Non stop diarree , na 1,5 week van de huisarts aan de remmers gemoeten omdat ik niks binnen hield. Wil deze nooit meer.
21-03-2017

Blaasontsteking

Het is een prima medicijn, fijner dan 5 dagen antibiotica, ik vind het alleen vervelend dat ik echt heel heftige diarree heb... hoop dat dit snel over is.
Pagina 1 van 7

Mirena (1989) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (811) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (418) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (415) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!