ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

15-02-2018

Blaasontsteking

Ik heb copd, Heb sinds ik dit medicijn gebruik ontzettende pijn aan mijn longen.en ben kortademig , Ben moe , misselijk Vreselijke bijwerkingen dus
13-02-2018

12-02-2018

Blaasontsteking

Ik had dit middel voorheen nog nooit geslikt en ben nadat ik 2 pillen had geslikt gaan zoeken op internet omdat ik wilde weten wat eventueel de oorzaak zou zijn geweest om dit middel voor te schrijven. Aangezien ik al een paar dagen was doorgelopen met blaasontsteking en men bang was dat het al richting de nieren zou uitbreiden dacht ik dat dit de reden was om een ander so[lees meer...]ort antibiotica voor te schrijven. Ik ben enorm geschrokken van alle ervaringen van mensen die ik op internet tegen kwam. Omdat ik echter na 2 pillen nog niets had gemerkt hoopte ik dat het mee zou vallen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al 4 dagen ziek was als gevolg door de griep dus helemaal lekker was ik niet maar ik begon weer iets op te knappen. Totdat pil nummer 3 werd geslikt..., wat een ellende !! Ik kreeg werkelijk nog veel meer dan alleen griep, barstende hoofdpijn, heftig transpireren, hartkloppingen, benauwdheid, ontzettend misselijk, diarree, duizeligheid, koorts, huiduitslag, jeuk en brandende huid, spierpijn, futloos. Dag nummer 3 was echt het dieptepunt, als ik dood zou gaan dan was het een uitkomst althans zo voelde het en dit heb ik ook zo uitgesproken. Zo slecht en beroerd heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik heb in elk geval totaal geen kracht meer, het heeft mij compleet onderuit gehaald. Dag nummer 4 breng ik door in bed. Heb nu nog ontzettend veel pijn aan mijn hoofdhuid dus die haaruitval zal ook nog wel komen maar dan breekt echt de hel los... Ook heb ik niet het idee dat mijn blaasontsteking weg is. Ongelooflijk dat dit middel wordt voorgeschreven en dat het überhaupt in de handel is. Het zou werkelijk verboden moeten worden !! Ik slik het nooit meer en zal officieel de bijwerkingen en ervaring melden bij mijn huisarts, apotheek alsook de fabrikant. Had ik maar vertrouwd op mijn onderbuik gevoel toen ik het las. Ik wil niemand bang maken maar bij mij waren de bijwerkingen enorm, wees dus gewasrschuwd.
09-02-2018

Blaasontsteking

ik had in het begin een beginnende blaasontsteking. Na drie dagen Nitrofurantoine 50 mg te hebben gebruikt zijn de bijwerking zo danig dat ik het gevoel heb dat ik me slap en ziek voel , heb constant hoofdpijn en kan niet naar buiten i.v.m darmkramp en diarree. Wat mij betreft hoef ik dit medicijn nooit meer.
11-01-2018

Blaasontsteking

Deze medicatie voorgeschreven gekregen voor een blaasontsteking, de verschijnselen daarvan waren snel weg, maar de bijverschijnselen niet Veel pijn in mijn mond, slokdarm en maag, water drinken was zelfs pijnlijk. 2 dagen na stoppen kuur koorts, ik dacht ik ik een griepje had opgelopen,en een verschrikkelijke huiduitslag, vnl onderbenen en voeten. Dermatoxin noemde de h[lees meer...]a dit, kan 3 weken duren voordat het weer weg is. geeft jeuk en een branderig gevoel. Dit med kan zelfs na 1 mnd van de kuur nog bijverschijnselen geven!
07-01-2018

Blaasontsteking

Acute blaasontsteking met bloed in urine. Huisarts schrijft deze antibioticakuur voor (5 dagen 4 × 50 mg.) Na eerste pilletje plas ik geen bloed meer en verminderen blaasontstekingsklachten direct aanzienlijk. Echter de bijwerkingen begonnen ook al na één uur. Na de tweede capsule kon ik nog amper van de bank afkomen. Migraine en heel misselijk, spierpijnen in mn lijf a[lees meer...]lsof ik zware griep heb en depressieve stemming. Direct huisarts gebeld en in overleg gestopt met deze troep. Lijkt wel vergif. Meer Engelstalige reviews gelezen met veel vergelijkbare en nog ernstigere klachten (ziekenhuis opnames). Dat dit spul verkocht mag worden als geneesmiddel terwijl er zó veel mensen doodziek van worden. Absolute afrader!!!
07-01-2018

Blaasontsteking

Hoofdpijn, haaruitval, krampen, duizeligheid, warrigheid
24-12-2017

Blaasontsteking

Vanaf dag 1 misselijkheid, daardoor algeheel niet welbevinden. Weinig energie, omdat ik mij beroerd voel. Moet nog 6 capsules slikkende, zal blij zijn als t klaar is.
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!