ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
18-01-2019

Blaasontsteking

Blaasontstekking. Begonnen aan kuur. Na 1 dag benauwd. Gemeld bij de huisarts. Kon geen kwaad. Na 3 dagen, uitslag en benauwd en diaree. Langs de huisarts. Gewoon doorslikken. 1e pinksterdag spoedpost gebeld. Direct stoppen. Spoedarts in huis en met loeiende sirenes naar het ziekenhuis. Super allergie reactie. Bleek jaren geleden al dezelfde symptomen te hebben gehad bij[lees meer...] dit middel. Uitgedroogd, kilo’s afgevallen, aan de zuurstof, door de scan, foto’s etc etc. Als licht copd patient had dit soort antibiotica helemaal niet voorgeschreven mogen worden. Resultaat, van een simpele blaasontstekking naar zwaar aangetaste longen door het gebruik van dit middel. Eigen zaak deels moeten opheffen en van 5 km hardlopen nu een invalidenparkeerkaart.
04-01-2019

Blaasontsteking

Bulten die zich snel verspreiden over hele lichaam. was net een Alien. Aansluitend: geen energie en adem om van bed naar badkamer te komen. 3 dagen Prednison en uiteraard gestopt met kuur. Hoop zoiets nooit meer mee te maken.
11-12-2018

Blaasontsteking

na 1e dag ernstige pijn in voeten en handen, gevoelloos. helaas weekend dus kuur afgemaakt. HELAAS. na eind van de kuur kreeg ik stervende pijn in been en rechter bovenarm, stijf en pijn in de knieen loop als een zombie zelfs na 7 dg einde kuur. kan niet meer dan 3 soms 4 uur slapen dan treed de pijn weer op en na 2 uur rondstrompelen zakt het af en probeer weer iets te [lees meer...]slapen. vervolgens herhaling, dit middel is erger dan de kwaal! Fabrikant niet in de lijst= Famar A.V.E/ Mercury Pharrmaceutics Londen
23-11-2018

Blaasontsteking

Het middel heeft wel geholpen tegen de blaasontsteking, maar ik heb er wel neuropathie aan over gehouden. Er is tweemaal onderzoek naar verricht, maar niks aan te doen. Ik heb het gevoel van "kruipende mieren" in mijn handen en voeten.
08-11-2018

Blaasontsteking

Na vanochtend urine te hebben ingeleverd nitrofurontoine voorgeschreven gekregen ivm blaasontsteking. Ik zou deze 2 x per dag in moeten nemen, ik heb de eerste vannochtend om 11 uur ingenomen, over een uur zou ik de volgende in moeten nemen maar ik stop er per direct mee. Ja, de pijn van het plassen was meteen een stuk minder MAAR: vanaf 2 uur begon ik me suf, sloom en koo[lees meer...]rtsig te voelen daarna rond 4 uur werd ik licht in me hoofd en begon ik wazig te zien. Vanaf 5 uur trilde mijn hele lijf, had ik een hele snelle hartslag, was ik verward en compleet in paniek omdat ik mijn lijf niet meer onder controle had en niet meer mezelf was. Al met al was dit een zéér nare en angstige ervaring! Nooit meer dit medicijn voor mij!
06-11-2018

Blaasontsteking

Hoi ik heb dit medicijn gekregen om dat ik vaak blaasontsteking heb overgehouden van bestraling anuskanker . Het werkt wel geen blaasontsteking meer . Maaaar kan het dat ik vocht vast hou vooral in mijn voeten onderbenen , en altijd een stijf gevoel in mijn lichaam , s’nachts ongeveer 3 keer plassen pfff. En geen zin meer in sex iemand hier bekend mee ??? Gr N.
21-10-2018

Blaasontsteking

Zeer eng medicijn!!, blaasontsteking was weg na 2 dagen dacht ik! Na de kuur van 5 dagen begon ik weer een blaasontsteking te krijgen met daarbij hel veel nier/ rugpijn, kon haast niet lopen. Uiteindelijk 40 pillen geslikt. Nu 3 dagen na de antibiotica trekt de rugpijn eindelijk weg. Blaasontsteking is hopelijk wel over, geen klachten meer.
07-10-2018

Nieraandoening

Had veel pijn in de nierstreek en had stikkende urine.Huisarts gaf me dit medicijn en het werkte bij de eerste capsule.Ben wel duizelig en heb spierpijn en Gewrichtspijn,kan het smorgens na inname een uur later gelijk merken.Belangrijk om het met voldoende voedsel in te nemen anders misselijkheid.
Pagina 1 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!