ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-10-2018

Nieraandoening

Had veel pijn in de nierstreek en had stikkende urine.Huisarts gaf me dit medicijn en het werkte bij de eerste capsule.Ben wel duizelig en heb spierpijn en Gewrichtspijn,kan het smorgens na inname een uur later gelijk merken.Belangrijk om het met voldoende voedsel in te nemen anders misselijkheid.
18-09-2018

18-09-2018

Blaasontsteking

Heb dit medicijn gehad voor blaasontsteking. Als je de bijsluiter leest. Wil je het niet meer innemen. Maar als het doet zoals op het doosje staat innemen met eten melk of yoghurt dan merk je helemaal niks van de bijwerkingen. Na 2 capsules nam het al af. Na 3 dagen nergens meer last van. Wel de kuur helemaal afmaken.
14-08-2018

Blaasontsteking

In verband met een blaasontsteking slik ik deze medicatie. Ik heb vaker last van blaasontsteking en heb deze antibiotica dan ook op 'voorraad'. Ik voel na het slikken van 1 capsule direct verbetering. Belangrijk is dat de kuur helemaal wordt afgemaakt (5 dagen in mijn geval). Geen last van bijwerkingen (gehad).
23-07-2018

Urineweginfectie

02-07-2018

Blaasontsteking

Na het lezen van deze ervaringen was ik erg huiverig toen ik met nitrofurantoine moest beginnen. Zelfs de assistente van de huisarts om een ander medicijn gevraagd, maar dat kreeg ik niet :). Vanwege de heftige pijn ben ik toen toch maar begonnen en het is me echt vreselijk meegevallen. Niks aan de hand. Na twee capsules was de pijn veel minder, nog een dag later zo goed [lees meer...]als verdwenen. Bijwerkingen echt niet noemenswaardig.
01-07-2018

Blaasontsteking

9/6 enorme koliekkrampen, ging over 1 wk nergens last van. Toen week later weer enorme kramp- ging weer over, maar de dagen daarop ging de kramp niet meer over maar werd een beetje chronisch zeurend. Naar HA - blaasontsteking. Dacht overal aan maar daaraan niet: geen pijn met plassen, geen bloed in urine
05-06-2018

Blaasontsteking

Het was ronduit verschrikkelijk. Zo mankeer je nauwelijks iets, zo ben je dood en dood ziek. Als bij griep incl. verhoging (38.5) maar meer en meer benauwd. Uiteindelijk na 4 dagen gestopt met innemen vanwege vermoeden reactie op het medicijn. Daarna buikgriepachtig en vooral vlekken, uiteindelijk over hele lichaam, licht jeukend. Heb het gevoel dat me een aantal weken v[lees meer...]an m'n leven gewoon zijn afgepakt. Maar ja, over is het nog niet, hopelijk blijft het daarbij. Benauwd heb ik het nog steeds. De blaasontstekingsverschijnselen werden snel minder .......maar dat zou ook anders moeten kunnen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!