Furadantine

Blaasontsteking (21 meningen)
Urineweginfectie (1 mening)

02-10-2016

Blaasontsteking

Zal t nooit meer nemen zo ziek dat je van deze medicijnen komt. ben er mee gestopt naar 2 dagen.
10-08-2016

Blaasontsteking

Dit medicijn is puur vergif, zo ziek dat een mens er kan van worden!
18-03-2016

Blaasontsteking

Niet zo tevreden, want heb het vier dagen gebruikt, zoals apotheker mij zei en na een week heb ik het alweer en moet het terug nemen! Want de ontsteking is niet weg blijkbaar!
14-02-2016

Blaasontsteking

donderdag naar plaatsvervangende huisarts geweest (die van mezelf was in verlof), furandantine 100mg voorgeschreven gekregen voor blaasontsteking. vrijdagavond al de eerste symptomen: enorme pijnlijke gewrichten vooral de heup en de pols (kan bijna niet meer stappen). Geen honger, hoofdpijn en diarree. Morgen terug naar eigen huisarts, sinds ik deze pillen neem, heb ik no[lees meer...]g niet zonder pijnstiller kunnen stappen en de blaasontsteking die is er nog steeds, iets minder maar nog steeds pijn bij plassen.
20-01-2014

Blaasontsteking

Na dag één diaree.Na dag twee kon ik mijn huis niet meer uit want bij de kleinste hoest zat de stoelgang in mijn broek.Ik ben er dan onmiddelijk mee gestopt.
09-12-2013

Furadantine (nitrofurantoine)

Niersteen verbrijzeld, plaatsing van stent gedurende 17 dagen, furadantine 2x100 mg gedurende die 17 dagen. Geen eetlust, 5 kilo vermagerd, 's nachts regelmatig baden in het zweet, avondlijke koorts, darmflora om zeep, geen zin in wat dan ook. Bijwerkingen na 5 weken nog steeds niet helemaal verdwenen. Ben benieuwd naar nakend bloedonderzoek. Het vreselijkste medicijn dat [lees meer...]ik ooit heb moeten slikken.
23-08-2013

Furadantine (nitrofurantoine)

Ik ben 3 maand zwanger. De dokter heeft een urinestaal genomen en bleek dat ik teveel witte bloedcellen in mijn urine zat. De dokter dacht aan een blaasontsteking en heeft mij deze medicatie voorgeschreven en eerlijk gezegd ben ik heel blij met die medicatie. Ik heb niets maar dan ook niets van bijwerkingen ..
10-06-2012

Blaasontsteking

kreeg na 1 tablet een anafylactische shock , na een uur behandeling door de spoedarts, met diverse medicijjnen via infuus en een adrenalinestoot, vanwege een tensie van 80/50 uiteindelijk in het ziekenhuis beland.Hoef dit echt noooiiit weer.....
07-01-2012

Blaasontsteking

Ben heel erg ziek geworden van de bijwerkingen van dit duivels medicijn. Hoge koorts, overgeven, vreselijk misselijk. Niet kunnen eten nauwelijks drinken. Bloed afgenomen, Waarden honderden x hoger. Heb ook echo gehad. Galblaas is goed, dus de dokter moest wel concluderen dat het aan de bijwerkingen van dit middel ligt. 2x deze week bij zeer bezorgde huisartsen geweest. Ro[lees meer...]tzooi nu mijn lijf uit krijgen, heb nu overal jeuk en hoest (ook bijwerkingen). 'Bedankt' voor wie hier debet aan is.
13-07-2011

Blaasontsteking

Koorts, rillingen, spierpijn zodat klachten leken op nierbekkenontsteking. Achteraf gezien is dat na 2 dagen beter geworden omdat ik, als ik ziek ben, ook altijd 3000 mg vitamine C slik (weerstandverhogend). Kamp nu nog met pijn op de borst en kortademigheid. Stop dus onmiddellijk en bezoek morgen weer een huisarts. Had bij een eerder gebruik ook al eens last van (latente)[lees meer...] hoofdpijnen bij het gebruik. Nu is het vertrouwen in dit product helemaal weg! Nooit meer Furadantine (voor mij)!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (503) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum