Ervaringen met Furadantine

Urineweginfectie (7 meningen)

24-07-2022 | Vrouw | 73
nitrofurantoine (50mg)
Blaasontsteking
Na 4 dagen - na kuur van 5 dagen - al 3 dagen geplaagd door hevige jeuk, ( vooral ledematen, oksels en hoofdhuid), na krabben vuurrode bulten en zweterig. Geneesmiddel wel/niet effectief: test nog niet gedaan. Maar… geen buikpijn meer.

28-01-2018 | Vrouw | 60
Veel plassen
Ik had irritatie en moest veel plassen. Dat is nog altijd zo, dat plassen dan. Ik krijg ook hoofdpijn van deze medicatie. Vermits het niet zo erg is mag ik vandaag stoppen.

24-08-2017 | Vrouw | 39
Blaasontsteking
Ik neem Furadantine reeds jaren als middel tegen blaasontsteking. Het doet steeds zijn werk, de ene keer sneller dan de andere, maar dat hangt vermoedelijk af van de graad van infectie. Wel word ik steeds heel erg misselijk van deze medicatie. Voor de rest geen bijwerkingen.

09-10-2016 | Vrouw | 34
Blaasontsteking
Na een week pijn aan mijn onderbuik was ik al na 2 pilletjes verlost van de pijn. Het doet zijn werk. Heb alleen lichte hoofdpijn, maar voor de rest geen bijwerkingen.

03-11-2021 | Vrouw | 75
Blaasontsteking
geen ervaring. spijtig steeds dokters voorschrift nodig ni fijn Ik gebruik deze medicijn al van mij. 20 jaar. het enige dat help bij mij. Op mijn 22jaar zwanger ?werd furandantine voorgeschreven. En ik vraag er steeds. terug naar. Echt. geweldig. . prodùkt. niks anders helpt

03-05-2021 | Vrouw | 68
Blaasontsteking
Via huisarts furadantine 100 mg gekregen na herhaalde blaasontstekingen. Gebruik middel ongeveer 2x per maand, géén bijwerkingen en binnen 3 uur zijn de klachten stukken minder. Zeer tevreden!

02-10-2020 | Vrouw | 68
Blaasontsteking
Ik gebruik dit medicijn al jaren voor onderhoud. Niet elke dag maar zodra ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb, de eerste dag 2. Voor het slapen gaan.,de rest 1 per dag ook ‘s avonds voor het slapen gaan. Ik stop als de klachten weg zijn, dit alles op advies van de uroloog. Helaas blijkt dat mijn apotheek deze Furadontine niet meer aan kan komen in 100 mg.

23-05-2020 | Vrouw | 60
Blaasontsteking
Een dag gebruikt en doodziek, nacht niet geslapen, overdag kon ik helemaal niets doen. Lijkt op een hele zware griep. Direct na 4 x 1 per dag gestopt en lig op bed bij te komen van de hoofdpijn, misselijkheid, kan niet goed ademhalen, pijn in benen en armen. ECHT VRESELIJK.

17-02-2020 | Vrouw | 51
Blaasontsteking
Voor mezelf een uitstekend medicijn bij 'n blaasontsteking! Na slechts enkele uren voel ik al beterschap en na 3 dagen is het genezen ! Geen bijwerkingen van hoofdpijn, maagpijn, enz... Super produkt !

24-06-2019 | Vrouw | 18
nitrofurantoine (100mg)
Ik heb zeer veel last van blaasontstekingen in de zomer, ik krijg dan altijd Furadantine voorgeschreven. Na een paar uur begin ik al minder last te krijgen en krijg er ook geen bijwerkingen van!

01-08-2018 | Vrouw | 61
Blaasontsteking
Ik heb al jaren lang regelmatig last van blaasonstekingen en krijg hiervoor van mijn huisarts regelmatig furandantine voorgeschreven. Na een a twee dagen knap ik weer helemaal op en heb helemaal geen bijwerkingen of ergens last van.

11-10-2016 | Vrouw | 42
Blaasontsteking
na jaren sukkelen met blaasontstekingen en zelfs nier-(bekken)ontstekingen kwam ik bij een dokteres die me furadantine voorschreef, na elk sexueel contact neem ik een pilletje en ben al 3 jaar zonder enige blaasontsteking, joepie !!! heb er geen bijwerkingen van, ik ben zeer blij met furadantine !!

23-08-2013 | Vrouw | 22
nitrofurantoine
Ik ben 3 maand zwanger. De dokter heeft een urinestaal genomen en bleek dat ik teveel witte bloedcellen in mijn urine zat. De dokter dacht aan een blaasontsteking en heeft mij deze medicatie voorgeschreven en eerlijk gezegd ben ik heel blij met die medicatie. Ik heb niets maar dan ook niets van bijwerkingen ..