Seretide (193 meningen)
Salmeterol/Fluticason (33 meningen)
Relvar (19 meningen)

04-08-2020 | Vrouw | 45
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (2)
Werkt perfect voor de benauwdheid maar de bijwerkingen zijn zo ernstig dat ik dit medicijn niet meer wil gebruiken. Ik vind het de grootste rotzooi die ik ooit heb gehad

03-08-2019 | Man | 65
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (87/5/9)
omdat ik nog al last had van veel keel ontstekingen kreeg ik van de longarts dit middel voorgeschreven,mijn vrouw had het al eerder en had ook veel bijwerkingen. na 2 dagen gebruik kreeg k al last van oorsuizen,een week later kreeg ik s,nachts ontzettende krampen in de onder benen en hoofdpijn,gezien het aantal klachten snap ik niet dat dit middel op de markt gebracht is,[lees meer...]ik ben daar zeer verbaasd over.

25-05-2019 | Vrouw | 85
COPD
Pas begonnen,voorheen spiriva respimat en striverda respimat, alvesco en sandoz salbutamol

09-05-2019 | Man | 52
Ademhalingsproblemen
Nu 4 weken aan dit medicijn en het word er alleen maar slechter op , meer kortademen en hyperventileren komt erbij

27-03-2019 | Vrouw | 83
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (87)
COPD
Na 1 week gebruik enorme toename van benauwdheid en hartkloppingen. Hele dag gejaagd gevoel na gebruik van dit middel Na overleg met longarts weer terug naar Spirolto met goed effect

11-10-2018 | Vrouw | 60
Ademhalingsproblemen
Ik heb Trimbow maar twee dagen gebruikt en ben gestopt omdat ik wel héél erg kortademig werd, ik kon geen stap meer verzetten. Dit was voor mij geen verbetering en ben terug gegaan naar Foster en Spiriva Respimat. Ik had Trimbow gekregen in de revalidatiekliniek om te proberen of dit beter hiep bij luchtwegklachten en kortademigheid, in mijn geval verergerden de klachten[lees meer...].

05-08-2022 | Vrouw | 52
Longontsteking
Werking is niet goed merkbaar. Wel merkbaar is de keelontsteking en pijn/ontsteking van de tong. Ik heb dit medicijn gekregen ivm longontsteking, deze is verholpen middels antibiotica en prednison, nu resteren de bijwerkingen van Trimbow. Ik ga snel weer terug naar mijn vorige puffer.

31-03-2022 | Man | 63
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (88)
COPD
had eerst spiriva en foster en ventolin jaar of 8 gebruikt nu tribow het tuitje is zeer klein en het poeder komt meer in de keel dan in de longen trimbow is alles in een foster en spiriva dacht ga ik proberen advies van de longarts, rode keel en blaren op het gehemelte veel last gebruik nu weer spiriva en foster en ventolin

02-04-2021 | Man | 68
COPD
Bij mij werkte Trimbow helaas niet, zou 12 uur moeten werken maar bij mij was het na een uur of 8-9 al uitgewerkt. Ben nu weer terug bij m'n vorige 2 inhalers: Spiolto en Alvesco. Duurt wel ietsje langer voor dat het begint te werken (kwartiertje) maar dan heb ik er de hele dag plezier van. Maar daarom zijn er ook allerlei verschillende 'pufjes' op de markt, er is er niet[lees meer...] 1 die voor iedereen evengoed werkt.

21-12-2019 | Man | 54
Copd

12-02-2019 | Vrouw | 63
COPD
Ben een 63 jarige vrouw met COPD gold 3. Gebruikte hiervoor Seretide, 2 x daags 2 pufjes en Spiriva, 1 x daags 2 pufjes. Hierbij gebruik ik dan Ventolin zo nodig, maar niet meer dan 6 x 2 pufjes per dag. Na een periode van benauwdheid door een hardnekkige ontsteking in mijn longen, heeft de longarts mijn puffers seretide an Spiriva verandert in 2 x daags Trimbow. Mijn erva[lees meer...]ring is dat ik van dit nieuwe medicijn benauwder wordt en sneller kortademig ben. Ik moet vaker Ventolin puffen en ben tot veel minder in staat. Na 4 dagen Trimbow gepuft te hebben besloot ik ermee te stoppen en weer terug te gaan naar mijn Seretide en Spiriva.

01-04-2022 | Vrouw | 62
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (8759)
COPD
Geen longontstekingen meer. Echter bij 2 x daags 2 pufs houd ik een opgejaagd gevoel.

28-05-2022 | Vrouw | 61
COPD
in het begin leek het hetzelfde te werken al andere , maar dat werd langzaam minder.al tijdens inhalatie krijg ik hoestbuien en voor de halve dag om is ben ik enorm benauwd, snachts zoveel krampen dat ik geen goede nachtrust meer heb. ook aantal kg erbij, terwijl ik niet meer ben gaan eten. vaak een hoestbui die pas overgaat als ik meer ventolin neem dan voorgeschreven[lees meer...] anders blijf ik doorhoesten

25-04-2022 | Vrouw | 79
Ademhalingsproblemen
Jaren last van ernstig copd 3 gold ,het gebruik is makkelijk en geen last van bijwerkingen b

24-06-2020 | Vrouw | 56
COPD
Sinds 4 jaar Copd gold 3, 55% zuurstof. Had tiotrus 1x p.d., symbicort 4 x p.d. en ventolin. In februari 2020 een luchtweginfectie gehad waarvan ik maar niet herstelde. Volgens huisarts heb ik toen een vorm van corona gehad waardoor herstel langdurig is. Nu, 4 maanden later, sinds 2 weken trimbow gekregen. Ik kan mijn adem 25 seconden inhouden wat voorheen nog geen 10 se[lees meer...]c. was. Mijn conditie is helaas niks. Doorverwezen naar de longarts waar ik 22 july een afspraak heb.

11-01-2020 | Vrouw | 49
COPD
Gebruik Trimbow nu 4 weken, eerst Anoro en Alvesco , Salbutamol gebruik ik nog steeds. Voor mij werkt dit middel goed en is handiger omdat je maar een puffer gebruikt en er zit een teller op.

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum