lees de ervaringen

Pagina 1 van 1

16-05-2013
Vrouw (55) - COPD

Tevredenheid over:
Atrovent werkt bij mij goed als luchtwegverwijder icm een ontstekinsremmer. Deze geeft geen hartklachten. Ook geen last van heesheid, terwijl ik niet altijd spoel na het inhaleren.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

12-09-2012
Vrouw (48)

Tevredenheid over:
2 dezelfde medicatie, de een is ontstressend remmend en de ander is zuurstofrijkend.

09-08-2012
Man (48) - COPD

Tevredenheid over:
Eerst gebruikte ik Atrovent INhalatie maar deze werkte wel maar niet zo snel, ik was verbaasd en enthousiast toen ik Ventolin (Salbutamol) begon te gebruiken want toen verdween de benauwdheid (ernstig) binnen 30 seconde, eigenlijk meteen na inname, In een enkel geval moest ik nog een keer inhaleren.

16-04-2012
Vrouw (24) - Astma
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
met deze medicijnen gaat het veel beter met me. Ik weet ook waar de hartkloppingen vandaan gekomen zijn en heb ook dit aangepakt.

11-03-2011

Algehele tevredenheid: 3

23-01-2011
Man (32) - Astma

Tevredenheid over:
na inhallatie trillen van de spieren

23-09-2010
Man - ASTMA / COPD

Tevredenheid over:
De werking van dit medicijn was voor mij te minimaal. Later heeft salbutamol en servent mij geholpen.

24-08-2010
Vrouw

Pagina 1 van 1

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (349) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum