This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

07-12-2014
Vrouw, 37 jaar

Astma

Ik gebruik sinds enige maanden Montelukast naast Flixotide, Serevent en Ventolin. De laatste 2 heb ik een heel stuk minder vaak nodig dan eerst, dus de pillen doen hun werk op dat gebied. Maar de bijwerkingen worden steeds erger. Super vreemde dromen, heel erg vast slapen en langer dan normaal, verstopping, buikpijn, emotioneel, paranoïde, en sinds gister word ik er ook a[lees meer...]gressief van. Heb de pil dit keer ingenomen voor ik uitging, omdat ik bang was dat ik hem erna zou vergeten. Dit is niet aan te raden. Heb mijn vriend totaal zonder reden in het gezicht geslagen, en weet er zelf niks meer van. De rest van de avond weet ik nog wel, behalve dat ene moment. Had wel gedronken, maar ben absoluut geen agressieve drinker. Dus ik denk dat de combi met alcohol ook niet aan te raden is. Zit eraan te denken te stoppen met de pillen, voor het me mijn relatie kost.
12-10-2014
Vrouw, 61 jaar

Astma

Jaren geslikt en ging goed halfjaar geleden goedkope versie gekregen en loopt met allerlei symtonen in aan mijn hooft bijv, verkouden , keelpijn enz van de specialist brief gehad voor weer singulair maar de apotheek wil hem toch niet verstekken ondanks de brief en de verzekering zegt dat het dan vergoed word maar de apotheek wil alleen maar geven als ik gelijk betaa ldus [lees meer...]heb ik nu niks en weet geen raad meer
30-09-2014
Vrouw, 31 jaar

Astma

Wie is er nog meer ongewenst overgestapt van Singulair naar Montelukast? Hierdoor heb ik veel meer klachten. Jaren naar tevredenheid Singulair gebruikt. Nu met Montelukast weer veel benauwd. Maar Singulair wordt niet meer vergoed. Wie heeft hier nog meer mee te maken?
01-09-2014
Vrouw, 60 jaar

Astma

Jaren geleden moest ik bij een longverpleegster komen deze was mij aanbevolen door onze huisarts. Mij werd Singulair voorgeschreven er ging een wereld voor mij open niet meer benauwd geen inhalers meer . Ik had voor 14 dagen pilletjes meegekregen na een maand moest ik weer komen . Vraag hoe gaat het antwoord de eerste 14 dagen goed. Toen weer benauwd Hoe komt dit had geen [lees meer...]singulair meer. Door gebruiken. Mijn vraag tot hoe lang. Antwoord dat de dood jullie scheidt. Nu krijg ik af en toe montelukast (nu ook weer)hiervan krijg ik het weer benauwd er wordt beweerd dat montelukast hetzelfde is als singulair waarom ben ik dan nu weer benauwd. Is er nog iemand anders die dit ook onder vindt
24-06-2014
Vrouw, 4 jaar

Astma

Mijn dochter van 4 gebruikt dit medicijn nu 6 weken en ik merk veel nare bijwerkingen. Ze is ineens angstig, prikkelbaar en driftig. Ga hier dus ook direct mee stoppen. Heel jammer want het werkt wel goed, al 2 verkoudheden overleefd zonder een aanval.
24-05-2014
Man, 30 jaar

Astma

Ik heb dit medicijn gevraagd aan de longarts nadat ik 3 keer met een astma-aanval op de Eerste Hulp belandde. Ik heb het gevoel dat ik minder last van mijn longen heb door dit medicijn, met name 's nachts. Ik moet de tablet dan ook innemen voordat ik ga slapen. Ik heb geen last van bijwerkingen. Ik ben hier erg blij mee, temeer omdat ik niet meer aan de prednison wil. Ui[lees meer...]teraard is dit medicijn een aanvulling op het onderhoudsmedicijn dat ik neem (Foster Nexthaler) en de Ventolin Diskus bij een een aanval.
22-05-2014
Vrouw, 48 jaar

Astma

Ik heb sinds mijn kindertijd (allergisch) astma, maar had na mijn middelbare schooltijd heel lang betrekkelijk weinig klachten. Ca. 8 jaar terug zijn de klachten (hoesten, benauwdheid) toegenomen en sindsdien gebruikte ik onderhoudsdosering Symbicort en Pulmicort, die ik in het pollenseizoen iets verhoogde. Dit jaar is dat echter niet voldoende, met als gevolg veel hoeste[lees meer...]n, benauwd en moe. Na overleg met de huisarts Montelukast 5 mg (kinderdosering) geprobeerd. Was wat huiverig, want eerdere kennismaking met Singulair 10 mg ca. 3 jaar geleden, is slecht bevallen; ik had het niet meer benauwd, maar ging raar dromen en na een week had ik geen kracht meer in armen en benen. Ook het 5 mg tablet hielp tegen de benauwdheid en ik sliep als een blok. Werd echter ook met de dag vermoeider, apathischer en somberder en na 3 dagen kreeg ik wanen. Ik herkende mezelf niet meer en ben na 4 pillen gestopt. Ben wel meer benauwd, maar voel me verder weer mezelf.
16-03-2014
Vrouw, 36 jaar

Astma

Een jaar doodziek geweest, verschillende keren op de eerste hulp geweest. Heel moe, darmproblemen, hoge bloeddruk, zeer hoge hartslag, heel veel onderzoeken gehad. Niemand wist een oorzaak van mijn klachten. Seconde opinion aangevraagd. Tot mijn cardioloog mij aanraden eens met singulair te stoppen. Alle klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Nog nooit zo fit gewees[lees meer...]t!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (633) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (333) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (318) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica