Lomudal Inhalatiepoeder

cromoglicinezuur

Astma (4 meningen)

26-03-2019

Astma

Ik gebruik dit medicijn al meer dan 40 jaar. Had op jonge leeftijd jaren lang minstens 1x in de 2 w zware astma aanval getriggerd door allergieën. Na het starten met Lomudal in al die jaren nog 2 x benauwd geweest. Voor mij een wondermiddel!
10-01-2019

Astma

Gebruik al jaren Lomudal tot grote tevredenheid. Woon in Zwitserland waar het al enige tijd niet meer verkrijgbaar is. Bestelde het vervolgens iedere keer in Nederland, maar tot mijn grote schrik is het middel uit de handel gehaald. Ik gebruik 2x daags 1 inhalatie (20 mg met eclips). Is het inderdaad nergens meer verkrijgbaar of weet iemand een alternatief?
06-12-2018

Astma

Sinds kinds astma patiënt, buiten zware aanvallen heb ik ook last vast de meer sluipende klachten zoals het verkrampen van de longen. Ik had 5 uur + per dag aanvallen waarbij ik op de grond lag. Daarnaast had ik een slechte reactie op Atrovent/ventolin en kreeg ik hart klachten van Spiriva. Uiteindelijk kreeg ik Lomudal Forte, binnen 1.5 maand waren bijna alle klachten[lees meer...] weg en dat was met 20 mg, binnen kort ga ik het verhogen na 40mg. Ik ben zeer tevreden over dit medicijn, ik merk ook dat ik minder ontstekingen krijg doordat de longen minder geïrriteerd zijn. Nauwelijks bijwerkingen en bijzonder efficiënt, blij dat de specialist voorstelde.
18-08-2018

Allergie

Structureel elke dag gebruiken en in periodes waarin astma opspeelt eerst een puf luchtwegverwijder en ongeveer 5 minuten later 1 of 2 puffen lomudal. Het jeukerige geïrriteerde gevoel dat astma aankondigt verdwijnt dan heel snel. Heel tevreden over. Hoop dat het nooit uit de handel wordt gehaald
08-03-2015

Astma

Ik gebruik het middel al meer dan twintig jaar. Het middel werkt bij mij voldoende effectief en heeft geen bijwerkingen. Enige nadeel vind ik dat de spinhaler vrij snel kapot gaat. Vaak moet ik een extra spinhaler bij de apotheek bestellen. Dit is niet altijd zo geweest. De vroegere spinhaler ging nooit kapot.
08-11-2012

Hypertensie

hallo mensen, in eerst instatie dacht ik dat ik astma had maar later bleek dat ik last van hyperventilatie heb, en ik hele goeie resultaten met Lomudal daarbij, als ik de aanval van mij hypervetilatiie aan kt voelen dan gebruik ik mijn Lomudal pompje, en het is een super middel daar tegen, het is een aanrader voor mensen tie te maken hebben met Hyperventilatie, lomud[lees meer...]al is dan een echte aanrader daarvoor,want ik kan het weten waant ik spreek uit ervaring, omdat ik een hyperventilatie patient ben, en ben super trots op mijn lomudal inhaler. mvg stef (Red; achternaam verwijderd ivm privacy en werkwijze van deze site. Mvg, MijnMedicijn )
07-12-2011

Lomudal Inhalatiepoeder (cromoglicinezuur)

Ik gebruik dit medicijn al 20 jaar. En dit na volle tevredenheid. Het is nog steeds effectief. Ik vind het gebruiksgemak niet goed; regelmatig zit de spinhaler vast. Je moet er dus voor zorgen dat je meerdere spinhalers hebt.
29-08-2009
Man

Asthma

na jaren grote problemen te hebben gehad met benauwdheid en zware asthma aanvallen heeft dit middel eraan bijgedragen dat ik momenteel weer een normaal leven kan lijden ben er dan ook zeer tevreden over

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum