montelukast

Astma (16 meningen)

02-12-2021 | Man | 56
Hoest
Ik was een 8 weken geplaagd met een droge hoest , dokter schreef me dit voor . De hoest werd minder frequent maar ik voel me niet goed , buik klachten maar nu ook veel pijn bovenaan mijn rug tussen schouderbladen uitstralend naar mn armen . Ik ben niet 100% zeker dat het van dit medicijn is ,maar ik stop er toch mee denk ik .

23-10-2021 | Vrouw | 69
Allergie
ik had heel last van de bijwerkingen dat ik na 1 1/2 week ben gestopt.

16-10-2021 | Vrouw | 46
Astma
Sinds jaren gebruik ik montelukast. Sinds een half jaar geleden 3 maanden een andere montelukast genomen ivm niet beschikbaar. Nu heb ik Sinds 2 maanden de "echte" montelukast. Maar de bijwerkingen zijn enorm. Wie heeft dat ook?

23-08-2021 | Man | 62

25-07-2021 | Vrouw | 58
Astma
Ik. Ben daar zk 15 jaar goed mee en nu komt er plots een arts op tv vertellen dat dit geen goed product is... Stop ik daar nu mee of niet? Grts

26-06-2021 | Vrouw | 47
Benauwdheid
Na maanden 's nachts wakker te worden met benauwdheid ( astma/COPD/ allergie pollen, huisstofmijt ) en ook hierdoor paniekaanvallen, Montelukast van Aurobindo gekregen. De eerste nacht al niet wakker geworden met astmatische klachten/paniek. Wat een verademing! Ik gebruik het nu 3 nachten en het gaat nog steeds goed. Mij zijn nog geen bijwerkingen opgevallen. Hopelijk is d[lees meer...]it de oplossing voor de nachtelijke aanvallen. Ik merk in ieder geval een 180°C verandering.

26-04-2021 | Vrouw | 74
Astma
Eerste week was het prima.hoeste niet meer,nu weer t zelfde hoest weer dag en nacht.heb ook pufjes.

06-04-2021 | Vrouw | 58
Astma
Gebruik het medicijn al een aantal jaren, maar sinds een paar maanden slaap ik heel slecht elke twee uur wakker, veel hoesten.

23-03-2021 | Vrouw | 73
Astma
Hoest s,nachts niet meer.slaap weer beter daardoor.

14-04-2020 | Man | 61
Allergie
ik moet dit gebruiken voor soms hoesten als ik moet spreken astma ? allergie . symptomen zijn soms lange tijd goed , dan soms weer slecht .

26-11-2018 | Vrouw | 62
Benauwdheid
Mijn astma was vanwege toenemende allergie, niet goed stabiel meer te krijgen. Ik slik Xyzal, tweemaal per dag inhaleer ik Serevent en Pulmicort en ik slik Carvedilol tegen hoge bloeddruk. Nadat ik de eerste tablet Montelukast had ingenomen, merkte ik na 2 uur al dat het piepen afnam. Ik heb vrijwel geen Ventolin meer nodig. Op internet zijn veel negatieve ervaringen met [lees meer...]dit medicijn te vinden en helaas weinig positieve. Daarom vind ik het belangrijk om mijn verhaal te doen, omdat mijn klachten vrijwel verdwenen zijn. Een fijne bijwerking vind ik dat ik er dieper en beter door slaap.

29-08-2018 | Man | 49
COPD

13-06-2018 | Man | 50
Astma
Ik gebruik Montelukast (ontstekingsremmer, 1x daags tabletje 10mg) in combinatie met Foster (ontstekingsremmer, 1x daags 2 pufjes) Avamys (anti-allergie, 1x daags, 2 sprays per neusgat) Dit werkt in mijn geval super. Geen piepjes, hoesten, niezen meer. Helemaal niets. Geweldig! En dat terwijl mijn astma gekwalificeerd was als 'ernstig'. Ik ben benieuwd wat [lees meer...]het volgende longfunctieonderzoek voor waarden laat zien. Ik schommelde voorheen rond de 60%. Bijwerkingen: Heb soms lichte buikpijn, waarvan ik vermoed dat het door het merk komt. Bij het vorige merk had ik geen buikpijn. Kan ook toeval zijn.

02-08-2017 | Man | 75
Astma
Na van alles en nog wat gebruikt te hebben heeft de longarts mij Montekulast 10mg voorgeschreven. Ik merk inderdaad minder hoesten en minder benauwd.

28-04-2017 | Vrouw | 51
Astma
Na dat ik elke ochtend niesend en proestend wakker werd is enige tijd daarna astma bij mij gediagnosticeerd. Er is toen montulekast voorgeschreven. Idd is het hoesten proestend en niezen opgehouden. Ik neem het in voor het slapen en ik slaap er prima mee.

14-07-2016 | Man | 70
Allergische reactie

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum