Ervaringen met Hydrocobamine

Venofer (18 meningen)
Losferron (14 meningen)

25-02-2021 | Vrouw | 31
Vitamine tekort
Het is matig effectief... En daarnaast voel ik me na elke prik echt ziek... Dit gebeurd ongeveer 10-15 min na de prik... Hier heb ik ook een melding van gemaakt.

16-03-2020 | Vrouw | 40
Vitamine tekort
Ontzettend goed medicijn/vitamine. Totaal geen bijwerkingen ervaren. Na de injectie krijg ik gelijdelijk, na enkele dagen,minder pijn in mijn lichaam. Minpunt: vind het een nogal vrij pijnlijke injectie (brandend gevoel).

08-12-2016 | Vrouw | 35
hydroxocobalamine (1000ml)
Vitamine tekort
Ik had pijn in mn handen soms met vlagen en toch maar voor de zekerheid bloed laten prikken. Nadat er bloed geprikt is, kwam er een waarde uit van 83 voor m.n. b12. Zeer laag! Nadat ik injecties 1 x per week heb gekregen ( nu 9 totaal) moet ik zeggen dat ik inmiddels steeds ergere zenuwpijnklachten heb gekregen. Ik heb het inmiddels in handen/ armen en voeten /benen. Alle[lees meer...]en niet bij de romp. Ik lees hier weinig over. Ben erg onzeker aan het worden nu of t wel ligt aan b12 tekort of hebben er nog meer mensen pas na meer injecties resultaat gekregen? Ik las wel iets over beginverergerings klachten en dat bij neurologische klachten soms mensen wel 1 tot 2 jaar worden geïnjecteerd. Hoop dat iemand mijn verhaal herkent.

13-02-2016 | Vrouw | 33
Vitamine tekort
Helaas acne gekregen, maar dit weegt niet op tegen alle voordelen die ik erbij heb. Zenuwpijn verminderd, meer energie, voel me gewoon over het geheel veel beter! Voor de mensen die er hoofdpijn van krijgen... Eet iets kaliumrijks vlak na je injectie! In t begin kunnen je klachten verergeren, maar hou vol dit neemt vanzelf af. Vermoeidheid duurt vaak het langst. Voel je [lees meer...]je goed na een injectie, maar merk je dat je er echt weer aan toe bent doordat klachten terugkomen dan injecteer je te weinig!

12-10-2015 | Vrouw | 33
Vitamine tekort
Ik heb sinds een jaar b12 injectie's en vanaf die tijd heb ik acne op mijn kin en jeukt ook,gaat helaas maar niet over. Voor die tijd had ik geen acne. Bij mij komt het door hydroxocobalamine.