This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 3

22-05-2015
Vrouw, 56 jaar

Spierpijn

zware constante spierpijn, oververmoeid, burnout, migraine, loszittende tanden en kiezen, stijfheid en depressie.
28-04-2015
Vrouw, 18 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Na twee jaar vol op onderzoek bleek drie jaar geleden een vitamine b12 tekort had. Artsen waren op dat gebied nog niet genoeg bekend en nog steeds wordt er onderzoek gedaan binnen het b12 tekort. Ik heb veel baat bij het gebruik van hydrocobamine maar zou graag meer kunnen prikken dan wat nu is voorgeschreven.
17-03-2015
Vrouw, 40 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Zowat alle bijwerkingen kreeg ik van de centrafarm spuiten. Spuit leek ook niks te doen. Enorm veel pukkels. Dikke tong. Mondblaasjes. Vermoeid. Overgegaan naar merk takeda deed wonderen!!! Bijwerkingen waren over.
14-11-2014
Man, 42 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Heb na legionella o.a een B12 Te kort, Ik had een hele was lijst aan klachten, en in het begin verergerder de klachten, maar na een maand of 2 werden de klachten minder. Tuurlijk waren er in het begin wel verbeteringen, maar de misselijkheid en ander klachten waren iets erger. Maar dat kan ook een periode geweest zijn, had dat soort klachten zeker vaker. Nu gebruik ik[lees meer...] het 6 jaar, en het "gaat goed" tussen aanhaling tekens, er is laten ook ME-CVS vast gesteld, en ook nu zijn er weer onderzoeken gaande. Maar ik merk echt waneer ik weer een injectie nodig heb.
04-10-2014
Vrouw, 25 jaar

Acne/puistjes

Ik heb meer als een jaar geleden de vitamine b12 injecties gehad. Na een paar weken kreeg ik last van allemaal bultjes in mijn gezicht die ook wat jeukte toen begon het ook op mijn rug. Na deze lange tijd heb ik nog steeds last van acne op mijn rug en gezicht het zijn een soort van meeeters en lijk net een grindtegel vooral op bepaalde plekken in het gezicht. Ik heb versch[lees meer...]illende producten al geprobeerd en zelfs bij de huisarts heb ik producten gekregen wat niet helpt. Ik word er echt gek van en heb nog nooot acne gehad. Wie heeft deze ervaring ook gehad en hoe zijn jullie ervanaf gekomen?
26-09-2014
Vrouw, 23 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Ik had last van tintelingen in mijn handen en benen en vermoeidheid. Ook continue het gevoel dat mijn ledematen "sliepen". Door huisarts direct doorverwezen naar de neuroloog. Ik had een wat aan de lage lant b12 gehalte, op advies van hem met injecties begonnen. Nou.. Ik vind de injecties zelf verschrikkelijk, maar als het helpt a'la.. Ik heb nu 2 shots gehad, heb hi[lees meer...]erna vaak hoofdpijn en heel mijn gezicht zit onder de pukkels. Qua tintelingen en energielevel helpt het bij mij tot nu toe geen hol. Ben benieuwd of er wat gaat veranderen.. Kijk het nog even aan en anders stop ik ermee.. Het is wel een familiekwaaltje. Mijn moeder, zus en oom hebben het ook. Is dit bij meer mensen het geval?
23-06-2013
Vrouw, 52 jaar

Hartklachten

ik krijg om de 3 weken een ampul en ik voel me er heel erg goed bij. Het enigie wat ik niet prettig vind is als de vloeistof word ingespoten. De prik vind ik niet erg maar de vloeistof is zo ontzettend schraal bij inbrengen. Mijn hartslag is rustiger, ben minder vermoeid en heb minder zenuwpijn en ben heb weer energy. Mijn Cardioloog heeft het voorgeschreven en bij nacontr[lees meer...]ole wil hij graag dat ik het om de 3 weken blijf gebruiken maar ik vind tegenstand bij mijn huisarts. Hij zegt als je waarde goed is wil ik hij er mee stoppen maar ik heb een keer 6 weken moeten wachten en sorry dat was echt veel te lang. Dat is de reden van de cardioloog dat we het om de 3 weken laten
16-11-2012
Man, 76 jaar

Keelontsteking

had zeer pijnlijke tong en wangen en voelde me moe en slaperig. Na een flinke aanvang dosis verdwenen de problemen zeer snel. Heb nu een onderhoudsdosis van 1 injectie per 6 weken en voel me er prima bij. Een opmerking: waarom kun je voor continue gebruik van een medicijn dat een paar dubbeltjes per injectie kost geen aflevering voor een jaar krijgen Verhouding prijs /[lees meer...] afleveringskosten slaat nergens op.
volgende > >>
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (668) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely