lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3

13-02-2016

Vitamine tekort

Helaas acne gekregen, maar dit weegt niet op tegen alle voordelen die ik erbij heb. Zenuwpijn verminderd, meer energie, voel me gewoon over het geheel veel beter! Voor de mensen die er hoofdpijn van krijgen... Eet iets kaliumrijks vlak na je injectie! In t begin kunnen je klachten verergeren, maar hou vol dit neemt vanzelf af. Vermoeidheid duurt vaak het langst. Voel je [lees meer...]je goed na een injectie, maar merk je dat je er echt weer aan toe bent doordat klachten terugkomen dan injecteer je te weinig!
12-10-2015

Vitamine tekort

Ik heb sinds een jaar b12 injectie's en vanaf die tijd heb ik acne op mijn kin en jeukt ook,gaat helaas maar niet over. Voor die tijd had ik geen acne. Bij mij komt het door hydroxocobalamine.
22-05-2015

Spierpijn

zware constante spierpijn, oververmoeid, burnout, migraine, loszittende tanden en kiezen, stijfheid en depressie.
28-04-2015

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Na twee jaar vol op onderzoek bleek drie jaar geleden een vitamine b12 tekort had. Artsen waren op dat gebied nog niet genoeg bekend en nog steeds wordt er onderzoek gedaan binnen het b12 tekort. Ik heb veel baat bij het gebruik van hydrocobamine maar zou graag meer kunnen prikken dan wat nu is voorgeschreven.
17-03-2015

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Zowat alle bijwerkingen kreeg ik van de centrafarm spuiten. Spuit leek ook niks te doen. Enorm veel pukkels. Dikke tong. Mondblaasjes. Vermoeid. Overgegaan naar merk takeda deed wonderen!!! Bijwerkingen waren over.
14-11-2014

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Heb na legionella o.a een B12 Te kort, Ik had een hele was lijst aan klachten, en in het begin verergerder de klachten, maar na een maand of 2 werden de klachten minder. Tuurlijk waren er in het begin wel verbeteringen, maar de misselijkheid en ander klachten waren iets erger. Maar dat kan ook een periode geweest zijn, had dat soort klachten zeker vaker. Nu gebruik ik[lees meer...] het 6 jaar, en het "gaat goed" tussen aanhaling tekens, er is laten ook ME-CVS vast gesteld, en ook nu zijn er weer onderzoeken gaande. Maar ik merk echt waneer ik weer een injectie nodig heb.
04-10-2014

Acne/puistjes

Ik heb meer als een jaar geleden de vitamine b12 injecties gehad. Na een paar weken kreeg ik last van allemaal bultjes in mijn gezicht die ook wat jeukte toen begon het ook op mijn rug. Na deze lange tijd heb ik nog steeds last van acne op mijn rug en gezicht het zijn een soort van meeeters en lijk net een grindtegel vooral op bepaalde plekken in het gezicht. Ik heb versch[lees meer...]illende producten al geprobeerd en zelfs bij de huisarts heb ik producten gekregen wat niet helpt. Ik word er echt gek van en heb nog nooot acne gehad. Wie heeft deze ervaring ook gehad en hoe zijn jullie ervanaf gekomen?
26-09-2014

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Ik had last van tintelingen in mijn handen en benen en vermoeidheid. Ook continue het gevoel dat mijn ledematen "sliepen". Door huisarts direct doorverwezen naar de neuroloog. Ik had een wat aan de lage lant b12 gehalte, op advies van hem met injecties begonnen. Nou.. Ik vind de injecties zelf verschrikkelijk, maar als het helpt a'la.. Ik heb nu 2 shots gehad, heb hi[lees meer...]erna vaak hoofdpijn en heel mijn gezicht zit onder de pukkels. Qua tintelingen en energielevel helpt het bij mij tot nu toe geen hol. Ben benieuwd of er wat gaat veranderen.. Kijk het nog even aan en anders stop ik ermee.. Het is wel een familiekwaaltje. Mijn moeder, zus en oom hebben het ook. Is dit bij meer mensen het geval?
Pagina 1 van 3

Mirena (1905) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (741) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (379) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (371) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (265) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort