This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

14-11-2014
Man, 42 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Heb na legionella o.a een B12 Te kort, Ik had een hele was lijst aan klachten, en in het begin verergerder de klachten, maar na een maand of 2 werden de klachten minder. Tuurlijk waren er in het begin wel verbeteringen, maar de misselijkheid en ander klachten waren iets erger. Maar dat kan ook een periode geweest zijn, had dat soort klachten zeker vaker. Nu gebruik ik[lees meer...] het 6 jaar, en het "gaat goed" tussen aanhaling tekens, er is laten ook ME-CVS vast gesteld, en ook nu zijn er weer onderzoeken gaande. Maar ik merk echt waneer ik weer een injectie nodig heb.
04-10-2014
Vrouw, 25 jaar

Acne/puistjes

Ik heb meer als een jaar geleden de vitamine b12 injecties gehad. Na een paar weken kreeg ik last van allemaal bultjes in mijn gezicht die ook wat jeukte toen begon het ook op mijn rug. Na deze lange tijd heb ik nog steeds last van acne op mijn rug en gezicht het zijn een soort van meeeters en lijk net een grindtegel vooral op bepaalde plekken in het gezicht. Ik heb versch[lees meer...]illende producten al geprobeerd en zelfs bij de huisarts heb ik producten gekregen wat niet helpt. Ik word er echt gek van en heb nog nooot acne gehad. Wie heeft deze ervaring ook gehad en hoe zijn jullie ervanaf gekomen?
26-09-2014
Vrouw, 23 jaar

Anemie door vitamine B12-deficiëntie

Ik had last van tintelingen in mijn handen en benen en vermoeidheid. Ook continue het gevoel dat mijn ledematen "sliepen". Door huisarts direct doorverwezen naar de neuroloog. Ik had een wat aan de lage lant b12 gehalte, op advies van hem met injecties begonnen. Nou.. Ik vind de injecties zelf verschrikkelijk, maar als het helpt a'la.. Ik heb nu 2 shots gehad, heb hi[lees meer...]erna vaak hoofdpijn en heel mijn gezicht zit onder de pukkels. Qua tintelingen en energielevel helpt het bij mij tot nu toe geen hol. Ben benieuwd of er wat gaat veranderen.. Kijk het nog even aan en anders stop ik ermee.. Het is wel een familiekwaaltje. Mijn moeder, zus en oom hebben het ook. Is dit bij meer mensen het geval?
23-06-2013
Vrouw, 52 jaar

Hartklachten

ik krijg om de 3 weken een ampul en ik voel me er heel erg goed bij. Het enigie wat ik niet prettig vind is als de vloeistof word ingespoten. De prik vind ik niet erg maar de vloeistof is zo ontzettend schraal bij inbrengen. Mijn hartslag is rustiger, ben minder vermoeid en heb minder zenuwpijn en ben heb weer energy. Mijn Cardioloog heeft het voorgeschreven en bij nacontr[lees meer...]ole wil hij graag dat ik het om de 3 weken blijf gebruiken maar ik vind tegenstand bij mijn huisarts. Hij zegt als je waarde goed is wil ik hij er mee stoppen maar ik heb een keer 6 weken moeten wachten en sorry dat was echt veel te lang. Dat is de reden van de cardioloog dat we het om de 3 weken laten
16-11-2012
Man, 76 jaar

Keelontsteking

had zeer pijnlijke tong en wangen en voelde me moe en slaperig. Na een flinke aanvang dosis verdwenen de problemen zeer snel. Heb nu een onderhoudsdosis van 1 injectie per 6 weken en voel me er prima bij. Een opmerking: waarom kun je voor continue gebruik van een medicijn dat een paar dubbeltjes per injectie kost geen aflevering voor een jaar krijgen Verhouding prijs /[lees meer...] afleveringskosten slaat nergens op.
14-11-2012
Vrouw, 44 jaar

Maagklachten

Na 4 maal een injectie stond het voorhoofd van onze dochter vol met grote puisten. De bijsluiter zegt hierover: Huidontstekingen met acne-vorming, met name in het gezicht en op de romp. Dit kan optreden na 1 tot 4 weken na starten van de behandeling. Raadpleeg bij deze verschijnselen uw arts. De verschijnselen verdwijnen weer wanneer u stopt met het gebruik van dit midde[lees meer...]l. Op 27 september was de vierde injectie, waarna ze er mee gestopt is. Nu is het 14 november, dus bijna 7 weken na de laatste injectie., staan haar voorhoofd NOG STEEDS vol met puisten!!! Op een enkel jeugdpuistje na (meer dan 20 jaar geleden), heeft zij nooit last gehad van acne.
20-01-2012
Vrouw, 36 jaar

Hydrocobamine (hydroxocobalamine)

Ik ben ook heel erg opgeknapt sinds ik het spuitschema van dr Ouwerda van het Zuiderzee ziekenhuis in Lelystad mag aanhouden. Ik heb geen zere handen meer, geen spierkrampen, ben minder moe, bijna geen blaasontstekingen meer, raak bijna niet meer weg, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige nadeel.... ik ben 10 kilo aangekomen.... das jammer... De spuiten moet ik de [lees meer...]rest van mijn leven gebruiken samen met Thyrax ivm mijn trage schildklier.
22-11-2011
Vrouw, 52 jaar

Hydrocobamine (hydroxocobalamine)

De injecties zijn voor mij een stoot energie. Door de ziekte van Crohne ben ik gauw vermoeid, deze injecties heb ik nodig omdat mijn darmen de vitamine B12 niet opnemen omdat er een stuk dunne en dikke darm operatief is verwijderd.
volgende > >>
Pagina 1 van 2

Thyrax Duotab (590) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (330) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (313) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica