Ervaringen met Coversyl

Ramipril (43 meningen)
Rasilez (38 meningen)

27-07-2022 | Man | 65
Hoge bloeddruk
IN portugal kost cover syl 5 mg 3,25 per 30 stuks( europa). Met sport en gewijzigd voedingsplan gewichtstoe name bestreden bloddruk van 160 naar 130 en gewicht 10 kg omlaag overweeg dus om te stoppen nu na 3 maanden

26-12-2019 | Man | 18
Hypertensie
Werkt zeer effectief. Al na het eerste uur voor ik het innam bloeddruk 14 terwijl daarvoor 16 a 17. Had dit middel veel vroeger moeten nemen op 14 jaar al.

03-04-2019 | Man | 76
Hoge bloeddruk
Het gebruikte medicijn hielp me niet mijn bloeddruk onder controle te krijgen daarom heeft de arts me Coveram 10/5 voorgeschreven wat inderdaad veel effectiever was en zonder bijwerkingen tot nu.

05-03-2019 | Man | 52
Hoge bloeddruk
Sinds ik dit neem valt het goed mee met mijn bloeddruk.

10-06-2018 | Man | 54
Hypertensie
Dit is het vijfde medicijn dat ik voor mijn hypertensie voorgeschreven kreeg en het eerste dat hielp of hielp zonder veel bijwerkingen, maar uiteindelijk heb ik gemerkt, dat mijn zicht slechter werd. Ik wou zeggen dat ik niet weet of het aan het medicijn ligt of aan het dalen van mijn bloeddruk, maar als ik nu na maanden of een jaar Coversil 5mg niet meer genomen te hebbe[lees meer...]n, ik na het nemen van 1 pil, terwijl mijn bloeddruk dan nog niet gezakt is, al direct slecht zicht heb de volgende dag en dit duurt dan weken, zelfs van dat ene pilletje. Daarom dat ik het medicijn niet meer neem, alhoewel mijn bloeddruk toch serieus hoog is en ik 's avonds in mijn bed mijn hart soms serieus hoor "bonken" in mijn oor, in die maten dat ik er van ongerustheid niet van kan slapen.

03-06-2018 | Man | 62
Hoge bloeddruk
Ik neem Coversyl nu 14dagen en heb de indruk dat het niet echt werkt bloedruk regelmatig te hoog vandaag 160/90 is niet echt doeltreffend.

23-05-2018 | Man | 62
Hoge bloeddruk
Ik neem dit middel nu 2dagen en mijn bloeddruk is zeer wisselvallig van gisteren 15u 150/85 naar nu 18U30 180/110 Ik weet niet wat ik er over moet denken!!!!

21-05-2018 | Man | 62
Hoge bloeddruk
Ik heb nog maar 1 tablet ingenomen en moet om de haverklap gaan plassen, dit is toch geen plaspil hoop ik!! Verder nog geen bijwerkingen.

29-08-2017 | Man | 43
Hoge bloeddruk
Al een paar maanden aan het gebruiken en sinds een maand begin ik last te krijgen in mijn vingers. Vooral 's morgens en het ergst bij beide middelvingers. Ook wat last van hoofdpijn. Zo nu en dan een oor die begint te piepen. Verder kan ik niet veel zeggen van het effect. Volgens mij is mijn bloeddruk wel miniem gedaald, maar dan vooral door andere eetgewoontes aan te neme[lees meer...]n. Minder zout, suikers en vetten en meer groenten en fruit en bewegen. Gewoon wandelen is al goed.

15-06-2017 | Man | 50
Hypertensie
Zie bijwerkingen; levensstijl aanpassing heeft een nog beter effect op de bloeddruk gehad dan het medicijn; zelf koken, veel groente, beweging, slaap, sport, ontspanning, ecetera doet wonderen!

05-10-2016 | Man | 67
perindopril (10mg)
Hoge bloeddruk
bloeddruk was te hoog en mijn endocrinoloog schreef me Coversyl voor; na enkele maanden kon ik mijn dagelijkse wandeling van 1 uur niet meer aan: knagende pijn in mijn bekken, mijn heupen en knieën. De pijn werd erger en echt stekend ook 's nachts. Ik raadpleegde de huisarts die voorstelde te stoppen met Coversyl, dat is nu een week geleden en ik voel me al VEEL beter!

24-04-2016 | Man | 66
Hoge bloeddruk
Opgezwollen gelaat, pijn in de borst. Ik heb moeten stoppen van huisarts. Nu amlor, na 18 d hevige buikpijn, moet nog naar de arts.

24-08-2013 | Man | 60
perindopril
Hoge bloeddruk
Hallo ik neem al een paar maanden conversyl 5 mg bloeddruk nog altijd aan de hoge kant veel hoesten en spierpijn in de benen dat ik bijna niet meer kan stappen ga maandag terug naar de Dokter voor een ander medicijn

04-01-2024 | Vrouw | 67
Hoge bloeddruk
Ik neem coversil 50 mg.en krijg altijd 3 potjes dus 33 maanden.die geraken alle 3 in 1 potje waarom 3potjes en meer karton .is dat ook voor milieuvriendelijk te blijven .....denk eerder de afvalberg vergroten

03-09-2022 | Vrouw | 62
Hoge bloeddruk
3 uur na inname al vele bijwerkingen wat eindigden in een anafylactische reactie. Mag nu geen ace remmers meer gebruiken.

29-12-2020 | Vrouw | 64
perindopril (10mg)
Hoge bloeddruk
Bloeddruk was steeds zoals normaal, na ongeveer vijf jaar ,heel veel problemen met mijn pancreas heeft totaalgeen werking meer, na drie dagen vasten en veel water drinken nog steeds gevaarlijk hoge suikerwaarden. n [lees meer...]