This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 4

13-02-2015
Vrouw, 47 jaar

Hartritmestoornissen

Toen ik dit medicijn voor het eerst innam, enkele weken kriebelhoest gehad, toen nog 2 mg. Inmiddels 4 mg en sinds lange tijd (jaren) 5mg, dat is de Coversyl 5 arginine. Bevalt me prima, op wat nadelige gevolgen voor mijn lage bloeddruk. Ik gebruik sinds 3 weken 3/4 van deze tablet (2 X snijden/knippen met een medicijnknipper). Dit bevalt me beter, minder last van duizelin[lees meer...]gen bij opstaan e.d. en minder last van een draaiierig gevoel overdag. Alerter, vooral buiten met fietsen. Zorg altijd dat je de originele Coversyl krijgt van je apotheek!
19-10-2014
Vrouw, 57 jaar

Coversyl (perindopril)

Ik gebruik dit medicament nu bijna 5 maanden. Ik hoest erg veel, (kriebelhoest) erg hinderlijk, en heb s' morgen last van spierpijn. Dus ik ga opnieuw een afspraak maken met de huisarts voor een ander medicament
28-09-2014
Man, 52 jaar

Hartinfarct

geen bijwerkingen ben op voorschrift van 5 mg naar 2,5 mg gegaan het rare is dat mijn bloeddruk met of zonder op het zelfde blijft was en is en toch mag ik niet stoppen ?
04-09-2014
Man, 69 jaar

Hartritmestoornis

Ik kreeg dit middel voorgeschreven door de specialist. Het komt mij vreemd voor dat dit bloeddrukverlagend werkt en mijn bloeddruk is reeds laag tegen de grens van hypotensie aan. Dat mijn bloeddruk doorlopend laag is en de specialist weet dit vind ik dat dit middel niet geschikt zou zijn. Gaarne bericht van mensen die het weten.
22-05-2014
Man, 38 jaar

Nierinsufficiëntie

Ik gebruik coversyl om een nier probleem te verminderen, verlies van eiwit in de urine te beperken, en bij mij is dit zeer effectief. Tevreden over dit medicijn, geen bijwerkingen bij mij.
24-08-2013
Man, 60 jaar

Coversyl (perindopril)

Hallo ik neem al een paar maanden conversyl 5 mg bloeddruk nog altijd aan de hoge kant veel hoesten en spierpijn in de benen dat ik bijna niet meer kan stappen ga maandag terug naar de Dokter voor een ander medicijn
30-05-2013
Vrouw, 59 jaar

Darmproblemen - diarree

in het begin van inname, vrij veel hoesten, is overgegaan. Af en toe diarrée, maar nu kan ik zelfs niet meer buiten komen.....8 a 10 keer naar 't toilet.Reeds ziekenhuis opnames gehad, voor onderzoek van mijn darmen....geen resultaat. Ben nu enkele dagen gestopt met corversyl en wat blijkt....nog amper diarrée......
06-05-2013
Vrouw, 49 jaar

Hoofdpijn

ik moet conversyl al een 4maanden innemen.ik heb die gekregen om dat ik een hooge bloedruk had,die is nu wel goed.maar sinds ik deze pillen inneem heb ik last van hoofdpijn kan niet veel verdragen,ben moe geen zin in iets kan niet veel aan mijn oren verdragen wordt er gewoon gek van.je moet van het ene geholpen worden en krijgt last van iets anders.
volgende > >>
Pagina 1 van 4

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely