lees de ervaringen

Pagina 1 van 2

24-08-2013
Man (60) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Hallo ik neem al een paar maanden conversyl 5 mg bloeddruk nog altijd aan de hoge kant veel hoesten en spierpijn in de benen dat ik bijna niet meer kan stappen ga maandag terug naar de Dokter voor een ander medicijn
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

30-05-2013
Vrouw (59) - Darmproblemen...

Tevredenheid over:
in het begin van inname, vrij veel hoesten, is overgegaan. Af en toe diarrée, maar nu kan ik zelfs niet meer buiten komen.....8 a 10 keer naar 't toilet.Reeds ziekenhuis opnames gehad, voor onderzoek van mijn darmen....geen resultaat. Ben nu enkele dagen gestopt met corversyl en wat blijkt....nog amper diarrée......

06-05-2013
Vrouw (49) - Hoofdpijn

Tevredenheid over:
ik moet conversyl al een 4maanden innemen.ik heb die gekregen om dat ik een hooge bloedruk had,die is nu wel goed.maar sinds ik deze pillen inneem heb ik last van hoofdpijn kan niet veel verdragen,ben moe geen zin in iets kan niet veel aan mijn oren verdragen wordt er gewoon gek van.je moet van het ene geholpen worden en krijgt last van iets anders.

01-12-2012
Man (50) - Hartklachten

Tevredenheid over:
Ik krijg het ter ondersteuning van de werking van het hart

18-10-2012
Vrouw (61) - Bloedverdunnen

lage bloeddruk.

16-10-2012
Man (70) - Hart

Tevredenheid over:
Ik gebruik coversyl arg 5 mg vanaf 1990 naar alle tevredenheid. Heb in het verleden 2 x een vervangende middel geprobeerd, maar dat was geen succes, moeheid en duizeligheid. Ik gebruik coversyl nu al vele jaren maar voor het herhaalrecept lag er plots een vervangende medicijn perindopril bij de apotheek. Ik heb om mijn oude medicijn coversyl gevraagd maar deze werd o[lees meer...]p voorschrift van de zorgverzekeraar niet meer vergoed. De prijs van coversyl en perindopril is beide €24,90 per 90 stuks. Komt dit alleen voor bij Mediq-Apotheek in Klazienaveen ?
1 Reactie

Reactie:

Wel wat laat maar ik ervaar de prijs als gunstig . Ik moet vanwege de bezuinigingen mijn Coversyl ook zelf betalen maar weel voor een bedrag van €. 37.63 per 90 stuks .

Datum 11-02-2013 19:10

25-09-2012
Vrouw (42) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Gebruik het nog niet zo lang maar waar ik vooral last van heb is vermoeidheid. Ik ga dit melden aan de cardioloog want op deze manier kan ik het niet volhouden, ik sleur me door de dag.

12-09-2012
Man (50) - Hoge bloeddruk

29-07-2012
Man (29) - Hoge bloeddruk

07-07-2012
Man (58) - Hypertensie

Tevredenheid over:
Kan nog geen verhaal schrijven. ik gebruik het nog maar sinds gisteren

01-05-2012
Vrouw (66) - Angststoornis

Tevredenheid over:
Coversyl 2.5mg + coaprovel 300mg/25mg maar met dit alles, is mijn bloeddruk niet lager: veel hartkloppingen!!!!!!!!!!!!!! hartslag 81 's ochtends, 14/7 bloeddruk??????? MET hoofdpijn, oorsuizingen, obstipatie, algehele vermoeidheid, ik moet de hele dag gaan liggen, droge mond en ik heb er genoeg van. Graag reactie als jullie dit ook hebben.

01-12-2011
Man (60)

Tevredenheid over:
bd is nog steeds aan de hoge kant, blijft wel zo. (nu wel icm coversyl plus).

29-11-2011
Vrouw (53) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
Gestart met hydrochloortiazide 12,5 later 25mg en perindopril. Nu al enkele weken verder met de combi Coversyl Plus (perindopril 10 mg en indapamide 2,5 mg) Had idd na enkele weken wat last van hoestbuien, maar die verdwenen gelukkig weer. Gebruik daarnaast Cyress 10 en vandaag werd dat 20 mg. Bloeddruk/polsslag is nl. nog wat aan de hoge kant.

28-11-2011
Vrouw (70) - Hartfalen

Tevredenheid over:
coversyl werkt beter dan perindorpil. ik krijg geen coversyl vanwege de prijs.

28-10-2011
Man (33) - Hoge bloeddruk
Algehele tevredenheid: 3

Hoesten hoesten hoesten!!!!

11-07-2011
Man (71) - Hartinfarct g...

Tevredenheid over:
Bij aanvang moest ik behoorlijk hoesten. Dat was een bekend verschijnsel alsu de cardioloog. Na enige tijd (maand?) hield het op en ik heb nooit meer last gehad van bijwerkingen en heb het gevoel dat het een effectief mediciijn is.

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (347) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum