This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

20-05-2015
Vrouw, 64 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

Gisteren gestopt met medicijn. Vreselijke kriebelhoest en hartkloppingen. Met 5 mg blijft de bloeddruk te hoog. Met 10 mg wordt de bloeddruk met pieken veel te laag en werd ik vreselijk naar. Ik ga nu een ander medicijn 2 weken proberen.
16-05-2015
Vrouw, 76 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

ben gestopt door de bijwerkingen, ik kreeg sandoz.
15-05-2015
Vrouw, 68 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

Elke 3 maanden moet ik bloed geven en wordt mijn suiker (Diabetes 2), cholesterol, urine en bloeddruk gecontroleerd. Vaak was mijn bloeddruk te hoog. Veel spanningen en stress had ik. Daarvoor heeft men mijn medicijn gegeven en de bloeddruk is nu stabiel. Wel train ik elke dag 3 keer 1 kwartier op mijn loopband thuis en ook daar is mijn hartslag mooi zoals het zijn moet.[lees meer...]
02-03-2015
Man, 58 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

mijn waarden werden stabiel van gemiddelde waarden van 165 / 115 gingen naar 140 / 95
12-02-2015
Man, 64 jaar

Beroerte

Gebruik al 16 jaar pch, beviel goed, nu wordt het geleverd door Teva en ik ben gestopt door de bijwerkingen. Op 6 februari 2015 contact gehad met medische afdeling van Teva en de klacht geuit, dit is ook vastgelegd door hun. Door het middel van eva kreeg ik een enorm droge huid met allemaal bultjes, een zeer droge mond, bleef maar drinken, maar hielp niets en mijn baard [lees meer...]groeide 3 keer zo snel, kon me de hele dag blijven scheren. Met pch had ik die problemen niet, maar is niet meer verkrijgbaar, dus ik ben nu gestopt en ik zie wel wat het wordt. Nu 7 dagen zonder en alles werkt vertraagd bij mij, lichaam moet afkicken na 16 jaar.
06-02-2015
Man, 57 jaar

Hartinfarct

18-01-2015
Vrouw, 57 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

Al 10 jaar lang tevreden gebruiker van enalapril van PCH. Soms tussendoor enalapril van een andere fabrikant gekregen, omdat de verzekering dat graag wilde, maar dan altijd last van zweverigheid/duizeligheid en dus weer terug naar PCH. Nu is PCH overgenomen door TEVA en kan ik dus niet meer aan mijn gewone tabletten komen. Volgens de apotheker zouden de TEVA tabletten deze[lees meer...]lfde stoffen bevatten. Onzin, want het is een rood tablet i.p.v. een wit en ook het registratienummer is niet hetzelfde. Bij de TEVAtabletten ben ik duizelig (volgens de bijsluiter ervaart 1 op de 10 gebruikers dit!), moet af en toe even stilstaan om mijn evenwicht weer te hervinden, heb een "gaar" hoofd en voel me futloos, alles kost meer energie. Helaas kan ik nu niet meer terug naar PCH.
03-11-2014
Vrouw, 65 jaar

Enalapril (enalapril(aat))

Het middel is waardeloos, heb er heel veel bijwerkingen van oa, hartkloppingen, duizelig, zweten, een aanhoudende verkoudheid, etc. Ben je jaren aan je eigen merk gewend blijkt het niet meer leverbaar te zijn en krijg je zogenaamd het zelfde middel maar van een andere farmaceut. Hoofdbestanddeel is het zelfde maar de vulmiddelen zijn anders.?! Slecht dus!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely