Hartritmestoornissen (6 meningen)

verapamil (240mg)
blijf dit invullen

24-02-2022 | Man | 70
verapamil (240mg)
Kreeg dit middel als generiek van middel van sandoz. heb ernstig slokdarm probleem en maagzuur en brandende slokdarm, was zeer heftig en direct slokdarm onderzoek (moest met spoed gecontroleerd worden op kanker) in ziekenhuis. Terug naar Sandoz pillen en probleem was over - heb barret, en verapamil van deze leverancier zorgde er voor dat ik enorme slokdarm klachten kree[lees meer...]g. heb slecht werkende slokdarm, en slik daarom veel maagbeschermers.. Ongetwijfeld goed middel, alleen niet voor mij Puur persoonlijke aangelegenheid dus. hoop dat anderen gewoon een effectieve werking mogen hebben

18-11-2021 | Vrouw | 80
verapamil (120mg)
Hartritmestoornissen
ik ben 80 jaar en begrijp dat sommige klachten bij de leeftijd horen,maar de bijwerkingen zijn verre van prettig.Welk medicijn kan ik nu beter nemen. Nebivolol gaf ook teveel bijwerkingen,o.a. pijnlijke benen,kortademig en wazig zicht.

18-07-2021 | Man | 57
verapamil (120mg)

30-08-2020 | Vrouw | 19
verapamil (180mg)
Clusterhoofdpijn
Ik gebruikte verapamil vanwege clusterhoofdpijn. De hoofdpijn zelf met verapamil was echt top. Alleen ik werd er heeeeeel misselijk door. Zo misselijk dat ik geen ontbijt en middag at, en maar klein beetje in avond omdat ik wist dat er anders niks van me overbleef. Ben 25 kilo afgevallen(achteraf nalatigheid van neuroloog natuurlijk, want veel gesprekken gehad erover, en t[lees meer...] boeide dr niet.) maar even serieus, de misselijkheid was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. En dat zeg ik niet snel.

27-08-2019 | Vrouw | 60
verapamil (300mg)
Stemmingswisselingen
werkt goed, alleen als het heel warm weer is, ben ik vreselijk moe, en kan geen 1e stap voor de andere krijgen

09-07-2018 | Man | 62
verapamil (180mg)
Hartritmestoornissen
tijdje geleden had ik de vraag gesteld aan de cardioloog of ik dit medicijn moest blijven gebruiken (wat nu al weer een paar jaar is) misschien kon het afgebouwd worden al die middelen lijken me niet gezond. Toen kreeg ik verapamil 2x40gr daar werd ik na een paar dagen niet goed van ik voelde me vreselijk, ik ben toen toch weer overgegaan naar mijn huidige isoptin180 [lees meer...] 1xper dag en sindsdien nergens last van, zelfs met alcohol (wijn) wat ik elke dag drink, ik fiets ,loop elke dag. dus ik blijf dit gebruiken.

13-10-2011 | Vrouw | 70
Boezemfibrtatie
Met het gebruik van 240mg Isoptin was de obstipatie al een ramp ondanks dat ik veel in beweging ben en geen overgewicht heb.Maar met vezels en lijnzaad en pruimen. Nu ik 300mg moet gebruiken hielpen ook deze voedingsmiddelen niet meer. Gebruik nu Movicolon sinds 1 1/2 maand en dat werk goed.Komt nog bij dat ik een gluten intolerantie heb.

31-07-2011 | Vrouw | 48
Ritmestornissen
prima middel!

18-11-2008 | Vrouw
Atriumfibrilleren
15 jaar gebruikt zonder bijwerkingen. In het begin effectief, laatste twee jaar werking onvoldoende.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum