ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4
16-04-2017

Spironolacton (spironolacton)

De cardioloog gaf mij 2 x 50 mg zonder op mijn andere medicatie te letten. Na een week lag ik op de intensive care met drie infusen en 7 personen die voor mijn leven vochten. Mijn kaliumgehalte was 6,9 (dodelijk) en mijn bloeddruk was 80 over 40. Bah.
23-08-2016

Herseninfarct

ik ben nu gestopt want ik was duizelig en slikte dan maar een paracetamol dat hielp even en ik slikte dit als plas tablet en anders niet. hart en bloedverdunner en tyr nu heb ik een plastablet erbij ik heb nu geen dikke voeten meer maar miniseer dit ook want ik word gek van al die tabletten maar van de spironolacton was ik moe en duizelig en nu naar 2 dagen is dit al vermi[lees meer...]ndert dus ik slik dat niet meer net als de cholesterol tabletten was gestopt, omdat ik bijna iet meer kon lopen en toen ik gestop was ging het prima loop als een kievit
21-09-2017

Spironolacton (spironolacton)

Nierfalen, kramp, vermoeidheid, psychische klachten, algeheel gevoel van malaise. Nu voor het leven afhankelijk door de hypokaliumie. Mijn nieren zijn dus kapot. Heb veel te hoge dosering gekregen over zes jaar tijd. Eerst indapamide maar daar zakte mijn kalium dramatisch van. Van 2x100mg per dag naar 25mg. Als ik ze vergeet, loop ik binnen paar dagen vol met vocht. Slik o[lees meer...]ok 2x12 kaliumcitraat per dag! De spirinolacton werkt voor mij als filter dat ik mijn kalium nog een beetje vasthou. Loop nu al twee jaar bij nefroloog. Einde is nog niet in zicht.
29-08-2016

Artrose

28-07-2011

Vochtophoping

Ik zou graag willen weten wie dit middel ook gebruikt en hoe deze tabletten eruit zien, bij mij staat er helemaal niks op gewoon rond en naamloos.
14-05-2009
Man

Spironolacton (spironolacton)

Na verloop van tijd werden mijn tepels steeds pijnlijker. Daarna spironolacton gestopt en Inspra(Epleneron) gestart. Geen klachten meer van pijnlijke tepels.
19-12-2015

Spironolacton (spironolacton)

Ik gebruik het nu 2 weken en het lichte draaierig is al minder, de lichte hoofdpijn weet ik niet zeker of dat door de medicijnen komt of door de bloeddruk. in de bijsluiter staat hoofdpijn, maar ik heb in het verleden ook door de hoge bloeddruk veel hoofdpijn gehad. ik had eerst ander plaspillen, maar daar ging mijn kalium van omlaag. deze pillen gaat je kalium omhoog of s[lees meer...]tabiel, gaat de huisarts over een maand kijken door bloedprikken of dat het goed gaat. ik heb altijd veel last van bijwerkingen van de bloeddrukmedicatie, hartkloppingen en benauwd. Pas metoprolol gehad, erge astma-aanvallen gehad. bij de andere plastabletten had ik erg last van hartkloppingen en een kalium te kort. vanaf mijn 42e last van hoge bloeddruk.
27-07-2015

Alcoholische hepatitis

mijn tepels doen zeer en mijn borsten groeien niet leuk vooral niet voor een man
Pagina 1 van 4

Mirena (2089) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (839) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (477) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (458) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (370) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!