Lisinopril/Hydrochloorthi...

Hartfalen (1 mening)

08-12-2014 | Man | 68
Hypertensie
Na jaren Zestril gebruikt te hebben kreeg ik na telf. contact met de apotheker lisinopril (ivm kosten zorgverzekering).Op dit moment had ik ernstige knieklachten en was dus niet mobiel. Ongeveer 6 weken na mijn knieoperatie genas mijn knie voorspoedig ,maar ik had zeer veel spierproblemen.Verder lopen als +/- 50 meter was niet mogelijk ook spierpijn in handen en schouders[lees meer...].Bezoeken aan reumatoloog en neuroloog brachten geen oplossing.Totdat mijn fysiotherapeut mij de tip gaf eens naar mijn medicijnen te kijken.Dit overlegd met mijn huisarts en ben weer Zestril gaan gebruiken .Ik loop weer als een kievit mijn spierklachten zijn verleden tijd.Lisinopril kost mij via mijn eigen risico € 9.15 Zestril € 12.80 + eigen bijdrage € 10.32 .

12-01-2013 | Man | 46
lisinopril / hydrochloorthiazide
ik gebruk het nu ook enige tijd en heb sinds 2 weken tintelende benen en voeten en spieren die samentrekken en ik ben wat vermoeid.mijn bloeddruk is wel behoorlijk gedaald .wat is beter de bijwerkingen of een te hoge bloeddruk.dan neem ik de bijwerkingen wel voor lief hoor!

23-03-2012 | Man | 62
lisinopril / hydrochloorthiazide
Bloeddruk was 105/160 en met alleen Hydrochloorthiazide 25 mg gebeurde er niets. Nu sinds Jan 2012 ook Lisinopril 10 mg erbij en de BD naar gemiddeld 80/123. Heel mooi maar last van spieren en gewrichten, tintelende vingers vooral s'nachts, Een droge hoest en het vervelenste is nog wel die impotentie. Daar zal ik de huisarts nog over spreken, want dat moet toch anders kunn[lees meer...]en. Gebruik nu 12,5mg Hydro en 10 mg lisinopril.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (555) - Antibiotica - penicillines breedspectrum