Ervaringen met Primperan

Maagklachten (6 meningen)
Zwangerschap (3 meningen)

27-01-2015 | Vrouw | 59
Misselijkheid
Jaren heb ik Primperan genomen tegen misselijkheid, tijdens deze periode was ik ook depressief en had dagelijks zware krampen in mijn benen, het werd erger en erger. Tot ik na jaren gestopt ben met Primperan, toen kwam ik tot de ontdekking dat ik niet meer depri was en de druk in mijn benen verdwenen waren. Ik heb het ongeveer een jaar later nog eens geprobeerd en de probl[lees meer...]emen waren er zeer hevig terug. Als die jaren dat ik liever onder een deken wou kruipen, liever geen mensen zag, door dit medicijn....Primperan zouden ze moeten verbieden vind ik.

12-10-2013 | Vrouw | 33
Misselijkheid
Het leek goed te werken, ik werd zeker minder misselijk. Maar de volgende dag kon ik niet meer bewegen van de kramp in mijn nek. Het deed echt gigantisch pijn. De huisarts zei dat het kwam door vocht te kort en dat zou een logische verklaring kunnen zijn. Echter na de bovenstaande ervaringen met dit medicijn ben ik er van overtuigd dat het een bijwerking van Primperan [lees meer...]moet zijn. Nu een dag later nog enorm veel pijn bij elke beweging.

19-09-2013 | Vrouw | 55
Misselijkheid
ik vraag me af of het ivm verminderd reactievermogen beter is om het medicijn s avonds in te nemen

05-09-2013 | Vrouw | 19
Misselijkheid
Ik heb een hele nare ervaring gehad met dit medicijn. Ik was op het werk en mijn hoofd begon in een keer naar links te gaan, dit kon ik niet stoppen en het bleef maar doorgaan. Dit bleken achteraf nek krampen te zijn. Ook merkte ik dat het ademen lastiger werd. Ik belde mijn collega waarna zij de huisartsenpost belde. In de tussentijd werd het allemaal steeds erger en kree[lees meer...]g ik nauwelijks adem. Het bleek dat mijn keel/nek en tong erg waren opgezet. Bij de huisarts kreeg ik 4 spuiten omdat ze bijna geen een van allen aansloegen. Opgegeven moment zakte het. Het was een allergische reactie. Ik mocht naar huis en kreeg nog medicijnen mee voor een allergische reactie. 5 uur later begon mijn nek weer te verkrampen, alleen veel erger dan voorheen, het was zo'n nare ervaring. De medicatie hielp niet en mijn ouders belde de huisarts die vervolgens langskwam. Ik kreeg weer een aantal injecties die niet hielpen. Ik had ontzettende pijn van de krampen en kreeg nauwelijks adem. Vervolgens ben ik met de ambulance naar de spoed gegaan. De pijn van niet meer dragelijk. Mijn armen, handen, rug en nek waren volledig verkrampt. Het deed ontzettend veel pijn, niet te beschrijven. Ik kreeg twee keer morfine toegediend wat ook , verbazingwekkend, niet hielp. Ik moest een nacht in het ziekenhuis blijven en pas midden in de nacht zakte het af. Ik was dood moe van alle spanning. Voor mij NOOIT geen primperan meer.

01-09-2012 | Man | 22
Misselijkheid
was reeds anderhalve week misselijk dus dokter had dit voorgeschreven (hij dacht dat ik buikgriep had) ben dit op woensdag beginnen innemen en op donderdagavond kreeg ik in het restaurant plots spasmen in gezicht en nek. Familie belde hierdoor de ambulance, ambulanciers dachten dat dit kwam doordat ik stilaan aan het afbouwen ben met seroxat. Ze raadden me dus aan om ge[lees meer...]woon terug de volledige dosis seroxat te nemen. De spasmen bleven echter nog aanhouden tot een stuk in de nacht. Ik heb orimperan dan ook niet meer genomen die avond en sinds zaterdag gaat het terug een stuk beter. Met het opzoeken van bijwerkingen kwam ik op dit forum terecht en ben nu wel vrij zeker dat primperan de oorzaak is en niet seroxat. Ik snap eerlijk gezecht niet dat dit middel nog in de handel is na al wat ik hier lees... was echt een zeer onaangename ervaring.