ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
19-03-2018

Colitis ulcerosa

Sins 5 maanden ernstige diarree vanwege het medicijn zydelig. 8 keer naar toilet begint al om 3 uur s'nachts tot 1uur in de middag daarna tot in De avond nog maar een keer, heel veel last van bijwerkingen je durft niet eens de deur uit. Behandelende artsen weten niet wat ze ermee aan moeten
15-01-2018

Darmproblemen - diarree

Na een darmoperatie ruim 20 jaar rondgelopen met diarree. Na een onderzoek is mij Questran A voorgeschreven. Ik hoef nu zoals een normaal mens maar 1 keer per dag naar de toilet voor nr. 2. Mijn leven is totaal veranderd. Dit had zo veel eerder moeten gebeuren. Ruim 20 jaar rond gelopen met diarree. Wat zeg ik gelopen? Heb heel wat sprintjes moeten trekken eigenlijk. Qu[lees meer...]esrtan A , wondermiddel!
05-12-2017

Darmproblemen - diarree

Na jaren last gehad te hebben van diarree en darmkrampen eindelijk een medicijn dat helpt. Geen last meer.Mag 1 tot 3 zakjes. Vaak aan 1 per dag genoeg. Ik ben heel erg blij. Nooit meer denken als ik weg ga ben ik naar toilet geweest, moet ik nog, heb ik verschoning bij me. Nee kan nu weggaan zonder ergens aan te hoeven denken. Dank u specialist! Had u jaren eerder moeten[lees meer...] hebben.
10-09-2015

Darmproblemen - diarree

na galblaas verwijdering al 17 jaar last van diarree wat laatste jaar steeds erger werd. Na darmonderzoek, maagonderzoek questran gevraagd en gekregen en het helpt gelijk. Ik mag 1 tot 3 zakjes gebruiken. Zodra het rommelt in mijn darmen doe ik er twee of drie. Vaak heb ik aan 1 genoeg. Wel moet ik het echt elke dag gebruiken anders heb ik er gelijk weer last van.
11-03-2015

Hoog cholesterol

Zeer ernstige obstipatie
07-03-2014

Questran-A (colestyramine)

Ongeveer 4 jaar geleden is bij mij een carcinoid geconstateerd.Tot vorig jaar oktober geen last, daarna gedurende 5 maanden diarree gepaard gaande met heftige buikkrampen, vooral gedurende de nacht. Door de arts werd mij Questran a voorgeschreven op eigen verzoek hetgeen wel verlichting gaf, maar de problemen bleven. Door de specialist werd mij toen movicolon voorgeschreve[lees meer...]n, dit gaf ook verlichting maar de problemen bleven wederom. Sinds kort heb ik zelf een combinatie uitgeprobeerd van 1 zakje movicolon (17,5 gram) en 2 zakjes questran (4 gram) per dag, s' morgens 1 zakje questran, s'middags 1 zakje movicolon en s'avonds na de maaltijd wederom 1 zakje questran a. Vanaf de eerste dag, dat ik deze combinatie toepas zijn al mijn problemen praktisch voorbij en is kwaliteit van mijn leven met zeker 75% verbeterd. Questran a is voor mij een geweldig middel, alleen jammer dat ik via via op de patienten vereniging heb moeten horen hoe effectief dit werkt ook bij mensen met dezelfde problemen en dezelfde ziekte. Deze site heeft mij ook geholpen, om een oplossing te zoeken.
30-07-2013

Darmproblemen - diarree

Na jaren sukkelen met dagelijks ernstige diarree en de (onterechte, althans nietszeggende ) diagnose prikkelbare darm, kreeg ik Questran om uit te proberen. Dit hielp vanaf dag 1. Ik ben mijn darmarts nog steeds ontzettend dankbaar, dat hij alles uit de kast haalde om me te helpen. Innemen gaat redelijk goed als je de poeders oplost in spa rood of ander bubbelwater. Maa[lees meer...]kt het net iets minder smerig.
16-06-2013

Hoog cholesterol

3x per dag mag ik een kopje 'behangplaksel' in nemen, 'n ander woord heb ik er niet voor. Ik heb vanaf dat ik het in neem nu zo'n 13 jaar heel veel last van obstipatie en er is niets aan te doen. Alle andere cholesterol verlagende middelen heb ik al geprobeerd en de bijwerkingen waren spierpijn soms wel de hele dag, nou dan maar last van obstipatie.
Pagina 1 van 3

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!