ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
18-07-2018

Hoog cholesterol

Al meer dan 20 jaar lipitor geslikt toen de zorgverzekeringen niet meer de lipitor vergoede is de ellende begonnen steeds andere merken heel veel klachten zelfs weer cardioloog bezocht spieren moe gewoon geen fut waar dan ook in nu sinds 2 maanden gestopt met de cholesterolverlager en langzamerhand word ik weer me zo goed als geen spierkrampen meer gewoon door slapen nu wa[lees meer...]t vaker bloed prikken en hopen dat het binnen de perken blijft ik ben erfelijk belast
27-06-2018

06-05-2018

Acromegalie

Mijn colestrol stond veel te hoog .en nu weer goed.ook op je eten letten ,
29-04-2018

Hoog cholesterol

20 jaar lipitor 20 gebruikt tot 2015. Daarna kreeg ik vervangende pillen, wat tot enorme spierpijnen in de benen resulteerde. Huisarts heeft toen opnieuw lipitor voorgeschreven. Apotheek weigert dat. Uiteindelijk bij een Internet apotheek de lipitor kunnen bestellen . Die moet ik zelf betalen, ca, € 10 per maand. Dus € 120 per jaar. Maar de spierpijnen zijn nu over. [lees meer...]En dat is het mij wel waard. Hoe een zorgverzekeraar te bewegen om dit medicijn te vergoeden ? Atorvastatine van Pfizer (dit zou de lipitor moeten vervangen, maar geeft bijwerkingen) wordt wel vergoed. Is ook even duur.
06-01-2018

Lipitor (atorvastatine)

Vanwege de kosten niet meer geleverd. Ook al ik ze zelf betalen
06-08-2017

Hoog cholesterol

Na overstap op ander merk atorvastatine bleek dat de lipitor variant overmatige jeuk aan benen en waarneembare spierverslapping veroorzaakte. Naar alle waarschijnlijkheid veroorzaakt door de hulpstoffen van de capsules. Overigens veroorzaakte ook het gebruik van panatol dezelfde verschijnselen. Zelfde stof gebruikt in het omhulsel?
13-04-2017

Hoog cholesterol

Door huisarts en apotheek worden er steeds andere medicijnen voorgeschreven, terwijl ik jaren naar specialist ben geweest om uit te zoeken welke tabletten het beste werken! Vraag om weer lipitor te krijgen wordt door huisarts alleen voorgeschreven als voorkeur voor Pfizer. Apotheek wil dan geen Pfizer geven!! Bijwerking is lichte spierpijn te verwaarlozen met de andere me[lees meer...]rken, die op de markt zijn gekomen
19-02-2017

Hoog cholesterol

waarom gekregen: kreeg deze lipitor als middel samen met bloeddrukverlagers en bloedverdunners om een familie kwaal te verhelpen en er tevens voor te zorgen dat ik geen dichtslibbende aders zou gaan krijgen... 3 jaar in gebruik begon ik problemen te krijgen in mijn onderrug en benen en na nu bleek dat dit waarschijnlijk is toe te schrijven aan dit middel. heb 2 operatie's [lees meer...]aan rug gehad, maar was niks te vinden wat mijn klachten kon veroorzaken en heb ook nog eens mijn werk 2 keer veranderd, omdat ik met mijn klachten niet meer kon doen wat ik deed, na veel dokters etc zijn ik en mijn huisarts maar eens gaan zoeken op internet en toen kwamen we de klachtenregen over lipitor tegen en zijn we sinds 3 febr 2017 gestopt met dit middel en na 2 weken merk ik al veel verandering, maar mijn huisarts wil nog een paar maanden wachten voordat hij een conclusie neemt, maar ik baal ervan dat dit niet eerder is gestopt, want heb 9 jaar van mijn leven verkloot dankzij dit middel...
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!