ISO 27001

08-10-2018

Werkt prima. Bracht cholesterol flink (50%) omlaag
01-10-2018

Cholesterol

5 mg crestor 29.81 de 30 stuks 10 mg crestor 54.27 de 30 stuks 20 mg 82.91 de 30 stuks. krankzinnige prijzen voor een pil waar een probleem bij verzonnen is. Gesprek met mijn apotheker over de generiek. Wanneer er aantoonbaar iets anders is gebruikt dat te veel bijwerkingen geeft dan mag je terug naar de crestor mits op recept. Dan komt bizarre: elk jaar onderhandel[lees meer...]d de zorgverzekeraars met de apotheek. wanneer hij van die klanten heeft die persé dat duurdere medicijn moeten krijgen wordt dat in zijn onderhandeling mee genomen en wordt hij echt niet beloond. Meer dan van de gekke, hij is uitsluitend tussen persoon en heeft niets te maken met wat voorgeschreven wordt. hij wordt er wel op afgerekend. Denk maar niet dat de apotheek hier gelukkig mee is, en dat wij allemaal altijd het beste van het beste willen is logies maar niet altijd redelijk. O ja, die injecties tegen te hoog cholestorol 1 x per 14 dagen injecteren die kost maar 230 euro per injectie.... of te wel 460 per maand.
30-09-2018

Hoog cholesterol

Heb Crestor gebruikt maar krijg het niet meer van de apotheek. Het is te duur.... Toen een goedkoper alternatief Rosuvastatine geprobeerd van Teva; veel bijwerkingen zoals duizeligheid, vermoeidheid en hallucinaties en nachtmerries 's nachts. De internist schreef toen weer Crestor voor maar de apotheek weigert het en wilde weer een goedkoop alternatief geven maar dat he[lees meer...]b ík geweigerd. Op mijn vraag waarom ik de Crestor niet krijg zeiden ze dat de intrnist "graag" op het recept had geschreven en dat was volgens de apotheker een verzoek en geen medische noodzaak!! Kennelijk moet men met de koevoet werken! Een grote schande dat de patient hieraan is overgeleverd. Voorlasnog gebruik ik dus niks.
10-09-2018

Crestor (rosuvastatine)

preventief gekregen. sinds april 2018 ben ik gestopt en zie wel wat mijn cholestorol doet. ik heb geen te hoog cholestorol.
06-08-2018

Angina pectoris

Volgens mij een goed werkend middel, dat nu ineens door een generiek cholesterolverlagend middel moet worden vervangen omdat er een nieuwe apotheek is gekomen! Een vreemde zaak; indien ik perse Crestor wil gebruiken moet ik het zelf maar betalen......... Al eens eerder noodgedwongen overgestapt, dat was geen succes en cardioloog heeft opnieuw gemeld dat Crestor HET produc[lees meer...]t is. Dus opnieuw in de slag met de medici of met name de apotheker, pas bij klachten met het generieke middel kan ik weer terug naar Crestor.
16-07-2018

Hoog cholesterol

Dit medicijn heeft altijd goed verwerkt. Op 16/7 te horen gekregen van de apotheker, dat ik eerst 3 maanden het goedkopere en voor de apotheker meer winstgevende alternatief rosuvastatine moet gebruiken voor ik kan protesteren, dat ik van dat medicijn bijwerkingen ondervind, die niet prettig zijn. Wie in godsnaam is een apotheker, die bepaalt wat ik wel of niet kan gebrui[lees meer...]ken zonder bijwerkingen. Wat denkt zo'n apotheker wel. Hij of zij kan niet beschikken over mijn lichaamsfuncties. En dus heb ik geweigerd om dat ander middel verder te gebruiken. De apotheker in kwestie is van de apotheek (..) in Zoetermeer.
04-07-2018

Cholesterol

Gebruik dit medicijn al 10 jaar tot volle tevredenheid, zonder bijwerkingen.
27-06-2018

Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!