This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

24-07-2015
Vrouw, 61 jaar

Artrose

Ben nierdonor en cholesterol te hoog. Dus tabletten ervoor. Sinds 10 jaar plak ik al Duragesic 50 mg tegen de poly-artrose. Heb geen enkele bijwerking, dus voor mij een goed medicijn.
21-06-2015
Man, 63 jaar

Aderverkalking

Heb in theorie nog pakweg 3 / 4 jaar voordat hoofdaders hersenen ook afgesloten is. Zocht daarom naar deskundige die kan verklaren waarom mijn lijf dit zo extreem aanmaakt. Heel verhaal dat ik jullie zal besparen maar uiteindelijk is verlagen van cholesterol het wonder. ( meningen zijn mega verschillend tussen hoog cholesterol is juist GEZOND en hoe lager hoe beter.) Sl[lees meer...]ik al 3 maanden Crestor 5 mg om op te bouwen. Na aanloop spierpijn en hoofdpijn ( erg fijn als je al een bijzondere vorm Clusterhoofdpijn hebt) en de rest wilde de specialist dat ondanks in geweldige waarden heb toch nog lager. ( ja de Amerikanen hebben bedacht onder de 2 dus moeten Nederland dat ook) dus op naar de Crestor 10mg. Geweldig!! Doodmoe naar bed. Halfuurtje geslapen. De nacht verder: kopje thee, computer e.d. Overdag geprobeerd te slapen, lukte totaal niet. Volgende nacht zelfde verhaal. Afgelopen nacht wel te bed, en de "dromen=nachtmerrie durf ik niemand toe te wensen!! Spierpijn, rusteloos in de kop, pijn in lijf. duizelig. HOOFDPIJN, misselijk Auto rijden, ben gevaar op de weg. Werk doen... niet verantwoord. Zie slechter, pak vaak dingen mis, (handig met glas) of te wel een geweldig middel Crestor. En U BENT BEKEND MET FEIT DAT NA PAKWEG 4 JAAR SLIKKEN VAN STATINES U 1 OP DE 255 ( TWEE HONDERD VIJF EN VIJFTIG MENSEN!!) GROTE KANS HEBT OP SUIKERZIEKTE!! Leve de statines. De pil van Dior... volgens mij heet dat nu CRESTOR. O ja, de nadelen heb je direct, de werking over aantal jaren wat cholesterol betreft. Waarom slikken we die rotzooi allemaal en doe we braaf wat de farmaceutische bedrijven in de Den Haag voorelkaar kregen aan protocollen die de medici MOETEN volgens anders worden ze gekort.
18-06-2015
Man, 68 jaar

Cholesterol

bevalt erg goed en niet zoveel spier afname en krampen
25-04-2015
Man, 72 jaar

Hartfalen

17-04-2015
Vrouw, 57 jaar

Hoog cholesterol

Ik gebruik al verschillende jaren crestor, eerst crestor 10 en daarna 20. Ik neem ze voor ik ga slapen, zodat ik het onaangename gevoel in mijn spieren niet te veel gewaar word. Soms word ik wel eens wakker van krampen, ik probeer overdag dan ook veel water te drinken om dit te voorkomen. Ik neem ook regelmatig Magnesium. Mijn cholesterol blijft wel onder controle, maar t[lees meer...]och vraag ik mij af of ik met de pillen moet doorgaan als je hoort waartoe die allemaal kunnen leiden.
18-02-2015
Man, 71 jaar

Cholesterol

Ik heb meegedaan met een test voor dit middel en hiervoor 2 jaar crestor 40 mg geslikt. Een half jaar na de start van de test waarschuwde de directeur voor de risico's van crestor 40 het middel mocht alleen onder streng medisch toezicht worden voorgeschreven aan patienten met een familair veel te hoog cholestorol als lagere doseringen niet werkten. Deze risico's werden ni[lees meer...]et aan mij meegedeeld. Kort na het stoppen van de test kreeg ik enorme spierpijn. Ik kon bijna niets meer. Ik heb 3 jaar prednison geslikt. De klachten zijn nooit helemaal verdwenen. Ook is neuropatie vastgesteld door de specialist. Dit is een bijwerking volgens de bijsluiter. Laatst heb ik ook bij de bijwerkingen gelezen dat reumatische spierontstekingen ook na het stoppen met het middel nog kunnen ontstaan. Zowel de uitvoerder van de test als Astrazeneca nemen geen enkele verantwoording voor mijn klachten. Ik voel me misbruikt en al afval weggegooid.
11-02-2015
Vrouw, 53 jaar

Hartinfarct

Nadat ik in september vorig jaar een hart stilstand heb gehad, kreeg ik Crestor voorgeschreven, niet omdat mijn cholesterol te hoog was maar uit voorzorg.Na het ong 4 maanden dagelijks gebruikt te hebben werd ik ziek, na bloedonderzoek bleek mijn leverwaarde's ipv 35 te zijn op 1400 te zitten!!! echt niet goed dus. De Internist besloot om mij direct met Crestor te laten st[lees meer...]oppen, zo ook met Lisinopril. Hij zei dat hij op de hoogte was van deze bijwerking , de Cardioloog helaas niet. vandaag de uitslag gekregen. gelukkig zitten mijn waardes nu op 40, dus bijna normaal. En ik mag absoluut geen Cholesterol verlagers meer.
09-02-2015
Man, 64 jaar

Hoog cholesterol

Met dit medicijn en ook alle andere cholesterol verlagers heb ik ontzettend veel last van heftig dromen en regelmatig gewrichtspijn in mijn voeten en handen
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (672) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (336) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely