ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-02-2018

Angina pectoris

Geen bijwerkingen. In het begin veel spierkrampen. Ik neem nu elke dag een Q10 capsule 30 Mg. erbij (handverkoop) en dan heb ik nergens last van. Toen ik dat laatst een paar weken niet deed, (zijn duur dus ik vond het de moeite waard te proberen zonder) kreeg ik mijn onwijze spierkrampen weer terug. Voor mij het bewijs dat dit supplement voor mij een voorwaarde is om Crest[lees meer...]or te kunnen gebruiken. Ik loop nu 3x per week 25 km, probleemloos!
07-02-2018

Cholesterol

Chlorestorol
04-02-2018

28-01-2018

Aderverkalking

Wat een gruwel dit medicijn. Spierkrampen in linker been zo erg, dat lopen nog maar 200 meter is i.p.v. 5 kilometer of meer. Daarnaast gevoelloze rechter arm. Kortom: kwaliteit van leven nul!
28-01-2018

Cholesterol

Vanwege 3 herseninfarcten, lang geleden, iets te hoog cholestorol en diabetes2, 7 jaar geleden voorgeschreven: 20 mg. Een paar keer gestopt vanwege ongemakken. Uiteindelijk teruggebracht naar 5 mg. Wat heb ik toch, dacht ik... Zou ik een spierziekte hebben? Op zoek naar een rollator... Moeite met slikken, verslikken, onhoudbare hoestbuien, psoreasis explosies, ove[lees meer...]ral jeuk, met moeite kunnen voortbewegen vanwege stijve, tintelende ledematen, heftige spierpijnen, zenuwpijnen. Van actief, veel bewegende (ik rook niet, drink geen alcohol, eet gezond, weinig tot geen vetten) vrouw veranderd naar wrak. Op eigen initiatief eind juli 2017 gestopt met crestor en waande me een paar weken later in de hemel. Wat een fantastische ervaring om weer zonder pijnen en ongemakken te kunnen/mogen leven! Voelde me herboren! Dit euforisch gevoel heeft 5 mnd geduurd. (Totlaal Cholestorolwaarde was 2,6) Tot huisarts mij een ander middel voorschreef om het 15 dagen uit te proberen. Atorvastatine. Ellende weer begonnen.
06-01-2018

Crestor (rosuvastatine)

Mijn cholesterol is familiaal te hoog. Ik heb jaren Lipitor 20 mg gebruikt zonder bijwerkingen. Moest overgaan op ander medicijn: werd niet meer geleverd. Van de internist 10 mg Crestor en 10 mg Ezetrol gekregen sinds 2017. Bevalt goed nauwelijks bijwerkingen net zoals mijn zussen zij gebruiken hetzelfde en hebben ook nauwelijks bijwerkingen. Mijn cholesterol was bij de ee[lees meer...]rste meting 5,3. Zonder pillen 10.5. Dus dit werkt voor mij.
30-12-2017

Hoog cholesterol

Hoog cholesterol en na 2 hartinfarcten plus 3 stents.ontwikkelde ik na vier jaar crestor gebruik diabetes typ 2.na moeilijk in te stellen te zijn uiteindelijk na 2 soorten tabletten aan de lantus insuline.bloedsuiker bleef hoog.nu sinds 2mnd gestopt met crestor op eigen initiatief.nu mijn ervaring na het stoppen.mijn bloedsuikers zijn nu goed,aan de lage kant zelfs.over 2 [lees meer...]weken weer controlle van mn bloedsuikers.ben benieuwd wat diabetes verpleegkundige hier van vind.voor mij geen crestor meer,dan maar hoog cholesterol.
18-12-2017

Hoog cholesterol

Op aanraden van de huisarts het gebruik van Crestor 40 mg per dag i.v.m. slecht cholesterol van 3,4. Daarvoor gebruikte ik atorvastine (40 mg). Ik heb een lichte schildklierafwijking (werkt te langzaam. Ik slik het medicijn Levothjyroxine 100 ug en 25 ug. Op internet las ik dat Crestor niet goed is voor schildklierafwijkingen. Mijn klachten zijn: maagpijn en weinig[lees meer...] eetlust. Ik wil dus stoppen met dit medicijn en weer Atorvastine gebruiken. Volgens de huisarts zou Crestor minder ?? bijwerkingen hebben
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!