ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

16-07-2018

Hoog cholesterol

Dit medicijn heeft altijd goed verwerkt. Op 16/7 te horen gekregen van de apotheker, dat ik eerst 3 maanden het goedkopere en voor de apotheker meer winstgevende alternatief rosuvastatine moet gebruiken voor ik kan protesteren, dat ik van dat medicijn bijwerkingen ondervind, die niet prettig zijn. Wie in godsnaam is een apotheker, die bepaalt wat ik wel of niet kan gebrui[lees meer...]ken zonder bijwerkingen. Wat denkt zo'n apotheker wel. Hij of zij kan niet beschikken over mijn lichaamsfuncties. En dus heb ik geweigerd om dat ander middel verder te gebruiken. De apotheker in kwestie is van de apotheek (..) in Zoetermeer.
04-07-2018

Cholesterol

Gebruik dit medicijn al 10 jaar tot volle tevredenheid, zonder bijwerkingen.
27-06-2018

20-06-2018

Cholesterol

crestor is voor mij het juiste medicijn doordat deze weinig bijwerkingen geeft. De goedkopere soorten waar ik meerdere van heb gehad , geven allemaal veel bijwerkingen in de vorm van spierpijn en verlies van energie
13-06-2018

Hartinfarct

Na veel rotzooi geslikt te hebben aan de crestor. hoge dosis, veel ellende, afgebouwd naar 5 mg, werkt en de bijwerkingen ook. Bij apotheek stond geregistreerd uitsluitend echte crestor. stonk er in en kreeg alternatief. had niet in de gaten dat andere waren en veel krampen, benauwd etc etc. tot ik met motor en al omviel door een kramp op verkeerde moment. Heeft me veel g[lees meer...]eld gekost, reparatie, niet kunnen werken ( ZZP) revalidatie e.d. weer terug op de crestor werd ik een zombi. geen poot voor de ander, alles wat je in bijsluiter leest in kwadraad. en dat na 8 jaar crestor slikken en 1,5 mnd die andere troep. Nu op dringend advies van cardioloog gestopt. over paar weken praten we verder, eerst die watte uit mijn kop zien te krijgen en die troep uit mijn lijf. Hoop dat de zorgverzekeraar een paar dubbeltjes heeft bespaard die 1,5 mnd. Koste mij iets meer... pakweg 1000 euro. product zou levensverlengend moeten zijn, helaas is levens verpestend. Te veel bijwerkingen. Volgens mijn arts: op de 50 mensen, werkt het bij 10 en de rest heeft alleen maar de spierkrampen e.d.
11-06-2018

Hartinfarct

Neem Crestor A.u.b. Geen andere in het begin viel het tegen maar nu verlossend alleen de verzekering vergoed het niet meer Heb nu een ander middel. Hou nu vocht vast spierpijn het merk TEVA maar betaal nu zelf de Crestor de apotheker beslist niet een cardioloog of huisarts als de apotheker vind dat het niet gegrond is mag hij die medicijnen weigeren .dus als ik probleme[lees meer...]n krijg mag mijn vrouw geld innen bij de apotheker want die vond dit niet erg genoeg SCHANDE
18-05-2018

Crestor (rosuvastatine)

Ik heb meegedaan met een m medicijntest een daarvoor 2 jaar creatie 40mg geslikt. Eventuele lichte bijwerkingen zouden direct na het stoppen van het middel over zijn. Na de test had ik wat lichte klachten. Deze gingen niet over maar werden steeds erger en na een paar maanden kon ik bijna niets meer en deed alles pijn. Ik kreeg prednison tegen spierreuma. Dat hielp enigszin[lees meer...]s. Na 3 jaar de prednison afgebouwd. Ik bleef wel last houden van spierpijn en tintelende handen en voeten (neuropathie). Deze klachten worden langzaam erger en ik ga steeds moeilijker lopen. Van de leverancier van het middel geen enkele medewerking. Ik word als gebruikt proefkonijn afgedankt. Voor de test was ik kerngezond, deed ik veel aan sport en liep regelmatig een halve marathon na de test kan ik niets meer.
18-04-2018

Hoog cholesterol

Door het gebruik van Crestor is mijn hoog cholesterol helemaal normaal.
Pagina 1 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!