ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
11-01-2019

Hoog cholesterol

ernstige depressie en psychose vermoeidheid spierzwakte hoofdpijn alle jaren sinds ik crestor gebruik. sinds stop crestor geen last meer. Nu omdat lipiden weer afwijkend zijn start crestor resultaat hoofdpijn vermoeidheid prikkelbaar en depressie. Wat een rot medicijn
21-12-2018

Hoog cholesterol

In het begin ging het goed, mijn cholesterol was gezakt Maar de laatste 2 jaar ging het mis, zakte zomaar door mijn benen. Of met lopen steeds struikelen heeft mij 2 kapotte kniebanden gegeven. Heb wat blauwe plekken gehad en pijn. Kreeg verdikte bulten op mijn armen en Dacht het zijn spieren. Nee hoor Kreeg ze van Crestor. Moest van de specialist stoppen met cres[lees meer...]tor. Binnen een maand waren die bulten weg en ben niet meer gevallen heb meer ernstige bijwerkingen en die kan ik niet bewijzen. ( Heb hartinfarct gehad ) heb F.H.
08-12-2018

Hoog cholesterol

vanaf begin statines geslikt. Zo'n 30 jaar. Totaal cholesterol was 14.75 (familiair FHG) via zocor, lipitor en crestor (40 mg) uitgekomen op 5.5. Allemaal zonder bijwerkingen, maar crestor is het meest effectief. Met ezetrol 10mg erbij op 4.2. Nu na ontdekking beginnend diabetes2 metformine 500 erbij en totaal chol ging nog verder naar beneden, nu 3.2. En dat is het nu [lees meer...]al een paar jaar. Totaal geen bijwerkingen, zeer tevreden.
18-11-2018

Aortaklep aandoening

In oktober 2007 voor het eerst vervanging van de aortaklep, In augustus 2015 door een bacterie infectie in het bloed voor een tweede maal een nieuwe aortaklep en een pacemaker. In augustus 2018 van de internist moeten stoppen met Crestor. Sindsdien zijn langzamerhand alle klachten verdwenen. Ik mag nu voor de rest van mijn leven geen enkele statine meer gebruiken.
08-10-2018

Werkt prima. Bracht cholesterol flink (50%) omlaag
01-10-2018

Cholesterol

5 mg crestor 29.81 de 30 stuks 10 mg crestor 54.27 de 30 stuks 20 mg 82.91 de 30 stuks. krankzinnige prijzen voor een pil waar een probleem bij verzonnen is. Gesprek met mijn apotheker over de generiek. Wanneer er aantoonbaar iets anders is gebruikt dat te veel bijwerkingen geeft dan mag je terug naar de crestor mits op recept. Dan komt bizarre: elk jaar onderhandel[lees meer...]d de zorgverzekeraars met de apotheek. wanneer hij van die klanten heeft die persé dat duurdere medicijn moeten krijgen wordt dat in zijn onderhandeling mee genomen en wordt hij echt niet beloond. Meer dan van de gekke, hij is uitsluitend tussen persoon en heeft niets te maken met wat voorgeschreven wordt. hij wordt er wel op afgerekend. Denk maar niet dat de apotheek hier gelukkig mee is, en dat wij allemaal altijd het beste van het beste willen is logies maar niet altijd redelijk. O ja, die injecties tegen te hoog cholestorol 1 x per 14 dagen injecteren die kost maar 230 euro per injectie.... of te wel 460 per maand.
30-09-2018

Hoog cholesterol

Heb Crestor gebruikt maar krijg het niet meer van de apotheek. Het is te duur.... Toen een goedkoper alternatief Rosuvastatine geprobeerd van Teva; veel bijwerkingen zoals duizeligheid, vermoeidheid en hallucinaties en nachtmerries 's nachts. De internist schreef toen weer Crestor voor maar de apotheek weigert het en wilde weer een goedkoop alternatief geven maar dat he[lees meer...]b ík geweigerd. Op mijn vraag waarom ik de Crestor niet krijg zeiden ze dat de intrnist "graag" op het recept had geschreven en dat was volgens de apotheker een verzoek en geen medische noodzaak!! Kennelijk moet men met de koevoet werken! Een grote schande dat de patient hieraan is overgeleverd. Voorlasnog gebruik ik dus niks.
10-09-2018

Crestor (rosuvastatine)

preventief gekregen. sinds april 2018 ben ik gestopt en zie wel wat mijn cholestorol doet. ik heb geen te hoog cholestorol.
Pagina 1 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!