Dexamethason Injecties/ T...

Allergie (3 meningen)
Reuma (2 meningen)
Ziekte van Kahler (2 meningen)
Hersentumor (2 meningen)
MS (multiple sclerose) (1 mening)
COPD (1 mening)

30-07-2013 | Vrouw | 26
Borstkanker

08-05-2013 | Vrouw | 62
dexamethason
Half april 2013 viel in een paar uur tijd mijn gehoor grotendeels weg. Tien jaar geleden gebeurde datzelfde, en ik heb de gegevens over medicatie die ik toen nodig gehad had (en niet kreeg) altijd bewaard. Ik wist nu dus dat ik snel (binnen 24 uur) prednisolon of iets dergelijks in een flinke dosis nodig had. Huisartsenpost gaf me Dexamethason, en de volgende ochtend was m[lees meer...]ijn gehoor weer normaal. Een duidelijke bijwerking was: rood en warm en opgezet gezicht 36 uur na inname van de eerste 4mg. Dat duurde misschien 2 etmalen. Verder begon ik me na 36 uur ook emotioneel labiel te voelen, en doodmoe. Dat (labiel en doodmoe) heeft wel een week of twee voort geduurd. Mijn gehoor was wel gered.

22-09-2012 | Man | 51
dexamethason
Na opreden van hevige pijnklachten na een atroscopie kreeg ik dit middel door de huisarts voorgeschreven als stootkuur. Het middel heeft ervoor gezorgd dat de pijn klachten zijn afgenomen maar ik was blij dat de vijfdaagse kuur voorbij was. Het middel zorgde bij mij voor een onrustig gevoel en slapeloosheid. Was na 4 uur slaap al weer klaar wakker. Heb de hele week geen au[lees meer...]to gereden omdat ik mezelf dat niet toe vertrouwde was net of ik van de wereld was door dit spul

26-07-2012 | Vrouw | 63
Duizeligheid
Ik gebruik dit middel tijdens chemo en bestraling. Bedoeling is om misselijkheid te voorkomen en het dient als ontstekeningsremmer. Aan deze beide doelen zal het zeker wel beantwoorden. Dit middel geeft bij mij onrustgevoelens, ik slaap, zelf met een slaapil nog maar 3 uur per nacht. Daarnaast last van duizeligheid en druk in het hoofd en achter mijn linker oog. Ik h[lees meer...]eb het vermoeden dat ik vooral door het slaaptekort en de onrust weinig baat heb gehad bij het gebruik van Dexamethason.

04-08-2011 | Man | 42
Khaler
Medisijn koste me bijna mijn leven. zeer verward, medisijn vergiftiging, niet meer weten of ik iets gedaan had of niet, kan me 5 mnd niet meer herinneren van mijn leven. werd vaak kwaad, had waan ideeen etc. ben nog niet herstelt

21-08-2010 | Vrouw
Allergische reactie onderdrukken
heb al snel last gekregen van een opgeblazen gezicht. ondanks een dieet kom ik nu aan. en aangezien ik 20 kilo in totaal al ben verloren krijg ik door mijn dikke hoofd daar geen posistieve opmerkingen over. verder heb ik enorm veel last van overmatig transpireren in mijn gezicht, hals en haar. ik wil absoluut van dit middel af. de bijwerkingen zijn mij te groot ten opzicht[lees meer...]e van het voordeel.

11-04-2010 | Vrouw
Radio therapie

15-12-2009 | Vrouw
Chronische urticaria + reumatische klachten

13-12-2009 | Vrouw
Chemokuur
Ik moest het gebruiken om de chemokuur te kunnen verdragen. De dag voor tijdens en een aantal dagen afbouwend na het infuus. Ik hield vochtvast, 5 kilo aangekomen in totaal (ook van chemo). Tevens kon ik niet slapen. Dit laatste werkte nog een week door en ook had ik na gestopt te zijn vreet aanvallen. Mijn stemming was tijdens inname goed. Waardoor ik ook makkelijker de [lees meer...]chemo ontving. Echt een pepmiddel.

16-11-2009 | Man
Pseudokroep
dit medicijn gebruikt voor mijn zoontje van 11 maanden tegen pseudokroep. Zeer effectief en mijn zoontje had het direct minder benauwd. in eerste instantie pillen gekregen, maar later vloeibare vorm die ik mbv spuitje oraal kon toedienen. Veel makkelijker!

22-10-2009 | Vrouw
Hersen tumor graad 4
slik dit sinds 6 maanden. ben erg misselijk, veel eten, 15 kilo erbij!! cuscher-syndroom (Vollemaan-toet) slaaploosheid,

23-05-2009 | Man
Ziekte van Kahler