Aurorix

moclobemide

31-10-2017

Aurorix (moclobemide)

enkele soorten geprobeerd en moclobemide werk goed. Mijn bijwerkingen: warrigheid, stoned gevoel, potentieverhogend, eetlustopwekkend, lichte verandering van geluid en kleuren. De meeste bijwerkingen zijn zelfs prettig. ik voel me weer wat beter in mijn vel.
27-02-2015

Bipolaire stoornis

Na jaren een lange lijst van medicijnen te hebben afgewerkt uiteindelijk bij Aurorix uitgekomen. Mijn behandelaar wou eerst een klassieke mao-remmer voorschrijven, maar zelf wou ik eerst Aurorix uitproberen, omdat daarvoor geen strikte dieeteisen gelden. Het medicijn werkt goed. Helemaal perfect is het niet, maar de hele zware depressies blijven gelukkig nu uit. Grootste[lees meer...] voordelen zijn de weinige bijwerkingen. Het grootste probleem is het moeizaam in kunnen slapen. Het voor 15.00 uur innemen van de medicijen help enigzins in combinatie met 5 mg melatonine voor het slapengaan. Gelukkig bij dit medicijn geen last van gewichtstoename, sloomheid, trillen etc. Ik heb juist iets meer energie. Wel lichte problemen met mijn geheugen. Wel oppassen dat je niet teveel kaas etc. eet (officieel zijn er geen dieetvoorschriften). Bij het teveel eten van voedsel dat op de lijst van de klassieke mao-remmers staat kan ik vaak niet slapen, stijgt mijn lichaamstemperatuur en begin ik erg te zweten. Al met al ben ik er erg blij mee. Na jaren een medicijn gevonden dat en werkt en weinig bijwerkingen kent.
23-05-2013

Aurorix (moclobemide)

ik heb sedfert ik 13 maal onder zware narcoze ben gebracht geweest last van paniekstoornissen. Nu heb ik al veel middelen geprobeert maar niets lijkt te helpen ik verdraag niet goed ad reageer er anders op nu heb ik aurorix gekregen van de dokter hij had me proberen op 300 mg te krijgen maar is niet gelukt. Nu vraag ik me af of 150 mg me zal helpen oo durf ik nergens no[lees meer...]g alleen naar toe geen :.( zou aurorix me er tegen helpen ? vele groetjes belle
12-01-2012

Aurorix (moclobemide)

Heel veel gehad aan dit medicijn. Helaas werd naarmate ik het langer slikte de werking steeds minder en de laatste 2 jaar dat ik het slikte kreeg ik er nog een andere AD bij. Nadat ik, sinds jaren, weer een flinke depressie kreeg werd ik over gezet naar een andere ad.
30-08-2011

Aurorix (moclobemide)

Update, ben van Hyperiplant afgestapt na 5 weken. Na een hoopvolle start zakte ik na 3e week zover weg dat ik met mijn huisarts besloten heb direkt terug te stappen op Aurorix. Aurorix is een prima middel met weinig bijwerkingen, enige punt met dit middel is dat ik wat meer stemminswisselingen ervoer. Al vanaf begin gebruik hier last van.Misschien ligt dit aan de hoogte [lees meer...]van mijn dosis. Of ligt er een andere reden aan ten grondslag. De komende twee weken dus weer opbouwen, mocht ik toch wat last houden van de bijwerkingen dan stap ik terug op Sertraline.
09-08-2011

Depressie/onrust

Na gestopt te zijn met Sertraline ben ik overgestapt op Aurorix (Moclomebide), dit middel hielp goed tegen de depressie en nog belangrijker je had geen libido verlies.Met behulp van dit middel kon ik de draad weer oppakken. OP 21/07/11 ben ik overgestapt op hyperiplant, de reden hiervoor was dat ik bij het gebruik van Aurorix mijn stemming niet helemaal stabiel kreeg en i[lees meer...]k wat geprikkelder bleef en soms een hallucinatie had. Kortom een goed middel maar de bijwerking en vond ik vervelend
19-02-2011

Add

mijn zoon gebreukt 2 keer 150 mg voor add hij kan zig goed consetreeren op school en niet meer druk in zijn hoof dus werkt goed
12-12-2010

Uitputtingsdepressie en burn-out

-in mindere mate inzinkingen en depressieve gevoelens. -nog steeds zelfmoordgedachten -ik voel me nog steeds nutteloos
10-11-2010
Man

Aurorix (moclobemide)

Gebruik het middel nu 6 weken, heb geen last van depressies en angstaanvallen meer. Echter mijn stemming is nog niet stabiel, ben vooral behoorlijk geprikkeld en kan dus vaak niet goed relativeren.Iets wat ik met Setraline niet had. Het grote voordeel t.o.v. alle andere AD(met in mindere mate Setraline) is dat dit medicijn GEEN libido killer is.Iets wat een heleboel mens[lees meer...]en niet weten, en wat vaak het vertrouwen in een AD ondermijnt.Het verbaasd mijn dan ook dan dit middel niet zo bekend is. Zal misschien vanwege de dosering en dus de kosten zijn dat dit middel niet in eerste instantie wordt voorgeschreven.
24-04-2010
Man

Add

het helpt goed
16-03-2010

Anti-Depresiva

Verslavend effect, Verergering van zelfmoord gedachten...
12-01-2010

Neerslachtigheid

goeie medicatie je hebt gewoon nog een libido en weinig bijwerkingen verder

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum