mening

Sipralexa

escitalopram

Bij  PsychoseX

Postnatale depressie (1 mening)

10-09-2016

Sipralexa (escitalopram)
Psychose

Jaren geleden ben ik begonnen op aanraden van mijn psychiater met Sypralexa.. door eerst andere medicijnen te gebruiken die niet hielpen, is hij overgeschakeld op dit medicijn. Heb ook alle nevenwerkingen dienen te doorlopen, zoals diarree, gewichtstoename, slapeloosheid, nerveussiteit 's nachts in de benen .. en noem maar op. Heb geprobeerd om te verminderen na een zeer l[lees meer...]ange tijd, maar herviel helemaal in een hoopje ellende, dan geprobeerd om om de dag te minderen en dan weer 10mg te nemen, ook weer het zelfde resultaat. Nu wil ik heel graag ermee stoppen, omdat mijn gevoelens zo erg afgevlakt zijn dat ik totaal geen enkel gevoel of emotie ervaar die mij nog plezier in het leven brengt. Ik wil heel erg graag terug ' leven' voor dat het helemaal om zeep is gegaan, en weer mens zijn met mijn gevoelens en emoties die weer normaal functioneren.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum