Zoloft

sertraline

Bij  AngstX

10-10-2017

Zoloft (sertraline)

Gebruik het nu 2 weken bijwerkingen vallen mee, alleen veel last van oorsuizen. Hoop dat dit overgaat,om gek van te worden. Kan nog niet zeggen of dit werkt voor mijn angststoornis.
06-10-2012

Zoloft (sertraline)

hallo mensen, ik gebruik dit middel nu zo rond de 5-6 maanden. het medicijn helpt me vooral wat rustiger in mijn hoofd te houden en de angstoornis wat te dimmen. qua bijwerkingen heb ik nu ook bijna geen problemen. ik kom ook niet echt aan in gewicht. maar kan het zijn dat ik af en toe op bepaalde plaatsen wat vocht vasthoud? ook in gezicht bijv?
26-05-2012

Zoloft (sertraline)

Mijn psychiater gaf me 2 tabletten 's ochtends en 2 's avonds van 50mg, ik vond dat nogal veel, is er een soortgelijk medicijn dat dit medicijn kan vervangen en dat minder sterk is zodat ik er niet gewend aan raak. Alvast bedankt
05-01-2010
Vrouw

Zoloft (sertraline)

De eerste 3 weken erg veel bijwerkingen: duizelig, zweten, zenuwtintelingen, spieren die ongecontroleerd samentrekken. Nu na 2,5 jaar nog een aantal bijwerkingen: 10 kilo aangekomen (maar kan ook zijn doordat ik geen stress meer heb en gelukkig ben), ernstig knarsentanden zowel overdag en 's nachts, af en toe maagklachten.

Thyrax Duotab (845) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (525) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (489) - Antibiotica - penicillines breedspectrum