Sarotex

Hoofdpijn (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)

17-07-2012

Depressief

Neem al jaren dit middel tegen zogeheten winterdepressie. Nu sta ik op 75mg wel zomer maar wegens te weinig zon. Slik ik wat meer. Het werkt over het algemeen prima. Nu naar 35 kilo lichter te zijn. Hou ik zeker mijn gewicht in de gaten. Iedere kilo eraan is 1 teveel
28-02-2012

Sarotex (amitriptyline)

Endelijk 1 die helpt. Ik kwam makkelijker uit bed en het wandelen lukte nu wel. Ben wel enorm aangekomen. Na 2 weken op bloedspiegel te zijn, kreeg ik zin om de kerstboom op te tuigen. Nog wat meer vooruitgang, maar slaap nog de hele morgen als er nx op de planning staat. Wil er wat af, maar dat mag niet Op 5 februari mag er 25mg af. Mijn schildklier word sinds december '1[lees meer...]0 ook goed behandeld dus zie ik het wel zitten. Maar voordat het mocht werd ik al actiever en sliep ik minder. Na 2 volle weekenden, merk ik dat ik weer langer slaap.
27-02-2012

Sarotex (amitriptyline)

3 jr geleden kreeg mijn man een auto ongeluk en nog steeds ervaren wij daar nare gevolgen van. hij is destijds terecht gekomen in et ziekenhuis op de paaz-afdeling ivm zijn neerslactigheid. deze periode heeft mij de das om gedaan maandenlang klaar staan voor je partner en jezelf opzijschuiven werd mij teveel. toen begonnen met de medicatie ivm overspannenheid. als goed erv[lees meer...]aren wel in combi met zwangerschap 25 kilo aangekomen en nu 11 eraf dus heb er nog 14 teveel door dit middel....ik was al niet dun dus dit it mij wel erg dwars maar dit middel houd mij goed op de been.na de zwangerschap gestopt wat prima ging tot er financiele problemen kwamen wederom nav het ongeluk weer begonnen en nu stop ik pas weer als het hele gezzeur afgelopen is. hopelijk val ik dan ook weer beter af. dat is de naarste bijwerking voor mij en slaperigheid en heel zelden een paniekaanval verder voel ik mij prima en pieker ik stukken minder!!ik kan de dingen beter op zijn beloop laten.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum