Sarotex

Hoofdpijn (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)

07-03-2019

Sarotex (amitriptyline)

Geen brandend gevoel op de tong en in de mond. Geen maagklachten. Sl echts eenmaal per dag innemen. Helaas en onbegrijpelijk uit de handel genomen. Ik vermoed door onbekendheid onder artsen.
03-01-2019

Manisch-depressieve stoornis

slikte eerst Sarotex 100mg, maar ging helaas uit de handel vandaar uit, naar Amitripteline werkte niet vlakte helemaal weg, kreeg ook stem in hoofd, mee afgebouwd en toem clomipranine ook opgebouwd werkte ook niet, en sinds 21 november 2018, venlafaxine 2xdaags 150mg ook dat helpt nog niet.
12-11-2015

Sarotex (amitriptyline)

Sinds zes weken heb ik veel en constante pijn in mijn linker hand en vier vingers. In eerste instantie schreef mijn huisarts Prednison kuur voor en werd daarmee de pijn onderdrukt. Na het beëindigen van de kuur kwam de pijn weer terug. Thans gebruik ik op voorschrift van de huisarts sarotex in afwachting op een verdere onderzoek bij een neuroloog. Maar heb wel mijn twijfel[lees meer...]s t.a.z. het juiste gebruik sarotex voor de oplossing van mijn probleem. Dit gezien de grote bijwerkingen. Gaarne uw mening hieromtrent.
12-09-2012

Sarotex (amitriptyline)

bij hoge dosering, nare bijwerkingen.
17-07-2012

Depressief

Neem al jaren dit middel tegen zogeheten winterdepressie. Nu sta ik op 75mg wel zomer maar wegens te weinig zon. Slik ik wat meer. Het werkt over het algemeen prima. Nu naar 35 kilo lichter te zijn. Hou ik zeker mijn gewicht in de gaten. Iedere kilo eraan is 1 teveel
28-02-2012

Sarotex (amitriptyline)

Endelijk 1 die helpt. Ik kwam makkelijker uit bed en het wandelen lukte nu wel. Ben wel enorm aangekomen. Na 2 weken op bloedspiegel te zijn, kreeg ik zin om de kerstboom op te tuigen. Nog wat meer vooruitgang, maar slaap nog de hele morgen als er nx op de planning staat. Wil er wat af, maar dat mag niet Op 5 februari mag er 25mg af. Mijn schildklier word sinds december '1[lees meer...]0 ook goed behandeld dus zie ik het wel zitten. Maar voordat het mocht werd ik al actiever en sliep ik minder. Na 2 volle weekenden, merk ik dat ik weer langer slaap.
27-02-2012

Sarotex (amitriptyline)

3 jr geleden kreeg mijn man een auto ongeluk en nog steeds ervaren wij daar nare gevolgen van. hij is destijds terecht gekomen in et ziekenhuis op de paaz-afdeling ivm zijn neerslactigheid. deze periode heeft mij de das om gedaan maandenlang klaar staan voor je partner en jezelf opzijschuiven werd mij teveel. toen begonnen met de medicatie ivm overspannenheid. als goed erv[lees meer...]aren wel in combi met zwangerschap 25 kilo aangekomen en nu 11 eraf dus heb er nog 14 teveel door dit middel....ik was al niet dun dus dit it mij wel erg dwars maar dit middel houd mij goed op de been.na de zwangerschap gestopt wat prima ging tot er financiele problemen kwamen wederom nav het ongeluk weer begonnen en nu stop ik pas weer als het hele gezzeur afgelopen is. hopelijk val ik dan ook weer beter af. dat is de naarste bijwerking voor mij en slaperigheid en heel zelden een paniekaanval verder voel ik mij prima en pieker ik stukken minder!!ik kan de dingen beter op zijn beloop laten.
19-01-2012

Sarotex (amitriptyline)

Ik gebruik dit medicijn tegen hevige buikpijn (door spastische darm). Ik gebruik het nu ongeveer 2 maanden en heb wel het idee dat de pijn langzaamaan wat minder wordt. Wel vooral de eerste 3 weken last gehad van heftige bijwerkingen; duizeligheid, zwart voor m'n ogen, beven, bijna flauwvallen (waarschijnlijk doordat m'n bloeddruk daalde door de sarotex). Dit gaat inmiddel[lees meer...]s wel een stuk beter, weinig last meer van.
04-11-2011

Sarotex (amitriptyline)

Dit middel ben ik gestart op 7 okt 2011, toen nog in combinatie met paroxetine (welke versneld afgebouwd werd). Sinds een week meer last van kortademigheid met daarbij drukkend gevoel tussen schouderbladen en op borst, soms ook last van li-arm, li-kaak. Hartslag is oké (regelmatig en krachtig), Bloeddruk licht verhoogd. ECG (nog) niet gemaakt. (extra info: vorig j[lees meer...]aar november hartinfarct gehad als gevolg van een gescheurde kransslagader. 3 stents werden succesvol geplaatst.) Zijn er meer mensen bekend met deze bijwerkingen/verschijnselen.
09-09-2011

Zenuwpijn en fybriomyalgie

Gebruikt voor zenuwpijn. Werkte na een tijdje écht. Weinig last van bijverschijnselen. Alleen wat aangekomen. Mijn leven is er een stuk leuker op geworden.
10-06-2011

Ernstige depressie

27-04-2010
Vrouw

Sarotex (amitriptyline)
Ik heb sarotex niet gekregen voor een depressie maar samen met metoprolol voor chronische hoofdpijnen

sinds ik deze medicijnen slik heb ik in plaats van bijna iedere dag flinke hoofdpijnen nu misschien 2 dagen in de maand hoofdpijn en geen last van bijwerkingen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum