Tryptizol

amitriptyline

Bij  DepressieX

12-09-2018

Tryptizol (amitriptyline)

na enkele jaren "aanklungelen" werd ik opgenomen bij de PAAZ. Het was even zoeken welk medicijn bij mij paste. Uiteindelijk werd mij triptyzol voorgeschreven door de psychiater binnen enkele weken merkte ik verbetering en krabbelde ik weer op. op een gegeven moment voelde ik mij "top ". Ik voelde me goed en ging op eigen houtje afbouwen. Had ik dus niet moeten doen. de de[lees meer...]pressie greep mij opnieuw in de kraag. Ik wilde niet iemand zijn die bij de gratie van pillen kon functioneren. Dit was een proces van acceptatie. Nu denk ik: oke, ik moet een pil om mijn depressies de baas te blijven. Andere mensen nemen medicijnen voor b.v. de bloeddruk of diabetis. en ik dus medicatie om een ndepressie te voorkomen. Het zij zo. dus gewoon accepteren.
04-11-2017

Tryptizol (amitriptyline)

Ik kan al enkele weken niet slapen tgv verkeerstrauma. Ben deze week met Metaslaap en vandaag met Tryptozol begonnen en ik voel mij weer de oude ik worden. Veel relaxer, geen angsten, goed geslapen...
19-02-2014

25-05-2013

Tryptizol (amitriptyline)

meicijn vanwege depressie. Help als ruggesteuntje bij een rouwverwerking
30-01-2012

Tryptizol (amitriptyline)

na 2x overspannen(tegenwoordig heet dit een burn out)te zijn geweest, gebruik ik al zo,n 5 jaar tryptizol en ja zeker zijn er bijwerkingen, hele droge mond, terug trekken van het tandvlees, mijn tandarts zag het gelijk en vroeg mij of ik tryptizol gebruikte, ook heb ik best veel last van hoofdpijn. ik gebruik 150mg per dag en toch werk ik nog steeds 40 uur per week. trypti[lees meer...]zol is mijn redding geweest.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (509) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum