mening

Avandia

rosiglitazon

Diabetes type 1 (5 meningen)
21-09-2012

Avandia (rosiglitazon)
Diabetes type 2

Avandia helpt wel voor het verlagen van de bloedruk, maar maakt gelijk je sexleven kapot. Ik heb Diabetes 2 en slik 4 x 500 mg Metformide en 3 tabl. Glybenclamide. Na 14dagen slikken was ik impotent. Dokter zei, gaat wel over. Dus niet. Na 2 maanden gestopt. Nu is alles weer o.k. Eet nu Becel tegen hoge bloeddruk. Bloeddruk nu: 135/85. Was 155/95. Arts zegt alles uit pr[lees meer...]eventie te doen, maar als een medicijn je leven op z'n kop zet. Neem niet alles aan wat je arts zegt. Vaak is hij geinfecteerd door de medicijnenmaffia en hij moet ook nog 99 miljoen bezuinigen, zodat hij je de goedkoopst mogelijke medicijnen voorschrijft, welke voor een groot gedeelte worden gefabriceerd in India. En als je metformine gebruikt vraag dan om het merk Actavis. Ik heb door Actavis geen diarree meer. Toen ik Sandoz gebruikte moest ik vaak rennen om de wc te halen. Overigens voor een half jaar terug stonden hier wel 10 mannen op die last hadden van impotentie door Avandia. Wordt de site geschoond op verzoek van de fabrikant? (Red; op de site staan alle gegeven meningen mbt Avandia. Wij zijn geheel onafhankelijk, dus schonen niets op verzoek van wie dan ook; zowel positieve als negatieve meningen worden gewoon geplaatst, want dat is juist de kracht van dit platform > de gebruiker kan lezen wat de mening is van andere gebruikers. Mvg, MijnMedicijn )

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum