Ervaringen met Clomid

Vruchtbaarheid (12 meningen)

27-04-2015 | Vrouw | 26
Onvruchtbaarheid vrouw
5 tabletten geslikt 3e dag van de menstruatie t/m de 7e dag Elke dag 1 nam ze in de ochtend bij het ontbijt

04-11-2021 | Vrouw | 27
Onvruchtbaarheid vrouw
Zeer tevreden. Gemoedstoestand werd door gebruik vele malen beter dan voorheen. Meer energie. Verder geen enkele bijwerking en zwangerschap volgde zeer snel

27-06-2021 | Vrouw | 30
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik heb dit medicijn gebruikt vanwege PCOS en kinderwens. De bijwerkingen vond ik erg vervelend, maar gelukkig was ik na de eerste kuur al zwanger!

12-12-2015 | Vrouw | 31
Onvruchtbaarheid vrouw
Nu in 2e ronde van gebruik clomid. 3e dag van de menstruatie 100mg innemen tot en met de 7e dag. Mijn eicellen groeien hierbij goed, medicijn doet zijn werk. 1e iui poging heeft echter geen resultaat gehad, zitten nu in de 2e ronde dus vingers gekruist. Bijwerkingen zijn wel erg vervelend, ik neem nu de tabletten in voor het slapen gaan om er zo min mogelijk last van te [lees meer...]ervaren. 's Nachts wel ontzettend veel last van opvliegers, zweet me rot.

17-02-2015 | Vrouw | 35
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik heb zeer slechte ervaring met clomid . Ik kreeg n opgejaagd gevoel, stress, paniek etc. Daarom heeft de specialist besloten Tamoxifen te gebruiken in plaats van clomid, hetgeen geresulteerd heeft in een uitermate positieve wending van het behandelplan, IUI. Mijn zoontje is inmiddels alweer 9 jaar:)

10-05-2018 | Vrouw | 37
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik ben net gestart met clomid (dag 3 t/m 7, 50 Mg) om mijn cyclus te normaliseren i.v.m. kinderwens (2e kind). Mijn cyclus wisselt namelijk van 5 weken tot soms wel 3 maanden, geen peil op te trekken dus. Bij mijn vorige zwangerschap was kuur 10 succesvol, en eigenlijk op een moment dat de behandelend gynaecoloog op basis van echo & bloedtest anders had ingeschat. Voor mij[lees meer...] helpt clomid om mijn cyclus enigszins voorspelbaarder te maken (zeker in combinatie met temperaturen). Hopelijk slaat het deze keer ook weer aan!

17-02-2015 | Vrouw | 38
Onvruchtbaarheid vrouw
Ik gebruik dit medicijn nu voor de 3e keer, de 3e ronde voor IUI. Geen bijwerkingen tijdens gebruik. Maar na afloop, bij start volgende ronde, steeds een cyste. Dus een paar weken aan de pil, dan is de cyste weer weg. En steeds toch maar één eitje, niet meer dan dat, dus het heeft niet gewerkt en alleen vertraging opgeleverd in het proces. Nu voor ronde 3 gaan we voor 100 [lees meer...]mg Clomid ipv 50 mg.