Ervaringen met Synapause E3 ovules/vaginaal crème

Synapause E3 ovules/vagin...

estriol vaginaal

branderig gevoel rond buiten de vagina

Overgang (24 meningen)
Premature menopauze (5 meningen)

16-06-2022 | Man | 66
Vaginale schimmelinfectie
De afscheiding is minder, maar blijft heel erg stikken. Eerst had ik veel blaasontstekingen, maar door de synapause, helemaal niet meer gehad. Wat wel is gebleven dat is die vreselijke stank van de vagina. Ik heb dan wel een inlegkruisje aan. Maar dat stinkt s"avonds ook heel erg. Toevallig was ik bij een supermarkt in Duitsland. Daar heb ik toevallig inlegkruisjes g[lees meer...]ekocht Elkos Woman met geurtje groene verpakking. Ik kon het eerst niet geloven, maar de stank is helemaal verdwenen. Het inlegkruis stinkt ook helemaal niet meer. Nog elke dag waardeer ik het zo, dat die vieze lucht hélémaal verdwenen is. M.v.g. M.

06-04-2024 | Vrouw | 64
Blaasontsteking

branderig gevoel rond buiten de vagina

Iedere ochtend na inbrengen, gevoel van blaasontsteking. Veel gedronken. In de loop vd dag is dit weer over. Na 9 dagen worden klachten steeds erger. Nu.ook.pijn met plassen erbij. Ga bellen met huisarts: doorgaan of stoppen? Ik gebruik dit juist tegen de blaasontstekingen, niet de bedoeling dat ik die hiervan juist krijg.

28-03-2024 | Vrouw | 62
estriol vaginaal (0,5mg)
Helpt goed. Sinds gebruik geen blaasontsteking meer gehad en goed herstel na operatie. Ik heb veel moeite met het openen van de plastic verpakking van elke ovule. Ik open ze met een tang!!

25-01-2024 | Vrouw | 56
estriol vaginaal (1mg)
Na 4 weken 3x per week smeren totaal geen effect. Wel lichte hoofdpijn 4 weken en sinds 2 dagen zie ik witte flapjes/vlekjes/stippen en erg veel witte afscheiding. Morgen telefonisch kontakt met gynaecoloog. Ook flinke onderbuikpijn met af en toe steken. Ben er direct mee gestopt. Smeer ook Dermovate ivm LS. En overdag Lanette creme. Ben benieuwd wat de gyno gaat zien.. h[lees meer...]ier schrik ik van

19-01-2024 | Vrouw | 62
Overgang
Op aanraden van mijn arts dit 's avonds gaan gebruiken. Volgende dag werd ik licht duizelig wakker. Toch ' s avonds weer gaan gebruiken.Volgende ochtend werd ik heel lamlendig wakker.Koud ( niet warm te krijgen),darmkrampen, misselijk en algeheel gevoel van onbehagen, lichte hoofdpijn. Voor mij geen Synapause meer.

13-01-2024 | Vrouw | 50
estriol vaginaal (1mg)
Overgang
Ik heb de vaginaal crème gekregen via de huisarts vanwege klachten bij de overgang. Waar ik al 5 jaar in zit. Het inbrengen gaat heel makkelijk. En de bijwerkingen vallen me dik mee. De eerste dagen wat buikpijn na het inbrengen. Na een week of anderhalf kreeg ik gevoelige tepels, maar als dat alles is doe ik het er voor. Mijn klachten zijn nagenoeg weg.

07-01-2024 | Vrouw | 61
Overgang
Veel bijwerkingen na half dosis. Ik heb het gebruikt ivm vaginale droogheid. Vreselijk ervaring. Na een dag ben ik meteen gestopt. Ik vind het scandalig dat deze crème wordt zo maar geadviseerd.

21-11-2023 | Vrouw | 52
estriol vaginaal (0,5mg)
Ik heb deze voorgeschreven gekregen door de gynaecoloog naar aanleiding van hevige pijn bij het plassen. Uroloog vermoedt blaaspijnsyndroom. Ik ervaar geen enkele bijwerkingen. Aangezien de berichten hierover erg negatief zijn heb ik het lang tegengehouden dit te gebruiken omdat ik bang was voor de bijwerkingen. Dit blijkt totaal niet nodig te zijn. Ik ervaar minder pijn [lees meer...]bij het plassen dus mij helpt het goed. Geen hoofdpijn of buikpijn of griepachtige verschijnselen. Voor alle vrouwen die ook bang zijn dit te gebruiken er zijn ook positieve ervaringen en probeer het gewoon. Ik had dit al veel eerder moeten doen. Ik heb het nu acht nachten gebruikt.

05-11-2023 | Vrouw | 53
Overgang
Ik word s’ochtends wakker met vies laken en natte dijbenen . Hebben vrouwen hier vaker last van ?

27-10-2023 | Vrouw | 55
Blaasontsteking
Vertaling: 'Ik ben erg blij met de ovules. Ik had pijn bij het dragen van broeken, fietsen, seks en een chronische blaasontsteking. Wordt na een maand gebruik veel beter.' (Originele tekst: I am really happy with the ovules. I had pain with using pants, biking, sex and a chronic bladder infection. Getting much better after one month of use. )

13-10-2023 | Vrouw | 61
estriol vaginaal (0,5mg)
Deze zetpillen gebruik ik nu zeker 2 jaar. Ik heb ze gekregen na het stoppen van hts van gynaecoloog. Deze zou je altijd kunnen blijven gebruiken.Ze helpen bij mij goed voor mijn licht urineprobleem wat ik had door een verzakte blaas. Ik heb van beide nu geen last meer. Soms vergeet ik de zetpil een tijdje en merk dat ik dan weer lichte klachten krijg. Voor nu helpt dus d[lees meer...]it voor mij. Enige bijwerking, soms brandt het 5 min na inbrengen.

26-08-2023 | Vrouw | 62
Overgang
Van de huisarts voorgeschreven gekregen ivm wondjes en pijn door droogte. 1 ovule P.d. om in te brengen voor 2 wkn. en crème voor de buitenkant, s’morgens en s’avonds voor 2 weken. Na die tijd zou dat beiden op 2 dagen per week moeten…….zo ver ben ik niet gekomen; na 10 dagen gestopt omdat ik extreme pijn in de onderbuik kreeg, opvliegers, hartritmestoornissen, hoge bloedd[lees meer...]ruk (ik controleer al jaren meerdere keren per week), algeheel griep gevoel en koorts. Bovendien de indruk dat mijn Colitis Ulcerosa er een opleving van kreeg. Nu na 3 dagen stoppen bijna geen pijn meer in de onderbuik, darmen gaan weer goed, griepachtige verschijnselen zijn weg. De opvliegers, hartritmestoornissen en hoge bloeddruk nog niet. Ik vind ‘t enge middeltjes, als bij plaatselijk gebruik, toch je hele systeem er dergelijke negatieve invloeden van heeft.

09-08-2023 | Vrouw | 70
estriol vaginaal
Eierstokkanker
Ook ik heb in 2021 eierstok kanker gekregen stadium 3c . Heel ziek . DIT MEDICIJN NIET GEBRUIKEN ZEG IK OOK!

30-07-2023 | Vrouw | 58
Overgang
Na veel wikken en wegen was ik begonnen met de ovule. Na 1 x gebruik had ik gelijk de volgende dag last van hevige vermoeidheid, lamlendigheid, koude rillingen en niet kunnen concentreren. Ik heb maanden later nog een tweede poging gedaan en had gelijk dezelfde heftige klachten Ben gelijk gestopt. Ik raad dit product niet aan.

08-06-2023 | Vrouw | 44
Premature menopauze
Door alle slechte reviews was ik erg bang om hieraan te beginnen. Daardoor wil ik nu graag ook mijn (positieve) ervaring delen. Het inbrengen ging makkelijk en ik had gelukkig geen enkele bijwerking. Na het bijna twee weken te hebben gebruikt was de roodheid en irritatie aan de binnenkant van mijn vagina verdwenen.

23-05-2023 | Vrouw | 61
Overgang
Kreeg dit middel omdat ik na het plassen last had van een branderig gevoel, alsof ik telkens een blaasontsteking had en vaginale droogheid. Gebruik het nu een week en de branderigheid is gestopt, maar heb nu sinds 4 dagen een ontzettende buikpijn onderin, de huisarts herkent dit niet als bijwerking, als dit nog zo is als ik het 2 keer per week ga gebruiken, moet ik op co[lees meer...]nsult komen. Zie op deze site dat het wel degelijk een bijwerking kan zijn, dus vandaar dat ik nu even reageer.