Psoriasis (12 meningen)

04-08-2009 | Man
Psoriassis

18-04-2009 | Man
Lichen rubbur
Wanneer mijn LR opvlamt dan een laag je zalf aanbrengen, wat dikker dan normaal, onder het motto: ff de kop indrukken!

08-07-2020 | Man | 50
Psoriasis
matige psoriasis op behaarde hoofdhuid, kleine plekken 1 tot 1,5 cm in doorsnee. 2 a 3x per week lotion gebruiken en het is onder controle. soms wel weer een ergere uitbraak. Gebruik het al jaren,,

16-02-2019 | Man | 35
Eczeem
Geboren met Atopisch Eczeem, tot mijn 16e alleen maar behandeld met homeopatische middelen ben ik bijna 20 jaar geleden met dit middel begonnen. Voorheen of tussen de jaren door wel wat andere hormonenzalven natuurlijk gebruikt, maar dit is voor mij persoonlijk het beste middel. En natuurlijk een van de zwaardere klasse hormonenzalven die te verkrijgen zijn. Ik gebruik dit[lees meer...] middel 1x per dag, heel lichtjes op de plekken insmeren. Vooral tussen de huidplooien, nek, achter de knieen, vingerkootjes, oksels etc.. en na een paar dagen is het eczeem weg. Maar als ik met dit middel stop, dan zit ik binnen een week weer onder. En zo gaat dat al bijna mijn hele leven sinds mijn geboorte. Maar ik ben het gewend en heb het allang geacepteerd, zonder dit middel zou ik de wanhoop nabij zijn.

05-02-2019 | Man | 48
Eczeem
Voor mij werkt dit middel uitstekend. Ik gebruik het al jaren, incidenteel wanneer het nodig is. Ik heb vooral eczeem op de handen. Soms zitten er ineens weer die jeukende plekken, daarna 3 dagen smeren en helemaal weg. Valt mij op, wanneer je voor de eerste keer smeert dat je gelijk effect merkt. Jeuk binnen uur weg, kloven die kunnen ontstaan trekken in een paar uur dic[lees meer...]ht. Dus voor mij een topmiddel.

29-05-2018 | Man | 34
Psoriasis
Ik gebruik het nu een week en m'n psoriasis is op die week tijd bijna verdwenen (op de plaatsen waar ik smeer). De zalf is vettig dus niet zo fijn om aan te brengen en dan kledij aan te doen.. Dus ik smeer voor ik ga slapen. Voorlopig ben ik zeer tevreden over het resultaat, maar de specialist die het me voorgeschreven heeft zei me ook wel om het niet te lang aan een st[lees meer...]uk te gebruiken. Ik ben dus wel benieuwd en een beetje bang van de effecten op langere termijn, maar voorlopig ben ik zeer tevreden.

06-11-2017 | Man | 65
Eczeem
Klein plekje op buik bleef vervelend jeuken en ging niet weg met andere zalf. Dit spul hielp in twee weken smeren en ik bouw nu af.

22-11-2016 | Man | 65
Eczeem
Ik had 1 plekje op mijn hand. Volgens de dokter eczeem. Na behandeling met de zalf werd het wel minder, maar het kwam op andere plaatsen terug. Nu hebben beide handen op diverse plekken de aandoening.

15-07-2016 | Man | 67
clobetasol (0,5mg/g)
Het lijkt erop dat ik een allergische reactie van de zalf heb overgehouden. De crème is voor geschreven door de plastisch chirurg i.p.v. kenacort injecties. Dit alles om te proberen het litteken wat is overgebleven na de bypass operatie te verkleinen. Omdat de jeuk toeneemt heb ik uiteindelijk de bijsluiter doorgenomen. Er is mij niets verteld door de apotheek en de arts [lees meer...]dat ik daarop moest letten.

19-10-2015 | Man | 25
clobetasol (0,5mg/g)
De zalf heeft een verdunnende werking op de huid. Hiermee zou een besnijding voorkomen worden. Na ongeveer twee weken werd de huid dunner. Het schuurt en scheurt nu makkelijk en das een vrij pijnlijke ervaring. Hierdoor makkelijk ontstekingen en veel last. Zelfs al bij het dragen van strakkere broeken. Helaas is dit medicijn erger dan de kwaal. De zalf is vettig. Dit ge[lees meer...]eft een vies gevoel tijdens, het is ook lastig schoon te houden.

10-07-2015 | Man | 16

04-03-2013 | Man | 52
clobetasol
Heb al een half jaar last van huiduitslag, volgens de huisarts zou het vanzelf wel overgaan, maar niet dus. Naar de dermatoloog gegaan die mij Clobetasol voorschreef. Al dezelfde dag minder last van de jeuk en na een paar dagen ziet de huid er al stukken beter uit.

16-10-2010 | Man

01-06-2010 | Man
Eczeem
gebruik de zalf al +- een jaar maar eczeem gaat niet over onderdrukt wel het jeuken.

28-04-2010 | Man

26-04-2010 | Man