ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4

19-04-2018

Eczeem

Ik gebruik dit product nu al jaren, en ik ben er nog steeds tevreden over. wat ik hier wel veel lees, is dat mensen het opsmeren, en als vervolg alle kleding vol zit met deze vette zalf. Smeer daarom snacht's de plekken in, en doe vervolgens een oud kleding stuk aan, zodat het daar in kan trekken, en niet in het dekbed of andere kleding. En als je het op je handen hebt, is[lees meer...] het verstandig om bij de apotheek, katoenen handschoentjes te bestellen. Je smeert je handen voor het slapen in, en doet de handschoentjes aan. Ochtends bij het wakker worden uitdoen en je handen voelen waarschijnlijk al een stuk minder ruw of pijnlijk aan! ideaal dus! Helaas is de verpakking niet alles.. Hij springt aan de achterkant open, waardoor de crème dus overal komt te zitten, en je het als vervolg ook niet goed weg kunt leggen, en er kan stof bij komen.
04-02-2018

Psoriasis

Tot mijn grote ergenis is de zalf met de letters pch zooo dik dat die niet uit de tube komt. Onderkant tube barst telkens open.met overal zalf tot gevolg. Mijn beginnende artrose is ook al niet handig om deze tube te hanteren..nee nooit meer dit merk. Na klacht aangeven bij apotheek werd er schaapachtig gelachen. Ze waren bekend met het euvel.maar konden er niks aan doen.
11-01-2018

Eczeem

eczeem, veel last van maar dit genees middel werkte bij mij snel en effectief. stop vooral snel de jeuk, en de schilfers worden minder indien je deze hebt. ik ben er hierdoor vanaf gekomen, en door de allegriesche stoffen te vermijden. tip, gebruik dit voorzichtig en smeer niet te dik. (huid kan anders dun worden)
31-07-2017

Schimmelinfectie van de huid

Prima creme tegen huidschimmel, werkt snel.
08-06-2017

Schimmelinfectie van de huid

Pas een week gebruikt en totaal geen effect. Heel vet en ontdekte vlekken in mijn broeken, gewassen, maar vlekken verdwijnen niet. Heeft iemand een "paardenmiddel"? Broeken niet meer te dragen. Pijnlijke ervaring. Contact met Sandoz opgenomen, nog niets gehoord. Dank als u mij kunt helpen.
13-10-2016

Eczeem

Ik wissel de betamethason crème af met de betamethason zalf. In de zomer gaat de zalf juist mijn huid irriteren. Crème smeert prima uit, zalf wat moeilijker. Op advies van de dermatoloog smeer ik in de zomer eerst de crème en mocht mijn huid dan nog trekkerig aanvoelen daarna een vettige neutrale crème.
11-12-2015

Eczeem

De vette moeilijk smeerbare zalf is voor mij geen probleem. Samen met lichttherapie werd mijn huid alsmaar schoner. Na half jaar licht, nu door aan het gaan met alleen de zalf. Ik heb meer baat gehad bij de lichttherapie, de zalf houdt het nu beheersbaar. minder last van jeuk en het eczeem is met de helft verminderd. Daar ik over het gehele lichaam eczeem heb is mijn geb[lees meer...]ruik van de zalf groot. Dermatologen raden te lang gebruik van de zalf af. En overstappen op tabletvorm Cellcept is een mogelijkheid voor mij. Zelf ben ik daar huiverig voor, daar betamethason veel minder bijwerkingen heeft.
19-11-2015

Eczeem

Had last van heftige eczeem over het hele lichaam. Na veel moeite doorverwijzing naar de dermatoloog gehad. Deze gaf me Betamethason zalf, en een afbouwschema. Binnen 1 week waren de ergste klachten weg en nu na 4 weken is alle eczeem zo goed als verdwenen. Hele goede zalf dus. Het enige is dat de zalf ontzettend vet is, en moeizaam uit de tube komt. Hij trekt langzaam in,[lees meer...] dus je blijft overal aan plakken met je vette huidje.
Pagina 1 van 4

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!